Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wij gaan beginnen met.........

Moderator: moderatorteam

doggy

Wij gaan beginnen met.........

Ongelezen bericht door doggy »

In April gaan mijn hond en ik beginnen met behendigheid.
We hebben al eerder op behendigheid gezeten, maar toen moesten we stoppen.

Ik heb zelf geen auto, dus het word al wat lastiger om ergens te komen.
Nu blijkt er iemand vlakbij me te wonen, die daar traint , en daar kunnen mijn hond en ik mee mee rijden. :jump1:

A.s zondag gaan we proefdraaien en dan beginnen we in April.
Proefdraaien doen we, om er even in te komen en zien hoe ver mijn hond is.
We beginnen in A, maar blijkt A te makkelijk te zijn, dan kunnen we naar B.

A.s zondag, help ik met opzetten en daarna mogen we in de A-groep mee trainen en daarna in de B meedoen, zodat we kunnen zien hoe ver we zijn.

Maar ik denk zelf, dat ik gewoon bij A begin, en deze afmaak, dan hebben we de oefeningen goed onder de knie en dan kan ik ook weer even in mijn geheugen graven, hoe alles ook al weer was :mrgreen:

Ik en Beike hebben er zo'n zin in :gjump: , we kunnen niet wachten :mrgreen:
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pumi »

Ik zie dat je uit Friesland komt, bij welke hondenschool ga je trainen??

Wat jammer dat je de vorige keer moest stoppen. Ik hoop dat het nu wel goed gaat dan :wink:
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Pumi schreef:Ik zie dat je uit Friesland komt, bij welke hondenschool ga je trainen??

Wat jammer dat je de vorige keer moest stoppen. Ik hoop dat het nu wel goed gaat dan :wink:
Ik ga bij een hondenschool vlakbij Drachten behendigheid trainen ( mag ik de naam van een hondenschool wel hier op het forum noemen??).
Ik train nu nog bij een hondenschool bij Wijnjewoude, en als we met 2 wk het examen hebben gedaan, dan ga ik bijna aansluitend beginnen met behendigheid.
Wel bij een andere hondenschool, niet om het een of het ander, maar omdat degene met wie ik mee kan rijden hier vlakbij woont, en omdat we behendigheid wouden doen en geen gehoorzaamheid meer, omdat die van mij dat min of meer wel kent, en er niet veel meer aan vind.
Hij heeft meer afwisseling nodig en met behendigheid moet dat lukken, omdat we daar eerder op hebben gezeten en hij dat heel mooi vind om te doen, en ik ook.

De vorige keer, toen we op behendigheid zaten ( op een andere hondenschool dan de 2 boven-genoemden), moesten we helaas stoppen .

We kunnen niet wachten tot dat het zover is.
A.s. zondag gaan we proefdraaien.
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”