In andere topics geeft zij aan dat Sara inderdaad op het punt staat om loops te wordenKika schreef:Shirley gaat er van uit dat Sara binnenkort loops wordt en dan wordt ze gedekt, dit alles zijn haar eigen woorden in de advertentie op MP.
Als Sara bv eind maart gedekt gaat worden en ze neemt op, dan is Sara drachtig tijdens de NKD. Deze vindt 19 april plaatst.....beetje laat om haar te laten keuren als het nest al onderweg is.
Sara is voor het laatst loops geweest in juli 2007. Toen was Sara 1 jaar. Haar loopsheid kan dus elk moment doorbreken. Alles kan ook nog maanden duren. Misschien wil Shirley dan alle de benodigde officiële uitslagen met ons delen en veel belangrijker.....met de toekomstige pupkopers.
Als zij al gedekt is zullen er geen tests meer plaats vinden ga ik zomaar vanuit,wat zou je dan trouwens moeten doen als er een slecht resultaat uitkwam de pups zijn er dan al.
Enfin ik ben er klaar mee er zijn zat goede argumenten aangedragen waarom dit nest ,in ieder geval nu,nog niet ter wereld moet komen.
Shirley heeft geen test gedaan en gaat geen test doen want zij beschikt over een jomandagave waardoor zij dat niet nodig heeft.
Zij weet dat haar hond gezond is en dat is voldoende.
In november verleden jaar heeft ze dit topic al geplaatst ,nee natuurlijk niet voor haar maar voor een ander
Shirley is gewoon de zoveelste broodfokster die haar zakken even vult en een ,naar mijn smaak
Gelukkig houd Shirley niet van liegen dus kunnen de toekomstige pupkopers straks alle relevante info verwachten van haar
Zoals je ziet Suzanne ben ik het nog niet verleerd