Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
zo mooi, er hebben er hier gedurende de week wel tienduizenden gezeten. elke dag vertrokken er duizenden, met een enorm kabaal, en altijd tegen de avond. het was zeer indrukwekkend. de lucht zag steeds zwart, maar helaas was het steeds te donker om het te fotograferen. de afgelopen dagen was het weer voor het eerst mooi genoeg om er een aantal van vast te leggen.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 24 dec 2007 01:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh ¨prachtrig, het lijkt me ook vooral een mooi gehoor. Niks mooier dan het geluid van trekkende ganzen in de winter. Je woont ook om jaloers te worden zo mooi.
Het leuke is dat die witte geen ganzen zijn maar dat is een zwanensoort, de kleine zwaan. Iets totaal anders als die grote knobbelzwanen die je altijd ziet.
Ik ben er stil van, wat een prachtige foto's en momenten heb je weten vast te leggen. Erg mooi Jessica!
Helemaal geweldig dat geluid en die hoeveelheid ganzen. Indrukwekkend hoor.
Anatidae is familienaam (eenden, ganzen, zwanen) waarvan de Anserinae weer een onderfamilie is (ganzen en zwanen).
Zwanen zijn eigenlijk niets anders dan grote ganzen met zeer lange hals en relatief korte poten. De onderverdeling van de vogels zijn in een bepaalde groep gedaan maar de meningen zijn hierover ook weer verdeeld.
Hier (bij het Engelermeer) stikt het ook van de ganzen, maar het valt me op dat ze in het donker ook nog zo'n kabaal maken. Bij het laatste rondje en 's morgens om 6 uur hoor je de herrie al. Misschien proberen ze er de vossen mee af te schrikken.
mooie foto's !
ik vind het altijd een mooi geluid wat die beesten produceren,ze doen het in de lucht ook,en ze vliegen hier best vaak over,dan moet ik altijd even stil staan om te kijken.