Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
waneer uitrgerekend??? update pups zijn er
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
christiane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collies
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
-
jilton
- Actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Kans op nableodingen?Scooby schreef:Weet je ook waarom dat niet zo goed schijnt te zijn?Chezzies schreef:Oei zeg, dat schijnt niet zo heel toppie te zijn om gelijk alles eruit te halen hoor ik van verschillende artsen.Jacqueline. schreef:Jep met mama ook alles ok gelukkig.
Ze heeft het goed doorstaan en verzorgt de pups uitstekend.
Ze heeft wel een AB kuur.
En ze hebben haar ook alles eruit gehaald , dus dit was haar eerste en meteen laatste nest.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Is die kans dan groter dan wanneer je de teef op een ander moment zou laten castreren?jilton schreef:Kans op nableodingen?Scooby schreef:Weet je ook waarom dat niet zo goed schijnt te zijn?Chezzies schreef:Oei zeg, dat schijnt niet zo heel toppie te zijn om gelijk alles eruit te halen hoor ik van verschillende artsen.Jacqueline. schreef:Jep met mama ook alles ok gelukkig.
Ze heeft het goed doorstaan en verzorgt de pups uitstekend.
Ze heeft wel een AB kuur.
En ze hebben haar ook alles eruit gehaald , dus dit was haar eerste en meteen laatste nest.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
Is toch ook bij loopsheid niet goed om het te doen, kans op complicaties is veel groter.Scooby schreef:Is die kans dan groter dan wanneer je de teef op een ander moment zou laten castreren?jilton schreef:Kans op nableodingen?Scooby schreef:Weet je ook waarom dat niet zo goed schijnt te zijn?Chezzies schreef: Oei zeg, dat schijnt niet zo heel toppie te zijn om gelijk alles eruit te halen hoor ik van verschillende artsen.

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Ja, dat klopt. Dat komt omdat op dat moment alle bloedvaten veel wijder open staan. Is dat na een bevalling/keizersnede ook zo?Chezzies schreef:Is toch ook bij loopsheid niet goed om het te doen, kans op complicaties is veel groter.Scooby schreef:Is die kans dan groter dan wanneer je de teef op een ander moment zou laten castreren?jilton schreef:Kans op nableodingen?Scooby schreef: Weet je ook waarom dat niet zo goed schijnt te zijn?
Groetjes, Karen
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
gefeliciteerd,Jacqueline. schreef:De pups zijn er![]()
![]()
![]()
Gisteren , 1 dag na de uitgetelde datum zijn ze met de keizersnee gehaald.
Ze was volop bezig maar er kwam maar niks, na 2 spuiten om de weeen wat sterker te laten worden nog niks.
Met de keizersnee bleek dat een dode pup de uitgang versperde, maar er zijn 4 gezonde puppen over gebleven.
1 Teefje en 3 reuen, allemaal rond en gezond![]()
fijn dat het toch nog allemaal goed is gekomen
alleen vreemd dat er bij de keizersnede pas ontdekt werd dat er een pup dwars lag
mijn oude (en nu ook nieuwe) DA spuit nl niets voor zeker is dat er geen pup dwars ligt (hier doet de DA helemaal niets, heb zelf alles in huis, maar voel wel eerst voor ik spuit en bij twijfel laat ik dan toch nog eerst de DA komen....),
dat kan nl fataal zijn voor de moeder,
omdat ze dan dus sterkere weeën krijgt en er niets uit kan
hierdoor kan de baarmoeder scheuren
en over het missen van de bevalling
ben er tot nog toe wel bij geweest, maar mn teven zouden het prima alleen kunnen, ben nu dus ook niet vrij rond die tijd (is hier wel altijd iemand in huis....) maar zal als ze begint wel thuis gaan blijven...alleen daarna gewoon weer aan t werk, tot nog toe altijd zo gedaan zonder problemen...