Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
We give Dogs time we can spare, space we can spare and love we can spare.
And in return dogs give us their all, it's the best deal man has ever made.
http://canis.yourbb.nl/index.php
Gollum schreef: Maar het Hemmeland is ook goed hoor, lekker dichtbij
@Ikaros; ik heb geen idee waar julianadorp ligt, lijkt het hemmeland jou ook wat?
Julianadorp ligt net onder Den Helder
maar ik sla dit keer even over, misschien een volgende keer
Groet,
André
We give Dogs time we can spare, space we can spare and love we can spare.
And in return dogs give us their all, it's the best deal man has ever made.
http://canis.yourbb.nl/index.php
Ik kan niet mee dit weekend maar hoe lang kun je ongeveer bij dat Hemmeland wandelen? Woon namelijk aardig in de buurt maar moet er toch nog een stukkie voor rijden en ben dus benieuwd of je daar een beetje leuk kunt lopen.
Frenkie schreef:Ik kan niet mee dit weekend maar hoe lang kun je ongeveer bij dat Hemmeland wandelen? Woon namelijk aardig in de buurt maar moet er toch nog een stukkie voor rijden en ben dus benieuwd of je daar een beetje leuk kunt lopen.
Een kilometer of zeven/acht in totaal maar je kan ook binnenpaadjes nemen, je hond lekker laten zwemmen , mijn honden vermaken zich er rustig twee uurtjes
Frenkie schreef:Ik kan niet mee dit weekend maar hoe lang kun je ongeveer bij dat Hemmeland wandelen? Woon namelijk aardig in de buurt maar moet er toch nog een stukkie voor rijden en ben dus benieuwd of je daar een beetje leuk kunt lopen.
Een kilometer of zeven/acht in totaal maar je kan ook binnenpaadjes nemen, je hond lekker laten zwemmen , mijn honden vermaken zich er rustig twee uurtjes
Ik ga er meer heen voor het zwem en speel gebeuren dan voor een echt lange wandeling. Wil ik uren slenteren loop ik liever over het strand. Het hemmeland ligt aan het ijsselmeer met een schattig jachthaventje en bootjes, en er zijn strandjes waar de honden zo t water in kunnen lopen (ik heb een mutshond die niet van kantjes springt) en er zijn goede verstopmogelijkheden zoals riet en bosjes. En er zijn geen schapen
Jo moet werken, ik neem mee Mellemans, Lotje en Poppeltje
Wat Gollum is toch wat bang voor herders ?
Nu niet meer hoor, het beperkt zich nu gelukkig alleen nog tot de herders die haar gegrepen hebben (logisch). Ze is wel heel voorzichtig (lees onderdanig) in het eerste contact maar daarna komt ze wel lekker los Ik denk dat Gol en Lotje het wel leuk met elkaar kunnen vinden, Gol is nog een grote pup
Gollum schreef:Nu niet meer hoor, het beperkt zich nu gelukkig alleen nog tot de herders die haar gegrepen hebben (logisch). Ze is wel heel voorzichtig (lees onderdanig) in het eerste contact maar daarna komt ze wel lekker los Ik denk dat Gol en Lotje het wel leuk met elkaar kunnen vinden, Gol is nog een grote pup
Dan laat ik Barf thuis, ken ze zich er ook niet mee moeien als de kleintjes spelen
ik zie dat dit topic al weer van februari is.................
ik ben hier pas kort maar loop elke avond op het hemmeland en zou het echt heel leuk vinden om met een heleboel honden af te spreken om lekker met ze allen te lopen!!
het is echt een hele fijne plek voor honden!!!!
ik hoop dat iemand nog reageert en anders ontmoet ik jullie misschien nog een keer toevallig. een heel klein blaffend hondje met een onderbijt is mijn handelsmerk. hahahahahaha
groetjes van monique en mijn vriendje voor het leven... Tibo.
Tara .....29~12~2001 19~9~2015 Misty ....08~04~2003 13~07~2003 Allway's in my heart