Zoek stok! schreef:Het moet niet gekker wordenMarie-José schreef:Om 13 uur ?
Hmmmm.....Maxi en die kleine zullen dat wel heel leuk vinden.
Nog even een slag om de arm houden (weet niet of Hans wat van plan is )maar anders zijn wij er ook bij.

Moderator: moderatorteam
Zoek stok! schreef:We kunnen ook flink naar rechts naar achteren lopen, waar het niet zo druk isGitha schreef:Ik dan onder voorbehoud, het ligt aan de grootte van de groep en het weer. Met een grotere groep ga ik zeker mee, bij drie-vier honden en knalmooi weer niet. Dan moet ikzelf te hard werkenZoek stok! schreef:Wat mij betreft prima (13.00 uur), voor de anderen ook?Sita schreef:Ik zou graag mee willen, maar om 11.00 uur ben ik nog aan het roeien.
Als het wat later wordt (bijv. 13.00 uur) zou ik wel kunnen..
O, ik zie dit nu pas....hoop dat het wel lukt!!Brigitte schreef:Als het later wordt weet ik niet zeker of ik kan![]()
Dan moet ik ff kijken of ik wat kan regelen voor de andere thuisblijvers
hahaha mitch is anders een hele lieve RR hoorDaphne schreef:Nou, ondertussen loop ik al vanaf donderdagnacht met giga pijn in mijn buik![]()
Een heel vervelend iets wat om de paar maanden opeens komt opzetten en net zo snel weer kan verdwijnen.
Het voelt wel iets beter dan vanacht dus met een beetje mazzel voel ik me morgen goed genoeg om mee te lopen.
Ik houd nog wel even een flinke slag om de arm.
Volgende probleem is Mitch![]()
Nee hoor, niet Mitch maar Nero heeft over het algemeen een schurfthekel aan RR :N:
Misschien laat ik hem thuis of misschien probeer ik het.
Mocht het niet gaan dan kan ik hem altijd nog aanlijnen of de andere kant op wandelen.
Ik kijk nog even wat ik doe.
Je hebt namelijk best kans dat hij is een groep niet eens reageert.
Het zal ook erg afhankelijk zijn hoe Mitch zijn lichaamstaal is.
Nou ja, ik zie het allemaal wel.
Ohh, maar het ligt ook niet aan jou Mitch hoor, het is echt NeroCrissi schreef:hahaha mitch is anders een hele lieve RR hoorDaphne schreef:Nou, ondertussen loop ik al vanaf donderdagnacht met giga pijn in mijn buik![]()
Een heel vervelend iets wat om de paar maanden opeens komt opzetten en net zo snel weer kan verdwijnen.
Het voelt wel iets beter dan vanacht dus met een beetje mazzel voel ik me morgen goed genoeg om mee te lopen.
Ik houd nog wel even een flinke slag om de arm.
Volgende probleem is Mitch![]()
Nee hoor, niet Mitch maar Nero heeft over het algemeen een schurfthekel aan RR :N:
Misschien laat ik hem thuis of misschien probeer ik het.
Mocht het niet gaan dan kan ik hem altijd nog aanlijnen of de andere kant op wandelen.
Ik kijk nog even wat ik doe.
Je hebt namelijk best kans dat hij is een groep niet eens reageert.
Het zal ook erg afhankelijk zijn hoe Mitch zijn lichaamstaal is.
Nou ja, ik zie het allemaal wel.Misschien scheelt het dat ie geen ridge heeft??
Hoe komt t dat Nero een hekel heeft aan een rr? Mitch gaat over t algemeen heel goed met andere honden, het spelen kan er nog wel ns lomp aan toe gaan maar hij zal niet zomaar iets geks doen. Mitch kijkt wel altijd even de kat uit de boom en kan kan nog wel ns onzeker zijn maar je mag t wat mij betreft best proberen hoor!
Gewoon op tijd naar bed vanavond en een warme kruik op de buikDaphne schreef: Ohh, maar het ligt ook niet aan jou Mitch hoor, het is echt Nero![]()
En ik heb geen flauw idee waar deze "haat" vandaan komt.
Hier in de buurt woont er 1 en Nero kon hem vanaf pup af aan wel killen.
Het is trouwens niet zo dat hij gelijk vecht maar meer van "Kom maar op, ik wil met je vechten" Hij daagt dus echt uit.
Gelukkig is de RR hier uit de buurt er nooit op in gegaan.
Maar voor de rest kom ik ze eigenlijk nooit tegen dus ik denk dat ik het gewoon probeer.
Misschien gaat het wel heel goed en zoniet dan ga ik gelijk een andere richting op.
Ik houd hem in eerste instantie ook gewoon vast want ik wil eerst even zijn reactie peilen.
Komt goed(als me buik ook een beetje mee werkt)