Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wandelen 6 januari spanderswoud hilversum
Moderator: moderatorteam
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
wandelen 6 januari spanderswoud hilversum
heeft er iemand zin om morgen te gaan wandelen in de buurt van utrecht of op hoek van holland
Laatst gewijzigd door Jeannettebo op 05 jan 2008 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
klinkt heerlijk.. maar tis zo'n takke eind rijden naar hvh ... alhoewel het daar wel heerlijk lopen is... maar dit keer haak ik denk ik toch maar af.. 

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Suuz!
- Zeer actief
Ook gezellig, maar ik haak echt af. Heb morgen best veel te doen. De hele week een drukke week, en ik ga alvast wat spullen klaar zetten voor Lune die naar de fokker gaat om te logeren vrijdag, en sorbonne en elmo die naar het pension gaan. Kleren wassen voor mijn weekje delft, en zorgen dat die vast gepakt zijn. Dan hoef ik daar van de week niet meer zo aan te denken.Jeannettebo schreef:mag ook gewoon weer hilversum zijnP!nki schreef:klinkt heerlijk.. maar tis zo'n takke eind rijden naar hvh ... alhoewel het daar wel heerlijk lopen is... maar dit keer haak ik denk ik toch maar af..
Misschien kunnen we volgende week als ik in Delft ben een keer samen naar Monster of zo (weet niet of je daar wel eens loopt, maar aangezien je in Rotterdam woont toch, is dat redelijk in de buurt denk ik

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
- Jeannettebo
- Zeer actief
das ook goedP!nki schreef:Ook gezellig, maar ik haak echt af. Heb morgen best veel te doen. De hele week een drukke week, en ik ga alvast wat spullen klaar zetten voor Lune die naar de fokker gaat om te logeren vrijdag, en sorbonne en elmo die naar het pension gaan. Kleren wassen voor mijn weekje delft, en zorgen dat die vast gepakt zijn. Dan hoef ik daar van de week niet meer zo aan te denken.Jeannettebo schreef:mag ook gewoon weer hilversum zijnP!nki schreef:klinkt heerlijk.. maar tis zo'n takke eind rijden naar hvh ... alhoewel het daar wel heerlijk lopen is... maar dit keer haak ik denk ik toch maar af..
Misschien kunnen we volgende week als ik in Delft ben een keer samen naar Monster of zo (weet niet of je daar wel eens loopt, maar aangezien je in Rotterdam woont toch, is dat redelijk in de buurt denk ik) .. ik heb dan overigens wel alleen Mowan en Kees bij me. Maar denk niet dat dat echt problemen geeft toch?

- Suuz!
- Zeer actief
Monster is echt heerlijk lopen, en ook maar een klein stukje van Rotterdam en Delft af. Verlaten strand over het algemeen buiten het zomerseizoen om. Vooral mensen met honden die er lopen als er mensen lopen, en je kan een aardige wandel maken! Ik ga er altijd wel naar toe als ik bij mijn moeder op visite ben, omdat ik het zo'n heerlijk rustige wandelstek vind.Jeannettebo schreef:das ook goedP!nki schreef:Ook gezellig, maar ik haak echt af. Heb morgen best veel te doen. De hele week een drukke week, en ik ga alvast wat spullen klaar zetten voor Lune die naar de fokker gaat om te logeren vrijdag, en sorbonne en elmo die naar het pension gaan. Kleren wassen voor mijn weekje delft, en zorgen dat die vast gepakt zijn. Dan hoef ik daar van de week niet meer zo aan te denken.Jeannettebo schreef:mag ook gewoon weer hilversum zijnP!nki schreef:klinkt heerlijk.. maar tis zo'n takke eind rijden naar hvh ... alhoewel het daar wel heerlijk lopen is... maar dit keer haak ik denk ik toch maar af..
Misschien kunnen we volgende week als ik in Delft ben een keer samen naar Monster of zo (weet niet of je daar wel eens loopt, maar aangezien je in Rotterdam woont toch, is dat redelijk in de buurt denk ik) .. ik heb dan overigens wel alleen Mowan en Kees bij me. Maar denk niet dat dat echt problemen geeft toch?
laat maar weten wanneer je er bent, in moster heb ik nog nooit gelopen. maar ik kan je dan wel hoek van holland weer aanraden.
Zal je zien dat op de dag dat wij gaan het sterves druk is...
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Mij te ver fietsen dat Hilversum 

Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- Jeannettebo
- Zeer actief