Euhm je kunt niet tot op de huid kijken. Nogmaals haar ondervacht dat toen al minimaal een centimeter lang was is bruin. Puntjes van het vacht toen nog wat meer zwart dan nu. dus wat je ziet is gewoon het bruine. en niet de huid. Beestje heeft zelfs zo dik vagt dat als ze buiten door de plassen heeft gehold en je gaat er met de handdoek overheen is ze alweer droog.MARC_S schreef:Ik vind de pup er gewoon mottig uitzien. Beetje sloom uit de ogen kijken, beetje veel hoofd, weinig lichaam en de vacht staat open. Dus er zitten kieren in het haar als de hond beweegt. Een goed doorvoed gezond puppy heeft dat niet. Dan dekt het haar ook als de pup zijn lichaam buigt gewoon de huid af en gaan er niet kieren instaan tot op de huid. Dat zie je alleen bij dieren die niet in de beste voedingstoestand verkeren of op een andere manier niet echt lekker in de vacht zitten.alm@ schreef:Ik meende op de eerste foto wat kale plekjes te zien. Op de latere foto's ziet het pupje er prima uitchrico schreef:Geen idee wat er inzit, het is wel een grappig hondje. Volgens mij mag je moeder haar borst natmaken als je naar dat koppie kijkt![]()
Ik zie twee reacties staan dat de pup er niet gezond uit zou zien? Waarom?het zal wel aan de kwaliteit van de foto hebben gelegen
Daarom vond ik de pup er wat slecht uitzien op de eerste foto's. Op de tweede niet overigens
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat wordt dit?
Moderator: moderatorteam
- Nikie
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik vind het prima hoorNikie schreef:Euhm je kunt niet tot op de huid kijken. Nogmaals haar ondervacht dat toen al minimaal een centimeter lang was is bruin. Puntjes van het vacht toen nog wat meer zwart dan nu. dus wat je ziet is gewoon het bruine. en niet de huid. Beestje heeft zelfs zo dik vagt dat als ze buiten door de plassen heeft gehold en je gaat er met de handdoek overheen is ze alweer droog.MARC_S schreef:Ik vind de pup er gewoon mottig uitzien. Beetje sloom uit de ogen kijken, beetje veel hoofd, weinig lichaam en de vacht staat open. Dus er zitten kieren in het haar als de hond beweegt. Een goed doorvoed gezond puppy heeft dat niet. Dan dekt het haar ook als de pup zijn lichaam buigt gewoon de huid af en gaan er niet kieren instaan tot op de huid. Dat zie je alleen bij dieren die niet in de beste voedingstoestand verkeren of op een andere manier niet echt lekker in de vacht zitten.alm@ schreef:Ik meende op de eerste foto wat kale plekjes te zien. Op de latere foto's ziet het pupje er prima uitchrico schreef:Geen idee wat er inzit, het is wel een grappig hondje. Volgens mij mag je moeder haar borst natmaken als je naar dat koppie kijkt![]()
Ik zie twee reacties staan dat de pup er niet gezond uit zou zien? Waarom?het zal wel aan de kwaliteit van de foto hebben gelegen
Daarom vond ik de pup er wat slecht uitzien op de eerste foto's. Op de tweede niet overigens