Heel leuk gezegt hoor. UIt de hand gelopen hobby :N: let maar op: over een jaar kunnen ze weer gaan ruimen bij die mensen. Want een verbod op dierenhouden schijnt er niet te zijn en wekelijkse controle is niet mogelijk in NL

Moderator: moderatorteam
Nou dan werden ze niet mishandeld, maar verwaarloosdPoppetje schreef:Zelfs de buren kwamen naar buiten om te vertellen dat ze dieren zeker niet mishandeld werden en ook gewoon te eten en te drinken kregen.
Hier kan ik me helemaal in vinden. En ik kan best begripen dat die mensen het allemaal goed bedoelden voor de dieren, maar ze hadden er veel te veel en het zag er niet uit!!!Abby schreef:Sorry hoor, maar als dit inderdaad gaat over dat stukje wat gister op tv was, vind ik het absoluut verwaarozing. En verwaarlozing vind ik ook een vorm van mishandeling. Al was het maar vanwege het feit dat je zoveel dieren nooit allemaal hun nodige aandacht kunt geven, laat staan de juiste verzorging. Dat hangbuikzwijntje was toch ook niet te mager? Ik hoorde dat die al een hele poos rondliep met een onbehandelde oogontsteking... En dan de Golden retriever die al jaren niet meer buiten was geweest?Plus nog eens alle stront e.d. in dat huis! Sorry hoor, maar daar kan volgens mij geen mens of dier gezond in leven.
Ben het roerend met je eens, maar zolang jij je dieren in Nederland gewoon netjes te eten en te drinken geeft, dan zal er geen spreekwoordelijke haan meer naar kraaien van hoe je ze behandeltAbby schreef:Sorry hoor, maar als dit inderdaad gaat over dat stukje wat gister op tv was, vind ik het absoluut verwaarozing. En verwaarlozing vind ik ook een vorm van mishandeling. Al was het maar vanwege het feit dat je zoveel dieren nooit allemaal hun nodige aandacht kunt geven, laat staan de juiste verzorging. Dat hangbuikzwijntje was toch ook niet te mager? Ik hoorde dat die al een hele poos rondliep met een onbehandelde oogontsteking... En dan de Golden retriever die al jaren niet meer buiten was geweest?Plus nog eens alle stront e.d. in dat huis! Sorry hoor, maar daar kan volgens mij geen mens of dier gezond in leven.