Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden vriendjes gezocht omg. Arhnem

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

kimberleylasvanbennekom
geregistreerd lid

Honden vriendjes gezocht omg. Arhnem

Ongelezen bericht door kimberleylasvanbennekom »

Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort in Velp GLD komen wonen. Ik heb een dwerg pincher pup van bijna 7 maanden. Omdat ik hier pas ben komen wonen ken ik nog niet zo heel veel mensen. Ik zou graag andere mensen willen ontmoeten voor mij zelf maar wat ook leuk is voor mijn liefe mannetje om mee te spelen.

Ik hoop dat ik wat reacties krijg.

groetjes,

Kimberley
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragyo »

Ik woon ook in Velp sinds 2 maanden. Zou alleen ff moeten kijken hoe het gaat want mijn hondje (ongecastreerd reutje) is de laatste tijd niet tegen alle reuen lief, hoewel tegen puppen wel tot nu toe. Hij speelt meestal wel graag met ze.
Als je eens wil kijken hoe het gaat stuur maar even een pb dan krijg je mijn gegevens.

Edit: ik dacht ff alleen aan de honden maar ik ken ook verder weinig mensen hier dus sowieso leuk iemand ontmoeten :wink:
-Jolanda-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever

Ongelezen bericht door -Jolanda- »

vanaf velp ben je zo op de rosendaalse heide, en daar lopen veel hondjes en baasjes :wink: :ok:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Jokie schreef:vanaf velp ben je zo op de rosendaalse heide, en daar lopen veel hondjes en baasjes :wink: :ok:
Rozendaalse :wink:
Jij stuurt mensen naar Brabant toe :smile:
En verder beklaag ik jullie Velpenaren,want er is helemaal niks om je hond in de buurt te laten plassen of zo :jank:
Ja,Biljoen maar da's maar heel klein.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragyo »

marian* schreef:
Jokie schreef:vanaf velp ben je zo op de rosendaalse heide, en daar lopen veel hondjes en baasjes :wink: :ok:
Rozendaalse :wink:
Jij stuurt mensen naar Brabant toe :smile:
En verder beklaag ik jullie Velpenaren,want er is helemaal niks om je hond in de buurt te laten plassen of zo :jank:
Ja,Biljoen maar da's maar heel klein.
in de buurt niet nee, dat klopt. van de andere kant, ff de fiets pakken en je zit zo bij een losloopgebied. ik heb net 2 uurtjes gefietst en gewandeld met Ragyo op de Veluwezoom, da's toch echt wel heerlijk, toen ik nog in Leiden woonde had ik echt niet zo'n uitgestrekte mooie natuur zo dichtbij!
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi Kimberley,

Ik woon dan misschien iets verder weg (Zutphen), maar vind het ook altijd wel leuk om andere hondenmensen te ontmoeten en samen te wandelen. Dus als je het ziet zitten met mijn twee reuzen, hoor ik het wel!
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”