Maar dan heb je je dus ook nog niet heel erg verdiept in het ras, want dit kom je eigenlijk vrijwel direct tegen als je je ook maar iets in gaat lezen in de duitse dog.brandy schreef:(alhoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik dus helemaal niet wist dat geel x harlekijn niet toegestaan was :N: )
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
duitse dog, harlekijn x harlekijn, mag dat?
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
chrico
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
-
brandy
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat vind ik een heel goede beslissing. Ik hoop dat als je toch een dog wil nemen je een mooie hond kan vinden die gefokt is op de beste manier waardoor je zo min mogelijk kans loopt op een hoop problemenbrandy schreef:na heel veel mensen te hebben geraagpleegd, waaronder een uitstekende, erkende, fokker van duitse doggen, heb ik besloten om de pup niet in huis te nemen.
-
brandy
nu op dit moment even niet..MARC_S schreef:Dat vind ik een heel goede beslissing. Ik hoop dat als je toch een dog wil nemen je een mooie hond kan vinden die gefokt is op de beste manier waardoor je zo min mogelijk kans loopt op een hoop problemenbrandy schreef:na heel veel mensen te hebben geraagpleegd, waaronder een uitstekende, erkende, fokker van duitse doggen, heb ik besloten om de pup niet in huis te nemen.
misschien komt er wel helemaal geen dog meer..
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Er is iets aan de hand dan? Ik bedoel, ik heb mijn afschrikkende posts alleen gepost om je voor een ellendig verhaal te behoeden. Puur omdat ALS je de verkeerde dog te pakken hebt je wel een heel lange lijdensweg tegemoed kan gaan :N:brandy schreef:nu op dit moment even niet..MARC_S schreef:Dat vind ik een heel goede beslissing. Ik hoop dat als je toch een dog wil nemen je een mooie hond kan vinden die gefokt is op de beste manier waardoor je zo min mogelijk kans loopt op een hoop problemenbrandy schreef:na heel veel mensen te hebben geraagpleegd, waaronder een uitstekende, erkende, fokker van duitse doggen, heb ik besloten om de pup niet in huis te nemen.
-
brandy
zo bedoelde ik mijn berichtje niet..er is verder niets aan de hand..MARC_S schreef:Er is iets aan de hand dan? Ik bedoel, ik heb mijn afschrikkende posts alleen gepost om je voor een ellendig verhaal te behoeden. Puur omdat ALS je de verkeerde dog te pakken hebt je wel een heel lange lijdensweg tegemoed kan gaan :N:brandy schreef:nu op dit moment even niet..MARC_S schreef:Dat vind ik een heel goede beslissing. Ik hoop dat als je toch een dog wil nemen je een mooie hond kan vinden die gefokt is op de beste manier waardoor je zo min mogelijk kans loopt op een hoop problemenbrandy schreef:na heel veel mensen te hebben geraagpleegd, waaronder een uitstekende, erkende, fokker van duitse doggen, heb ik besloten om de pup niet in huis te nemen.
ik bedoelde dat ik echt viel voor dát harlekijnpupje..en ik wil dan geen 'vervanger' ..zoiets..
vind het een beetje moeilijk te verwoorden.
- Senna1
- Zeer actief
- Contacteer:
- Senna1
- Zeer actief
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
-
brandy
kijk, en daarin heb je het dus volledig fout.Senna1 schreef:.. dan zou deze keuze vrijwel zeker wederom een herplaatser opleveren.
bedankt Massammassam schreef:goede keus brandy! mocht je nu toch weer een doggenpup willen vraag dan gewoon diezelfde fokkers weer voor een goede fokker!garanties heb je nooit maar dit was wel bijna garantie op veel problemen dus goed dat je het niet gaat doen!