Hartstikke leuk vond ze het, de mensen waren superleuk met haar en eindelijk zie ik dan dat die mensen weten wat er staat als er een jong Belgje komt. Iedereen doet alles goed, niks aaien op de kop, allemaal even door de knietjes etc. En het ging echt heel erg goed. Ze heeft met mensen gespeeld, flink meegeblaft met de grote honden en ook gewoon lekker rondgekeken.
Verder wilde een ervaren pakwerker haar even testen om te zien wat voor vlees ze in de kuip hadden. Ze waren erg voorzichtig en alleen hij mocht haar even plagen want puppies plagen blijkt een kunst op zich te zijn.
Eva op het brute veld, pakwerker mee, ik met knikkende knieen. Hou de riem maar kort. Eva met een jute doek uitgedaagd en ze deed het hoor

Had ze de doek dan werd ze geaaid en kreeg ze snoepjes. Ze had verder niets tegen die plaaggeest en vond hem eigenlijk best wel heel tof.
Dusssss, ze heeft het goed gedaan, ik vond het echt heel erg leuk en spannend en Eva staat haar mannetje. Het zou best eens goed kunnen komen zeiden ze. Andere mensen vonden dat ze het echt heel leuk deed voor haar leeftijd.
Duizend keer uitgelegd dat ze een Laekense was en ook dat vond iedereen juist extra leuk. Mensen daar kenden het ras en ze vonden haar een goede en leuke Laekense kwa karakter en pittigheid.
Woensdag ga ik weer en waarschijnlijk ga ik ermee door als Eva deze trend van ontwikkeling doorzet

natuurlijk ook naar de andere honden gekeken en ik vond het waanzinnig mooi om te zien.
Zeker ook dat Eva helemaal niet raar was tussen die honden. Ze deed het gewoon zoals het hoort