Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik zie dit nu pas, ik wil onder voorbehoud ook wel mee. Tenminste, als jullie tegen een kalige teef met hangtieten kunnen. Anders laat ik Nozem wel thuis.
Even onder voorbehoud omdat ik het hier nog even moet overleggen.
En ik zou ook wel graag willen weten hoe ik er moet komen (adres voor navigatie/routeplanner of gewone routebeschrijving zou handig zijn).
Ik had bedacht dat het makkelijk zou zijn om bij Restaurant "vliegveld hilversum" te verzamelen. Hieronder vind je de routebeschrijving + het adres naar het restaurant:
Routebeschrijving
Vanuit Amsterdam, Zwolle of Apeldoorn A1
Volg de A1 tot aan knooppunt Eemnes en ga daar de A27 op richting Utrecht. Neem afrit 33 Hilversum en ga onderaan bij de verkeerslichten links. Eerste rotonde linksaf richting Maartensdijk (N417). Volg deze weg tot aan de rotonde en ga hier rechts. Het restaurant vindt u na ± 1700 meter aan de linkerkant.
Vanuit Utrecht A27
Volg de A27 richting Hilversum en neem afrit 32 Bilthoven. Ga onderaan de afrit linksaf en over het spoor de 1e weg rechts. Dit is de N417. Volg deze weg 4,7 km tot aan de rotonde met een wegwijzer naar vliegveld Hilversum. Ga op deze rotonde linksaf. Het restaurant vindt u na ± 1700 meter aan de linkerkant.
Vanuit Amsterdam Utrecht A2
Afslag Vinkeveen - stoplichten links richting Hilversum - bij 1e rotonde in Hilversum rechtdoor - bij 2e rotonde rechts richting Loosdrecht - bij volgende rotonde links - borden Vliegveld volgen - aan uw rechterhand ziet u de ingang van het Vliegveld Hilversum.
Het restaurant ligt pal naast het vliegveld van Hilversum (Noodweg 43 te Hilversum)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
LongFields schreef:Ik zie dit nu pas, ik wil onder voorbehoud ook wel mee. Tenminste, als jullie tegen een kalige teef met hangtieten kunnen. Anders laat ik Nozem wel thuis.
Even onder voorbehoud omdat ik het hier nog even moet overleggen.
En ik zou ook wel graag willen weten hoe ik er moet komen (adres voor navigatie/routeplanner of gewone routebeschrijving zou handig zijn).
Leuk Suzanne! Ik heb er geen bezwaar tegen hoor ... als Nozem mee komt.
Hopelijk kun je mee. Ik zal je o.v.b. op het lijstje zetten.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
LongFields schreef:Ik zie dit nu pas, ik wil onder voorbehoud ook wel mee. Tenminste, als jullie tegen een kalige teef met hangtieten kunnen. Anders laat ik Nozem wel thuis.
hoe durf je het nog te vragen lekker effe uitrazen nu de kinders de deur uit zijn.
LongFields schreef:..
Dank Suus!
ter aanvulling voor tomtom:
Noodweg 43 1213 PW - HILVERSUM
2x 1:41 uur rijden voor mij :N: das wel veel tijd en de 31e ook al naar Bussloo. Hmmm ik ga deze laten vallen bij deze. Moet ook een beetje aan mezelf denken
LongFields schreef:..
Dank Suus!
ter aanvulling voor tomtom:
Noodweg 43 1213 PW - HILVERSUM
2x 1:41 uur rijden voor mij :N: das wel veel tijd en de 31e ook al naar Bussloo. Hmmm ik ga deze laten vallen bij deze. Moet ook een beetje aan mezelf denken
ach joh .. dat zij je ook bij de forummeeting ... en toen had je er ook spijt van.. gewoon komen dus .. is goed voor de ontspanning. Voor mij is het ruim 2 uur rijden
ach joh .. dat zij je ook bij de forummeeting ... en toen had je er ook spijt van.. gewoon komen dus .. is goed voor de ontspanning. Voor mij is het ruim 2 uur rijden
kon je geen lokatie dichterbij zoeken in dat geval, ik ben elke dag al uren weg met Storm. Mag me wel eens gaan voorstellen thuis
kon je geen lokatie dichterbij zoeken in dat geval, ik ben elke dag al uren weg met Storm. Mag me wel eens gaan voorstellen thuis
Ik dacht, ik kies eens een andere locatie ... en ik heb hier vorig jaar erg leuk gelopen in Januari, dus dacht, kom dat is wel een leuke voor nu.
Gewoon mee gaan ... dan doe je je gewoon voor als de vrouw die op zondag het vlees snijd hahaha
Ik ga even aankijken hoe Dana zich gedraagt; mocht ze honden gaan irriteren, dan ga ik gewoon weer weg
Kan er eindelijk iets zinnigs gezegd worden over haar gedrag
Potverdorrie ik had mij er zo op verheugd maar moet afzeggen.Ouders komen langs om mijn verjaardag te vieren,dus daar kon ik niet echt nee tegen zeggen.Al was ik liever mee gegaan.... Beetje familieperikelen hier....
schumie schreef:Potverdorrie ik had mij er zo op verheugd maar moet afzeggen.Ouders komen langs om mijn verjaardag te vieren,dus daar kon ik niet echt nee tegen zeggen.Al was ik liever mee gegaan.... Beetje familieperikelen hier....
LongFields schreef:Ik kom definitief met Sjefke en Nozem. En mijn camera, als het niet te hard gaat regenen. Maar ik dacht dat het wel redelijk weer zou worden.
zou je misschien ook wat mooie plaatjes van bo kunnen maken, ik heb wat fotolijstjes te vullen :N:
LongFields schreef:Ik kom definitief met Sjefke en Nozem. En mijn camera, als het niet te hard gaat regenen. Maar ik dacht dat het wel redelijk weer zou worden.
zou je misschien ook wat mooie plaatjes van bo kunnen maken, ik heb wat fotolijstjes te vullen :N:
Tuurlijk, geen probleem. Of ze mooi zijn moet jij dan maar bepalen.
Tuurlijk, geen probleem. Of ze mooi zijn moet jij dan maar bepalen.
de kans is in ieder geval wel groter als jij ze maakt met jouw camera dan ik met de mijne
bedankt alvast
schumie schreef:Potverdorrie ik had mij er zo op verheugd maar moet afzeggen.Ouders komen langs om mijn verjaardag te vieren,dus daar kon ik niet echt nee tegen zeggen.Al was ik liever mee gegaan.... Beetje familieperikelen hier....
Dames, ik ga zo weg, als er wat is kunnen jullie me mobiel bereiken op....................
Ik ken de omgeving verder ook niet, maar mocht je verlaat zijn, bel/sms dan even, of als je je alsnog afmeld.
Groeten Suus
Laatst gewijzigd door Suuz! op 29 dec 2007 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
P!nki schreef:Dames, ik ga zo weg, als er wat is kunnen jullie me mobiel bereiken op xxxxxx
Ik ken de omgeving verder ook niet, maar mocht je verlaat zijn, bel/sms dan even, of als je je alsnog afmeld.
Groeten Suus
Geen zieken hier dit keer, ik ga rond kwart over 12 weg en hoop niet te verdwalen
Laatst gewijzigd door Jacksel op 29 dec 2007 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry, had me een beetje verkeken op de afstand, was dus dik een half uur te laat (na gezellig te hebben rondgedoold ) Volgende keer beter, denk ik dan maar, hoop dat het leuk is geweest
Heerlijke wandeling maar de volgende keer moeten toch al die honden die stokken afpakken en tegen mensen opspringen maar aan de riem hoor. Het is zo vervelend als ze allemaal goed met elkaar overweg kunnen.
kiki78 schreef:Heerlijke wandeling maar de volgende keer moeten toch al die honden die stokken afpakken en tegen mensen opspringen maar aan de riem hoor. Het is zo vervelend als ze allemaal goed met elkaar overweg kunnen.
Pax-Dracona schreef: Sorry, had me een beetje verkeken op de afstand, was dus dik een half uur te laat (na gezellig te hebben rondgedoold ) Volgende keer beter, denk ik dan maar, hoop dat het leuk is geweest
Jammer
maar je woont nog wel in Hilversum... het dichtste bij
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier