ik ken josee en nettie nog niet en hun weimpjes ook niet maar dat gaat ook vast wel goedkomen, toch?
Moderator: moderatorteam
Tuurlijkbrandy schreef:ik kom in een 'clubje' van weimaraners terecht![]()
ik ken josee en nettie nog niet en hun weimpjes ook niet maar dat gaat ook vast wel goedkomen, toch?
Ik weet niet hoe zwaar en groot ze is maar zal ik de rugzak die ik van marion geleend heb meenemen ? als ze daar in pastBrigitte schreef:Haha ik heb er ook erg veel zin in, Elektra kan een pittige tante zijn maar ze weet wel hoe ver ze kan gaan. Ik hoop idd ook dat het goed weer is en blijft, ze is een enorme koukleum dus ik ben nog ff wat aan het verzinnen hoe ik haar makkelijk kan dragen en ze lekker warm zit.Frederique schreef:ElektraBrigitte schreef:Jenna en ElektraHutsje schreef:wie neem je nu mee bri? ik zie het nergens op de lijst staan?![]()
![]()
![]()
Vinou loopt nu al te stuiteren van opwinding,
ik heb een klein vermoeden dat die 2 energiebommetjes een leuk stel zijn samen![]()
Ik heb er al ontzettend veel zin in, nu maar hopen dat het weer een beetje meezit maar ach.... dat gaat vast goedkomen
Vast wel. Ik ken Josee en die is best aardig!brandy schreef:ik kom in een 'clubje' van weimaraners terecht![]()
Wie ....wij gezelligbrandy schreef:ik kom in een 'clubje' van weimaraners terecht![]()
Goed plan!Josee schreef:ben benieuwd hoe wij de vragen gaan doen, want nettie leest nooit mee. Karen wordt onze achtervang voor de vragen dus![]()
![]()
Ja, ik vind het ook erg jammer en Bono en Levi zullen jouw dogjes zeker ook enorm missen (dat deden ze al heel lang...)...Josee schreef:He zo jammer dat je niet mee kan Karen, wist het al, maar dat setje van ons gaat bono en levi missen!!
Ze weegt heel weinig en ik heb nu een gewone ruzak waar ze in past dus dat moet lukkenLeane schreef:Ik weet niet hoe zwaar en groot ze is maar zal ik de rugzak die ik van marion geleend heb meenemen ? als ze daar in pastBrigitte schreef:Haha ik heb er ook erg veel zin in, Elektra kan een pittige tante zijn maar ze weet wel hoe ver ze kan gaan. Ik hoop idd ook dat het goed weer is en blijft, ze is een enorme koukleum dus ik ben nog ff wat aan het verzinnen hoe ik haar makkelijk kan dragen en ze lekker warm zit.Frederique schreef:ElektraBrigitte schreef: Jenna en Elektra![]()
![]()
![]()
Vinou loopt nu al te stuiteren van opwinding,
ik heb een klein vermoeden dat die 2 energiebommetjes een leuk stel zijn samen![]()
Ik heb er al ontzettend veel zin in, nu maar hopen dat het weer een beetje meezit maar ach.... dat gaat vast goedkomen
Ja vast wel maar ik kan nu zo niet zeggen hoe je dan moet lopen. We kunnen ook afspreken dat je dan ff belt. Pikt Jos haar op met de auto en zie je haar wel weer bij het einde. Of denk je niet dat ze dat wat vindt met een vreemde mee ?Demi schreef:Leane stel nou dat we halverwege zijn en Cujo wordt echt te moe (wat ik niet denk hoor, maar goed je weet maar nooit) is er dan een kortere weg terug?
Ja dat zou heel fijn zijn als dat zou kunnen enne die doos gaat met iedereen mee, ze vindt iedereen leukLeane schreef:Ja vast wel maar ik kan nu zo niet zeggen hoe je dan moet lopen. We kunnen ook afspreken dat je dan ff belt. Pikt Jos haar op met de auto en zie je haar wel weer bij het einde. Of denk je niet dat ze dat wat vindt met een vreemde mee ?Demi schreef:Leane stel nou dat we halverwege zijn en Cujo wordt echt te moe (wat ik niet denk hoor, maar goed je weet maar nooit) is er dan een kortere weg terug?
Oooooooooooooh :N: da's echt ergDemi schreef:Oohhh Frederique en Brigitte, we zijn Twinkeltje gewoon vergeten als moderator:N: