Toe maarInge O schreef:hamostis anteros av camboFrenkie schreef:maar als ik zo nieuwsgierig mag zijn, wat is zijn naam?(vader = cambo vom brahmetal).
En hoe noemde Sette hem tijdens de daad?
Moderator: moderatorteam
En is één van deze 2 kleuren dominant, ik bedoel, heb je meer kans op blonde pups dan op zwartbruin of anders om?Inge O schreef:ja, wel op 'allebei' de kleuren (blond en zwartbruin), maar niet op de derde kleur (zwart).Rosa schreef: Heb je bij dit nest dan kans op allebei de kleuren?
blond (sette dus) wordt eigenlijk zo goed als nooit met blond gepaard omdat dit alleen maar blonde pups geeft en men (terecht) wil vermijden dat er een soort mode ontstaat, eerst allemaal blond, dan allemaal zwartbruin, dan allemaal zwart enz.
er wordt dus bij een combinatie altijd op gelet dat je in de mate van het mogelijke zwartbruin en blond in één nest kan verwachten.
Ik had al zo'n vermoedenInge O schreef:nou, lijkt me wel, hij had er niet de minste moeite mee. zo heb je hier het bewijs waarom sette ondertussen wél goede ervaringen met mannen heefttekkel schreef:Ja natuurlijk krijg je een groot nest: die prachtreu doet z'n werk met Deutsche Gründlichkeit![]()
.
Ja, klinkt logischheb je helemaal correct (dat van dat bakerpraatje dusIk heb me altijd laten vertellen dat voorjaarspuppies sterker zijn dan andere puppies, maar dat zullen wel bakerpraatjes zijn?). dat was (en is) vroeger bij katten wel zo - boerderijkatten of zwerfkatten moesten toch vaak zelf hun kostje bij elkaar scharrelen en dat lukte toch een pak beter in het voorjaar dan in de winter
.

En als ik naar die foto kijk is dat ook terechtEssy schreef:TarzanAri@ne schreef:Toe maarInge O schreef:hamostis anteros av camboFrenkie schreef:maar als ik zo nieuwsgierig mag zijn, wat is zijn naam?(vader = cambo vom brahmetal).
.
En hoe noemde Sette hem tijdens de daad?

Meerijden zal geen probleem zijn en dan bedoel ik ernaast zitten, zonder commentaar te gevenInge O schreef:welkom ben je alvast zeker, dus misschien dat je met iemand mee kan rijden? maar misschien is de afstand je gewoon tever, onafhankelijk van het feit of jij achter het stuur zitElmar schreef:Als ik dichterbij zou wonen, diende ik ook een schriftelijk verzoek in, en om zeker te zijn in 5-voud.
Het lijkt me geweldig. Maar afgezien of het toegestaan zou worden, ik rijd deze afstanden echt niet. Dus ik verheug me al op de foto's die zeker vertoond zullen worden..?
Misschien kan MJ je een lift geven?Elmar schreef:Meerijden zal geen probleem zijn en dan bedoel ik ernaast zitten, zonder commentaar te gevenInge O schreef:welkom ben je alvast zeker, dus misschien dat je met iemand mee kan rijden? maar misschien is de afstand je gewoon tever, onafhankelijk van het feit of jij achter het stuur zitElmar schreef:Als ik dichterbij zou wonen, diende ik ook een schriftelijk verzoek in, en om zeker te zijn in 5-voud.
Het lijkt me geweldig. Maar afgezien of het toegestaan zou worden, ik rijd deze afstanden echt niet. Dus ik verheug me al op de foto's die zeker vertoond zullen worden..?
![]()
dus wie biedt!
Haha, en als beloning maak ik een CD-rom met foto'sInge O schreef:ik stel gewoon hier of daar een ultimatum : zonder elly kom je er hier niet inElmar schreef:Meerijden zal geen probleem zijn en dan bedoel ik ernaast zitten, zonder commentaar te gevenInge O schreef:welkom ben je alvast zeker, dus misschien dat je met iemand mee kan rijden? maar misschien is de afstand je gewoon tever, onafhankelijk van het feit of jij achter het stuur zitElmar schreef:Als ik dichterbij zou wonen, diende ik ook een schriftelijk verzoek in, en om zeker te zijn in 5-voud.
![]()
dus wie biedt!![]()
.
Ohhhhhhhhhhh ik wil ook komenInge O schreef:je weet maar nooit, iig ben je ook welkomBranka schreef: Helaas voor mij ook veel te ver weg, zou ze ook graag eens zien. So wie so jouw Wartjes eens zien en jou eens ontmoeten lijkt me leuk en gezellig.[/color].

Inge O schreef:daar moet ik nog eens ernstig over denken natuurlijkbilly schreef:Ohhhhhhhhhhh ik wil ook komenInge O schreef:je weet maar nooit, iig ben je ook welkomBranka schreef: Helaas voor mij ook veel te ver weg, zou ze ook graag eens zien. So wie so jouw Wartjes eens zien en jou eens ontmoeten lijkt me leuk en gezellig.[/color].
![]()
![]()
Maak ik er een dagje Belgie van, ga ik ook meteen naar een vriendin in Diest, dat moet te doen zijn.![]()
Mag ik komen Inge![]()
Groetjes Els.
tuurlijk wel, zolang je er niks op tegen hebt om met puppies te spelen.
Heeee, kunnen we carpoolen!billy schreef:Ohhhhhhhhhhh ik wil ook komenInge O schreef:je weet maar nooit, iig ben je ook welkomBranka schreef: Helaas voor mij ook veel te ver weg, zou ze ook graag eens zien. So wie so jouw Wartjes eens zien en jou eens ontmoeten lijkt me leuk en gezellig..
![]()
![]()
Maak ik er een dagje Belgie van, ga ik ook meteen naar een vriendin in Diest, dat moet te doen zijn.![]()
Mag ik komen Inge![]()
Groetjes Els
Ik val op Blondjes, dus durf je het nog wel aanInge O schreef:ik dàcht er nog bij te vermelden 'als je maar geen tas of zakken hebt', want wartepupjes zijn beslist niet veilig bij kaukaasliefhebbersbilly schreef: Ik zoek alvast een ruime jas, waar er zeker 2 in passen![]()
.