Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik vond het gezellig en Reina ook (geloof ik ) die ligt in elk geval voor pampus. Ik hoop niet dat ik jullie heb opgehouden doordat ik nog niet zo vlot ter been ben.
Ik ben alleen tot op het bot verkleumd, nog steeds
alm@ schreef:Ik vond het gezellig en Reina ook (geloof ik ) die ligt in elk geval voor pampus. Ik hoop niet dat ik jullie heb opgehouden doordat ik nog niet zo vlot ter been ben.
Nee hoor ging prima zo
neem lekker een borrel om op te warmen heb ik ook gedaan
alm@ schreef:Ik vond het gezellig en Reina ook (geloof ik ) die ligt in elk geval voor pampus. Ik hoop niet dat ik jullie heb opgehouden doordat ik nog niet zo vlot ter been ben.
Nee hoor ging prima zo
neem lekker een borrel om op te warmen heb ik ook gedaan
Ik denk dat ik kies voor een lekker bord warm eten ik had mij gewoon warmer moeten aankleden, het was frisser dan ik dacht :N:
Ging toch prima zo
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
En helaas Tinneke het halsbandje is veel te groot , ik ga nog even bekijken of ie past als ik er wat gaatjes bij maak, anders neem ik hem volgende keer weer mee en kan je vast iemand anders er blij mee maken want het is een prachtig bandje
En helaas Tinneke het halsbandje is veel te groot , ik ga nog even bekijken of ie past als ik er wat gaatjes bij maak, anders neem ik hem volgende keer weer mee en kan je vast iemand anders er blij mee maken want het is een prachtig bandje
Jammer als het niet lukt zie ik het volgende keer wel
Ik ook, mijn eerste forumwandeling maar zeker niet de laatste. Daarna ben ik met een vriendin en haar hond en mijn Bettie nog naar 's Graveland geweest, mijn vriend heeft Willem nog even meegenomen op de fiets. Hij was nog niet klaar met rennen...nu wordt er eindelijk druk geslapen...morgen naar Scheveningen met de Bull Terrier wandeling...ook weer leuk hoor! Het werkt echt verslavend, lopen met de honden, praten over honden, lopen met hondenmensen...helemaal goed!
'Een dag niet gerend is een dag niet geleefd' - aldus Willem
'Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd' - aldus Bettie