Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puzzeltocht 2 Februari Nunspeet(update pagina 3)
Moderator: moderatorteam
- *Linda*
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ziet er super uit, Leane! Ik ga er vanuit dat ik zaterdag weer beter ben, want zit nu al twee dagen met griep thuis. 

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
En volgens mij kan Daan ook prima met grote honden want op wandelingen heb ik nog nooit gezien dat hij dat erg vond. Maar we wachten te antwoord van Kiki wel even af dan kunnen we altijd nog ruilenM@rleen schreef:Voor Boomer hoef je niet te ruilen, hij kan prima met grotere honden spelen. En als hij niet wil spelen, loopt hij aan de kant.Carma schreef:ehm,.....mag ik misschien een beetje lastig doen? Luka kan prima met wat kleinere honden, maar kan soms wat te lomp zijn in z'n spel, hij past zich zeg maar niet echt aan het formaat aan,...Nou zijn Boomer en Daan volgens mij allebei wat kleiner van formaat, dus als het niet vervelend is wilde ik vragen of er wat geschoven kan worden zodat hij een beetje eigen formaat tegenover zich heeft, zodat de "kleinere" het niet hoeven te ontgelden.
groep 1 vind ik prima..Leane schreef:
Wat leukDoe ik je bij Groep 1 in bij Karen en Josee omdat je twee teven hebt en Bono niet met andere reu'n kan !!
Leuk dat je komt en dat je er zoveel moeite voor hebt gedaan![]()

kyra is wel wat onderdanig, in het begin, naar extreem grote honden maar ik voorzie geen problemen na kennismaking..
mogen de honden tijdens de tocht loslopen??
Heel het gebied is officieel losloop gebiedbrandy schreef:groep 1 vind ik prima..Leane schreef:
Wat leukDoe ik je bij Groep 1 in bij Karen en Josee omdat je twee teven hebt en Bono niet met andere reu'n kan !!
Leuk dat je komt en dat je er zoveel moeite voor hebt gedaan![]()
kyra is wel wat onderdanig, in het begin, naar extreem grote honden maar ik voorzie geen problemen na kennismaking..
mogen de honden tijdens de tocht loslopen??

Iedereen kent zijn eigen hond het beste. Mijn honden bv maken het beste kennis als ze los zijn omdat ze dan relaxter zijn dan aan de lijn. Sommige honden blijven nog wel eens even aangelijnt om even de kat uit de boom te kijken. Je kent je eigen honden het beste. Iedereen houdt gewoon zelf zijn eigen hond goed in de gaten.brandy schreef:super..
hoe gaat dat normaal met kennismaking van de honden??
dit is mijn 1e forumwandeling dus ben nog een groentje
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Voornamelijk in het noorden van het land, wordt er gezegd.Hutsje schreef:weersvoorspelling: sneeuwstormen
Groetjes, Karen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
ach, grote paraplu vangt het ergste wel op
En ach.... lopen moeten we toch.....
Maar nog ff een andere vraag; mag een vriendin van mij nog mee met haar weimteef. Maar dan wel graag in mijn groep, als dat kan....
Kan het niet, gewoon zeggen hoor. Maar ik was er zo over aan het vertellen vandaag tijdens het lopen met de honden en het leek haar heel leuk om mee te gaan.....

Maar nog ff een andere vraag; mag een vriendin van mij nog mee met haar weimteef. Maar dan wel graag in mijn groep, als dat kan....
Kan het niet, gewoon zeggen hoor. Maar ik was er zo over aan het vertellen vandaag tijdens het lopen met de honden en het leek haar heel leuk om mee te gaan.....
Ja hoor is primaJosee schreef:ach, grote paraplu vangt het ergste wel op![]()

Wat is haar naam en die van de hond ? zet ik ze erbij..
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Oh heel goed, als Daan idd laat blijken dat het genoeg is moet het goed komen. Sommige hondjes voelen zich wat geintimideerd door Luka en durven dan niet te snauwen, terwijl Luka dat dus wel nodig heeft! Ik denk dat het helemaal goed gaat komen! Bovendien grijp ik ook wel in als Luka zich misdraagdkiki78 schreef:Als Luka na een lompe actie het niet erg vind als hij een snauw van Daan krijgt dan is er geen probleem. Daan kan gaan snauwen als honden hem lomp tot spelen proberen te krijgen.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
- *tweety*
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Buddy is een teef en Bono's allergrootste vriendin!Leane schreef:Ik heb ze erbij gezet. Kan Buddy ook met Bono ? omdat jullie samen in een groep zitten ?Josee schreef:Haar naam is Nettie en ze neemt Era mee.
Ikzelf neem wrsl nummero 3 ook mee, onze dondersteen Buddy

(Bono wordt nu wel een beetje afgeschilderd als een enorm agressieve hond, maar dat is hij helemaal niet, hoor. Hij kan (helaas) niet met iedere reu even makkelijk overweg, omdat hij uit onzekerheid vaak eerst bovenop een hond duikt en daar is (terecht) niet iedere reu van gediend. Maar verder is Bono best aardig, hoor!

Groetjes, Karen