Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
chrico schreef:Els wat doe je nou
Ik kom zaterdag met Nikan als iedereen dat goed vind, hij is zwaar aan het puberen, heeft werk op een bananenplantage dus .................. als jullie het niet erg vinden om af en toe een grumbel, stamp schreeuw te horen dan gaan we mee.
Hahah je zal echt af en toe gdv horen want dat is op het moment voo rhem het sein van oh ze meent het lijkt wel
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico schreef:Els wat doe je nou
Ik kom zaterdag met Nikan als iedereen dat goed vind, hij is zwaar aan het puberen, heeft werk op een bananenplantage dus .................. als jullie het niet erg vinden om af en toe een grumbel, stamp schreeuw te horen dan gaan we mee.
Hahah je zal echt af en toe gdv horen want dat is op het moment voo rhem het sein van oh ze meent het lijkt wel
tineke schreef:Jan moet werken dus ik kom alleen met Micron
Wel neem ik de bladen mee voor Bri en de boeken voor Alma dus ik reken erop dat die mij los maken
Wel neem ik de bladen mee voor Bri en de boeken voor Alma dus ik reken erop dat die mij los maken
Ja hoor, ik maak je los
De wandeling is aangelijnd hoor en wordt niets los gemaakt
Ja hoor, ik maak je los
Tineke wil kennelijk niet aangelijnd meelopen, dan maak ik haar toch los, kleine moeite Je weet toch dat ik een hulpvaardig type ben
Ja hoor, ik maak je los
Tineke wil kennelijk niet aangelijnd meelopen, dan maak ik haar toch los, kleine moeite Je weet toch dat ik een hulpvaardig type ben
Jammer Els dat je niet mee kan! Zaterdag open ik meteen weer een topic voor half februari Tot nu toe zijn we al iedere maand een keer geweest en dat wilde ik er gewoon maar inhouden
Ik lees het nu pas, had graag meegewild maar moet morgenmiddag mee met voetbal van mijn zoon.
Volgende keer beter!
Veel plezier allemaal, honden en baasjes.
puplover schreef:Ik lees het nu pas, had graag meegewild maar moet morgenmiddag mee met voetbal van mijn zoon.
Volgende keer beter!
Veel plezier allemaal, honden en baasjes.
Jammer Annie! Misschien in februari dan toch eens een keer?
Ja, dat had ik eigenlijk ook al bedacht. Misschien komt zij mee met haar reu, is dat goed? En anders kom ik alleen met mijn 2 staffies. Trouwens, als jij van Cannock chase bent...ik heb de laatste foto van jouw Lola gezien op de site en daar is het precies Bettie.
'Een dag niet gerend is een dag niet geleefd' - aldus Willem
'Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd' - aldus Bettie
Marlenejjj schreef:Ja, dat had ik eigenlijk ook al bedacht. Misschien komt zij mee met haar reu, is dat goed? En anders kom ik alleen met mijn 2 staffies. Trouwens, als jij van Cannock chase bent...ik heb de laatste foto van jouw Lola gezien op de site en daar is het precies Bettie.
Dat is Lola van Massam, zo heet zij hier op het forum