Wat vreemd, ik weet toch zeker dat ik in een berichtje gezet had dat ik het erg leuk vond en je bedankte voor je moeitetwinkeltje schreef:
Nou ja
Moderators: moderatorteam, twinkeltje
Ik wilde eigenlijk reageren op jouw: ik ga helemaal los!!!twinkeltje schreef:ja erg rustig op het momend zal ik die poedels van fewdi voor jou laten staanlidy2 schreef:Rustig, Twink, ruuuuussssstig!
de jouwe stijn wel sfeervollidy2 schreef:Ik wilde eigenlijk reageren op jouw: ik ga helemaal los!!!twinkeltje schreef:ja erg rustig op het momend zal ik die poedels van fewdi voor jou laten staanlidy2 schreef:Rustig, Twink, ruuuuussssstig!![]()
Nee, doe jij die 'poedels' maar als je wilt. Ik ben ergens anders ook nog bezig en ik doe 'r allemaal nog wat langer over.

Super Twink, dank je wel!twinkeltje schreef:Jacksel schreef:Ik ben overgeslagenJacksel schreef:Vuurwerk met http://www.borderline-informatie.nl/Uploads/Kerst/

S@ndr@ schreef:Ik heb hem aangepast, wel ff opslaan, want na oud en nieuw ga ik alle vreemde onderschriften wissen van mijn photobucket :N: krijg alle kerenmeldingen dat ik aan mijn tax zitCarma schreef:Twinkeltje en S@ndr@ bedankt!Wat zijn ze mooi geworden! S@ndr@ is het mogelijk om die van jou aan te passen voor na de kerst? dan gebruik ik die van Twinkeltje nog in December en dan begin ik het nieuwe jaar met die van jou. Ik kan namelijk niet keizen,.....
![]()
![]()

Hé wat een verrassingCaro. schreef: Een nieuw gewoon onderschrift?

Zo?alm@ schreef:Hé wat een verrassingCaro. schreef: Een nieuw gewoon onderschrift?
deze foto's waren al gebruikt voor het nieuwjaarsonderschrift maar deze vind ik echt heel mooi
Bedankt.
Zou je misschien (ja ik ben lastig ik weet het) deze foto van Reina willen gebruiken, lijkt mij wat mooier in evenwicht met die van Rock.