Heeft iemand van jullie dat al eens gedaan en zo ja hoe gaat dat in zijn werk

Moderator: moderatorteam
de clinic die ik toen heb gevolgd, had van alle disciplines iets: speuren, zoeken en sorteren. Heel leuk en je kunt met alles kennismaken. Wij deden dat toen in de duinen. Erg leuk hoor!Addy schreef:20 januari ga ik een clinic speuren volgen met poppel.
Heeft iemand van jullie dat al eens gedaan en zo ja hoe gaat dat in zijn werk
Dank je welfabiola schreef:Ik stuur je wel een pb. Het is wel in noord holland.Ennath schreef:Ik wil adressen![]()
Linkjes![]()
Aanbevelingen![]()
Het zoekt zo moeilijk op "iets in de duinen"![]()
Maar als ik dit Topic vervuil wil ik ook wel een eigen topic starten hoor
Zo'n beetje tegen Zeeland aanInge O schreef:ik wil iets in het zuidwesten (met nadruk op zuidEnnath schreef:Waar wou jij naar toe?Inge O schreef:wil ik ook(maar het is veel te ver
).
Misschien kunnen we samen?).
Bij mij ook in Noord Holland via de Martin Gausschool waar ik met de honden trainfabiola schreef:Ik stuur je wel een pb. Het is wel in noord holland.Ennath schreef:Ik wil adressen![]()
Linkjes![]()
Aanbevelingen![]()
Zeeland op het randje van Brabant.Inge O schreef:ik zeg niksEnnath schreef:Zo'n beetje tegen Zeeland aanInge O schreef:ik wil iets in het zuidwesten (met nadruk op zuidEnnath schreef: Waar wou jij naar toe?
Misschien kunnen we samen?).
![]()
Lijkt mij ook wel praktisch![]()
Maar als het kan dan wel aan de Belgische kant van de grens.
Daar is het eten beter![]()
.
ik dacht dat jij misschien in zeeland - brabant zat.
In Bergen op Zoom bij de Martin Gaus school kun je ook speuren.Addy schreef:Bij mij ook in Noord Holland via de Martin Gausschool waar ik met de honden trainfabiola schreef:Ik stuur je wel een pb. Het is wel in noord holland.Ennath schreef:Ik wil adressen![]()
Linkjes![]()
Aanbevelingen![]()
Ik ben zowel met Nozem als met Sjefke naar een speurseminar geweest van de link hierboven, en vond het een geweldige ervaring.
lees het nu pas, sorry maar zal je een pb sturenLongFields schreef:Ik ben zowel met Nozem als met Sjefke naar een speurseminar geweest van de link hierboven, en vond het een geweldige ervaring.
Kan deze dus ook aanbevelen.
Addy, kun je mij de gegevens waar jij naartoe gaat misschien PB-en? Ik wil het speuren eigenlijk weer op gaan pakken en denk dat zo'n dag misschien een goede start zal zijn.