Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

duitse dog, harlekijn x harlekijn, mag dat?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

brandy schreef:(alhoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik dus helemaal niet wist dat geel x harlekijn niet toegestaan was :N: )
Maar dan heb je je dus ook nog niet heel erg verdiept in het ras, want dit kom je eigenlijk vrijwel direct tegen als je je ook maar iets in gaat lezen in de duitse dog.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Ik vraag me maar 1 ding af en dat is in hoevere je verdiept heb in de duitse dog als je al niet eens wist van de kleuren. Lijkt me logisch dat zwart/wit niet geboren word uit een combi geel en blauw
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

nou die combi is nog tot daaraan toe (natuurlijk klopt dat niet) maar bij elk ras en in ieder geval kwetsbare rassen als de DD zouden toch zeker wel getest moeten zijn..
Afbeelding
brandy

Ongelezen bericht door brandy »

na heel veel mensen te hebben geraagpleegd, waaronder een uitstekende, erkende, fokker van duitse doggen, heb ik besloten om de pup niet in huis te nemen.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

brandy schreef:na heel veel mensen te hebben geraagpleegd, waaronder een uitstekende, erkende, fokker van duitse doggen, heb ik besloten om de pup niet in huis te nemen.
Dat vind ik een heel goede beslissing. Ik hoop dat als je toch een dog wil nemen je een mooie hond kan vinden die gefokt is op de beste manier waardoor je zo min mogelijk kans loopt op een hoop problemen :ok:
Afbeelding
brandy

MARC_S schreef:
brandy schreef:na heel veel mensen te hebben geraagpleegd, waaronder een uitstekende, erkende, fokker van duitse doggen, heb ik besloten om de pup niet in huis te nemen.
Dat vind ik een heel goede beslissing. Ik hoop dat als je toch een dog wil nemen je een mooie hond kan vinden die gefokt is op de beste manier waardoor je zo min mogelijk kans loopt op een hoop problemen :ok:
nu op dit moment even niet..

misschien komt er wel helemaal geen dog meer..
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

brandy schreef:
MARC_S schreef:

Er is iets aan de hand dan? Ik bedoel, ik heb mijn afschrikkende posts alleen gepost om je voor een ellendig verhaal te behoeden. Puur omdat ALS je de verkeerde dog te pakken hebt je wel een heel lange lijdensweg tegemoed kan gaan :N:
Afbeelding
brandy

MARC_S schreef:
brandy schreef:
MARC_S schreef:

Er is iets aan de hand dan? Ik bedoel, ik heb mijn afschrikkende posts alleen gepost om je voor een ellendig verhaal te behoeden. Puur omdat ALS je de verkeerde dog te pakken hebt je wel een heel lange lijdensweg tegemoed kan gaan :N:
zo bedoelde ik mijn berichtje niet..er is verder niets aan de hand.. :wink:
ik bedoelde dat ik echt viel voor dát harlekijnpupje..en ik wil dan geen 'vervanger' ..zoiets..
vind het een beetje moeilijk te verwoorden. :19:
Senna1
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Senna1 »

Verstandige keuze want zoals je zelf al in je eerste post aangeeft, en blijkt, ben je geen kenner van Duitse Doggen en dan zou deze keuze vrijwel zeker wederom een herplaatser opleveren.
Senna1
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Senna1 »

Verstandige keuze want zoals je zelf al in je eerste post aangeeft, en blijkt, ben je geen kenner van Duitse Doggen en dan zou deze keuze vrijwel zeker wederom een herplaatser opleveren.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

goede keus brandy! mocht je nu toch weer een doggenpup willen vraag dan gewoon diezelfde fokkers weer voor een goede fokker! :ok: garanties heb je nooit maar dit was wel bijna garantie op veel problemen dus goed dat je het niet gaat doen!
Afbeelding
brandy

Senna1 schreef:.. dan zou deze keuze vrijwel zeker wederom een herplaatser opleveren.
kijk, en daarin heb je het dus volledig fout. :pffff:

massam schreef:goede keus brandy! mocht je nu toch weer een doggenpup willen vraag dan gewoon diezelfde fokkers weer voor een goede fokker! :ok: garanties heb je nooit maar dit was wel bijna garantie op veel problemen dus goed dat je het niet gaat doen!
bedankt Massam :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”