Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lappinporokoira
Moderator: moderatorteam
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
Lappinporokoira
Ik ben benieuwd of er ook iemand ervaring met zo'n hond heeft..
Ik heb de naam ooit wel eens gezien maar het nooit opgezocht en toevallig was ik deze week zo nieuwschierig dat ik het toch even heb opgezocht..
En ik vind ze zo interessant! Ik heb altijd dus al een hond willen hebben om mee te sporten en te werken.. Net als de malamute..
Maar er zijn hier bepaalde dingen die mij misschien nog wel meer aanspreken. haha ik schaam me er bijna voor dat ik dat zeg, nadat ik 13 jaar al in de "ban" van de malamute ben. :N:
Nou kan ik natuurlijk nog lang geen hond onderhouden met mijn situatie, maar goed ik ben wel heel benieuwd.. Ik zal volgende zondag ook even in Groningen kijken want er is 1 ingeschreven.
(Naast dat ze qua karakteriegenschappen zo leuk zijn, lijken ze ook nog eens heel veel op Minyo en daar zal ik ook wel een zwak voor hebben)
Maar er is maar 1 fokker hier in Nederland dus er zullen niet veel rondlopen. Dus ik ben benieuwd of iemand er één kent of ervaring mee heeft.
Ik heb de naam ooit wel eens gezien maar het nooit opgezocht en toevallig was ik deze week zo nieuwschierig dat ik het toch even heb opgezocht..
En ik vind ze zo interessant! Ik heb altijd dus al een hond willen hebben om mee te sporten en te werken.. Net als de malamute..
Maar er zijn hier bepaalde dingen die mij misschien nog wel meer aanspreken. haha ik schaam me er bijna voor dat ik dat zeg, nadat ik 13 jaar al in de "ban" van de malamute ben. :N:
Nou kan ik natuurlijk nog lang geen hond onderhouden met mijn situatie, maar goed ik ben wel heel benieuwd.. Ik zal volgende zondag ook even in Groningen kijken want er is 1 ingeschreven.
(Naast dat ze qua karakteriegenschappen zo leuk zijn, lijken ze ook nog eens heel veel op Minyo en daar zal ik ook wel een zwak voor hebben)
Maar er is maar 1 fokker hier in Nederland dus er zullen niet veel rondlopen. Dus ik ben benieuwd of iemand er één kent of ervaring mee heeft.

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Minhie
- Zeer actief
haha wat leuk... Erg jammer dat er zo weinig mensen zijn met ervaring hier in Nederland.. kan ik er zo weinig over doorvragen,,fenneke schreef:als ik het goed heb woont er hier een straat verder op een![]()
zal het eens aan haar vragen--t is in ieder geval een hond met een zeer moeilijke naam dus dat kan kloppen

-
janinca2002
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Minhie
- Zeer actief
Dank je. Ik had die zelf ook al gevonden en dat is ook geloof ik de enige fokster hier in Nederland.. Ben bezig met een mailtje schrijven. Dus hoop wat meer info van haar te krijgen..janinca2002 schreef:http://www.lapinporokoira.nl/

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- IngeS
- geregistreerd lid
Anders moet je eens mailen met Yvonne Laarakker, zij heeft ze en deed er ook behendigheid mee, haar mailadres is ivarbiba@zonnet.nl
Groetjes Inge
Groetjes Inge
- Minhie
- Zeer actief
ik ook niet tot voor kort dus ben helemaal enthousiast.. had ik nooit verwacht.. En heb ook een filmpje gezien op youtube.. dacht bijna dat ik mijn minyo zag rondhuppelen.. Dus ik heb een zoektocht opgestart naar info!massam schreef:ik heb even die website bekeken maar wat een leuke honden zeg! ik had er nog nooit van gehoord!

- Minhie
- Zeer actief
Oeh heel erg bedankt! Nog even een mailtje maken hihi!IngeS schreef:Anders moet je eens mailen met Yvonne Laarakker, zij heeft ze en deed er ook behendigheid mee, haar mailadres is ivarbiba@zonnet.nl
Groetjes Inge

- IngeS
- geregistreerd lid
Doe haar de groetjes van Inge Schoonhovenminhie schreef:Oeh heel erg bedankt! Nog even een mailtje maken hihi!IngeS schreef:Anders moet je eens mailen met Yvonne Laarakker, zij heeft ze en deed er ook behendigheid mee, haar mailadres is ivarbiba@zonnet.nl
Groetjes Inge
- Minhie
- Zeer actief
haha ik heb em verstuurd maar ik zal even een klein mailtje erachteraan gooien :p omdat ik het toch van je heb gekregenIngeS schreef:Doe haar de groetjes van Inge Schoonhovenminhie schreef:Oeh heel erg bedankt! Nog even een mailtje maken hihi!IngeS schreef:Anders moet je eens mailen met Yvonne Laarakker, zij heeft ze en deed er ook behendigheid mee, haar mailadres is ivarbiba@zonnet.nl
Groetjes Inge

- M@ri@nne
- Zeer actief
En hoe vind Yvonne het dat je haar mailadres op het forum zet?IngeS schreef:Doe haar de groetjes van Inge Schoonhovenminhie schreef:Oeh heel erg bedankt! Nog even een mailtje maken hihi!IngeS schreef:Anders moet je eens mailen met Yvonne Laarakker, zij heeft ze en deed er ook behendigheid mee, haar mailadres is ivarbiba@zonnet.nl
Groetjes Inge
Groetjes, Marianne.

-
lonneke
- Zeer actief
- Contacteer:
wat een gave honden....
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
- Minhie
- Zeer actief
der email staat ook wel bij een andere advertentie had het dus ook anders kunnen weten maar goed... Dat is verder niet aan de orde op je vraag.. Maar gewoon even ook ter informatie.M@ri@nne schreef:En hoe vind Yvonne het dat je haar mailadres op het forum zet?IngeS schreef:Doe haar de groetjes van Inge Schoonhovenminhie schreef:Oeh heel erg bedankt! Nog even een mailtje maken hihi!IngeS schreef:Anders moet je eens mailen met Yvonne Laarakker, zij heeft ze en deed er ook behendigheid mee, haar mailadres is ivarbiba@zonnet.nl
Groetjes Inge

- Minhie
- Zeer actief
- Muis..
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
- Contacteer:
-
Tulp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerboel
- Aantal honden: 0
even geduld, volgens mij hebben ze ook een hondenschool en zitten niet heeeeel vaak achter de pcminhie schreef:Oh ik vind het vreselijk ik voel me net een klein kind..
Alsof ik binnenkort een puppy ga halen ofzo..![]()
Ik kijk elke 10 min in mijn inbox of ik al mail met info heb... maar hij blijft akelig leeg.. :M:
- Minhie
- Zeer actief
haha nee wil ik ook wel geloven.. maar ik ben echt zo'n iemand die dan als die wat uitvindt, die de hele nacht achter de pc zit en enthousiast alles wil wetenTulp schreef:even geduld, volgens mij hebben ze ook een hondenschool en zitten niet heeeeel vaak achter de pcminhie schreef:Oh ik vind het vreselijk ik voel me net een klein kind..
Alsof ik binnenkort een puppy ga halen ofzo..![]()
Ik kijk elke 10 min in mijn inbox of ik al mail met info heb... maar hij blijft akelig leeg.. :M:
Ik droom er zelfs over.. alsof het morgen sinterklaas is en ik 3 ben..
Vreselijk...
(altho ik vroeger bang voor de goede man was

- IngeS
- geregistreerd lid
- Minhie
- Zeer actief
- Minhie
- Zeer actief
-
pavdveen
Lapinporokoira in Enschede
Hallo Minhie, er zijn in Nederland twee fokkers van dit ras. Eén in Enschede en één in de buurt van Hilversum. Met beide foksters heb ik momenteel contact. beide zijn bezig met een nest. De fokster in de buurt van Hilversum heeft al een zwangere teef en verwacht rond 16 maart circa 5 pups ! De fokster in Enschede wacht op de loopsheid van de teef, hetgeen elk moment kan gebeuren en wil er dan mee naar Finland om daar haar teef te laten dekken. Ik heb zelf een filmpje ( Lapinporokoira in Enschede) op youtube gezet. Ik heb dit gefilmd afgelopen zomer toen ik bij de enschedese fokster op bezoek was.
Als je vragen heb hoor ik het wel,
Groetjes patrick
Als je vragen heb hoor ik het wel,
Groetjes patrick
- Minhie
- Zeer actief
-
fabiola
- Actief
Ik ben toen bij een fokker geweest in NL en we zouden een hondje uit Finland importeren. Dat is toen niet gelukt. Ze zijn kleiner dan je zou denken van een foto en ze blaffen als een gek! Het schijnen ook echt geinporems te zijn. Maar het zijn hele mooie hondjes! Via de rasvereniging Scandia kom je bij de fokker in NL en die bemiddelt ook voor het importeren van een hond uit Finland.

- Minhie
- Zeer actief