Als laatste klasse begonnen met het spel -gambling- (eerst open large, medium, small, toen veteraren groot en klein, toen de grote debutanten en toen wij pas), en Jamey deed het redelijk goed, alleen de band heeft ze 2 keer door het frame genomen ipv door de band

Vast parours ging goed tot we weer bij de band kwamen, 1 weigering, 2e weigering, toen wilde ze niet meer omlopen om weer bij mij terug te komen... En rende ze naar de uitgang

Tussendoor even uitgelaten en ineens zag ik dat Jamey raar stond en moeilijk liep... Ruggetje bol, een pootje raar optrekken... Niet goed dus... Nou was ze net uit geweest en had ze door de modder gerend, dus heel hard duimend haar even goed droog en schoon gevreven, maar helaas, ze bleef niet goed lopen en trekken met haar pootje...
Geen jumping dus, is even naar gekeken door Corrina (Doggyfun) en waarschijnlijk is het een spiertje die het niet meer zo grappig vond. Ze ging gelukkig na een poosje weer wat beter lopen, wel nog wat stijfjes, maar niet meer echt slecht, pootje bleef ze wel regelmatig wegtrekken... Even flink balen dus, t ging net zo lekker allemaal en het jumping parcours was erg leuk, maar Jamey gaat voor alles (en ik ben zo blij dat het mee lijkt te vallen, was echt heel erg bezorgd)...
Aan het eind van de dag was er ook nog een halve-euro race, daar heb ik een rondje gelopen met de hond van de vriend die mee was (waar ik meereed). Ging nog best goed en erg hard *grin* zo'n Golden loopt toch wel wat anders dan mijn ukkie... Hij is uiteindelijk in het vast parcours nog 5e geworden met zijn hond!
Op zich dus een leuke eerste wedstrijd (op vreemd terrein dan) gehad, maar wel echt balen dat mn meissie mank werd...