Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

tea cup chihuahua's

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

minimax
Actief
Contacteer:

tea cup chihuahua's

Ongelezen bericht door minimax »

Ik was gister weer even in de dierenwinkel (mn vaste hangplek :mrgreen: ), en er liep een meisje + mams met een roze tas waar ze tegen zat te praten. mijn interesse was gewekt en na 5 minuten grondig staren zag ik eindelijk een klein zwart hoofdje. een tea cup chihuahua.
ze waren opzoek naar speeltjes en kauwbotjes, maar zelfs de allerkleintje gratis proef-rawhide-botjes (en geloof me, die zijn voor max hap slik weg), was te groot voor deze hummel.

wat vinden jullie hier nu van? zo'n beestje is na 5 tellen lopen toch al uitgetelt? ik vind het niet eens een hond (sorry als ik iemand hiermee voor hethoofd stoot, ik vind ze er extreem schattig uit zien, maar toch). mijn pasgeboren kittens waren denk ik net zo groot als dit pulkje.

ik kon het niet laten om te zeggen: nou, in ieder geval wel goedkoop met voer. zoveel zal ie niet weg werken

geloof niet dat ze dat op prijs stelde..

ik vraag me af wat voor leven zo'n beestje nou heeft..
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Ianthe
Zeer actief
Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
Contacteer:

Re: tea cup chihuahua's

Ongelezen bericht door Ianthe »

minimax schreef: ik vraag me af wat voor leven zo'n beestje nou heeft..
Ik weet het niet, ik heb nog nooit een teacup chihuahua gezien of een baasje gesproken. Maar als ik erop af ga dat hun baasje meestal van die modepopjes zijn dan denk ik dat het hondjes zijn die geen best leven hebben. Iig niet lekker over open velde racen en door de modder banjeren, of eens leuk spelen met een andere hond. Ik denk dat zo'n hond echt veroordeeld is tot de draagtas...
Afbeelding
Jippie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Naakthond, Peruaanse Naakthond Middenslag, Poedel Middenslag, Podenco.
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Jippie »

Volgens mij als je ff zoekt zijn er hier al een paar topics van :wink:

Maarre, een Tea Cup Chihuahua bestaat niet hoor, dat is een naam wat de broodfokkers zelf bedacht hebben. Een normale gezonde Chihuahua hoort toch wel 2 a 2,5 kilo te wegen. Misschien nog wel iets meer.

Echt hond zijn ze wel, onze Chihuahua van bijna 3 kg, gaat gewoon mee met wandelingen, en is een dominante pittige dame. Ze heeft de groters hier zo onder de duim :pffff: :mrgreen:

Het is gewoon echt vreeeeeselijk jammer dat inderdaad al die tuttebellies Chihuahua;s aanschaffen en ze is tassen dauwen. Zo zonde! :roll:
Ze worden natuurlijk zo doordat mensen ze niet meer lekker hond laten zijn, als je zo'n beestje vanaf pup af aan in een tas stopt, dan is het eigelijk wel logisch dat het een hond wordt die niet meer kan en wil lopen, die is alleen maar die tas gewend :jank:
Afbeelding
Ianthe
Zeer actief
Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ianthe »

Jippie schreef:Volgens mij als je ff zoekt zijn er hier al een paar topics van :wink:

Maarre, een Tea Cup Chihuahua bestaat niet hoor, dat is een naam wat de broodfokkers zelf bedacht hebben. Een normale gezonde Chihuahua hoort toch wel 2 a 2,5 kilo te wegen. Misschien nog wel iets meer.

Echt hond zijn ze wel, onze Chihuahua van bijna 3 kg, gaat gewoon mee met wandelingen, en is een dominante pittige dame. Ze heeft de groters hier zo onder de duim :pffff: :mrgreen:

Het is gewoon echt vreeeeeselijk jammer dat inderdaad al die tuttebellies Chihuahua;s aanschaffen en ze is tassen dauwen. Zo zonde! :roll:
Ze worden natuurlijk zo doordat mensen ze niet meer lekker hond laten zijn, als je zo'n beestje vanaf pup af aan in een tas stopt, dan is het eigelijk wel logisch dat het een hond wordt die niet meer kan en wil lopen, die is alleen maar die tas gewend :jank:
Die wat grote Chi's kunnen misschien wel mee met wandelingen, maar die zijn dan ook geen 1 kg. Het valt me alleen wel op dat sommige chi's zo fragiel gebouwd zijn, Scence is ook maar 3 kg maar ze is wel een hondje en heeft bijv geen super dunne pootjes zoals je soms wel bij chi's ziet
Afbeelding
yvonne dl
Zeer actief

Ongelezen bericht door yvonne dl »

De buren van mijn ouders hebben er 1.
Helemaal kaal en klein plukje haar op het hoofdje.
Ik denk dat ze nog geen kg weegt.
Ik had haar een x gezien,in een tasje natuurlijk en vond het maar een klein eng mormel.
Ze bleek ook nog eens gehandicapt te zijn.
Haar spieren van haar nek en voorpootjes zijn te kort.
Dus ze valt om met lopen,wat ze bijna niet kan en valt met haar snuitje in haar etensbakje.
Ze gaat ook niet naar buiten met haar en ze plast ook op de kattenbak.
Maar ze hebben vorig jaar een zomerhuisje gekocht waar geen honden meemogen.
Dus wat gebeurde er?
Ik was vorig jaar bij mijn ouders op visite en vroeg waar ze heen waren.
Op vakantie.
6 weken lang.
En waar is het hondje dan vroeg ik:
Ja dat wisten ze ook niet.
S''avonds zagen we de buurman over de galerij lopen en ik vroeg of hij geen vakantie had.
Hij zei:ja wel ik ga chi even eten geven.
Dat doe ik 2x per week.
Ik zei nog;ach ook zielig,waarop hij antwoordde:nee joh hij zit in de bench en de radio staat aan.
2 z per week......
Het zat me niet lekker en de volgende dag heb ik hem opgebeld en gezegd dat het dierenmish was.
Ik zei je kom hem hier brengen en snel ook.
Ik ga voor hem zorgen.
Dat is fijn,zei hij,want iedereen vind haar eng.
Hij wilde pas over 3 of 4 dagen haar komen brengen.
Nee zei ik...
Vanavond nog.
Hij kwam met een benche zo groot waar 2 herders in kunnen en een kattebak zo hoog en 1 zakje eten.
Voor 5 weken.
De rest moest ik zelf maar halen.
Ik had zoiets van eerst ga ik haar mouwtje wassen wat ze omhad.
Het was een afeknipt mouwtje van een truitje.haha

Toen heb fer eerst de voorkant van de kattebak er uit gezaagd zodat ze makkelijk de kattenbak in kon.
Maar het was net een doodvogeltje. :roll:

Na 1 dag lekker gelegen te hebben,ze kon ook niet andes,want ze loopt als een kangaroetje,heb ik haar in de tuin gezet.
En ze kon rennen,niet normaal.
Ik ben lekkere dingen gaan koken voor haar en vreten dat ze deed.
als het snoepkastje open ging kwam ze aanrennen,op haar manier.
Ik heb in haar mandje een lekker dekenjtje gelegd en een doekje over haar heen en ze knorde helemaal.
op een dag kwam ze ons uitdagen.
het gehandicapte humpie ging helemaal uit haar dak.
Na een paar dagen ging ik zo van haar houden,dat ik gezegd heb dat ik haar wilde kopen.
maar nee dat mocht niet.
Na 6 weken kwamen ze haar weer ophalen.
Ze wilde niet mee.
ik heb gezegd ik kom onverwachts naar haar kijken en bevalt het me niet,dan neem ik haar mee en geef je aan.
Stoer van mij natuurlijk,maarnee ze zouden goed voor haar zorgen.
Vorige week ben ik weer gaan kijken en ze heeft nu 2 york en erbij.
Van internet en gratis gekregen.
Die hoeven ook niet naar buiten en gaan op de kattenbak.
Oh weer van die scheten.
Ze zei:deze zijn veel leuker dan chi.
Dat is geen hond.
Ik hebe gezegd dat chi naar mij gaat als ze ze wegdoet en dat was goed.
Dus zal niet zo lang duren.
Wat is die kleine muts welkom/
Maar nu komt de vakantie eraan en ik hou mijn hart weer vast.
Ze wil ook op mijn honden passen als ik weg wil.
Maar mijn honden gaan wel naar buiten.
En daar heeft ze geen zin in.
Dus wat denk je zelf?
Ook als ze ze alle 3 komt brengen heb ik er 6 in huis.
Fer verklaart me voor gek,ook als ik chi zou nemen van haar.
Het is echt een zorgenkindje.
maar van mij is ze welkom/
Een heel verhaal ,maar recht uit mijn hart.haha
ze wilde spelen. :mrgreen:
Afbeelding

Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
want LIEFDE geven is Liefde ontvangen
Carnivora
Actief

Ongelezen bericht door Carnivora »

Ik wilde ook al zeggen dat tea cups chi's niet bestaan. Een Echte chihuahua's horen een gewicht tussen 0,5 en 3 kg te hebben. Een gewicht tussen 1,5 en 2,5 kg heeft de voorkeur. Ik vind het walgelijk hoe sommige mensen ze als knuffels gebruiken. Ga dan naar de Bart Smith.

Het zijn echte hondjes die gewoon uit moeten.
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Zodra uiterlijk zo word 'aangepast' dat het niet gezond is voor de hond zelf, houd het voor mij op. Dat ze klein zijn behoeft an sich geen probleem te zijn, qua gewone hondendingen, een (zeer) slechte gezondheid is i.m.o wel een probleem.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Triest, ik blijf het triest vinden,.....en dan helemaal dit soort eigenaren, heb er geen goed woord voor over..... :boos: :boos:
Afbeelding
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

yvonne dl schreef:De buren van mijn ouders hebben er 1.
Helemaal kaal en klein plukje haar op het hoofdje.
Ik denk dat ze nog geen kg weegt.
Ik had haar een x gezien,in een tasje natuurlijk en vond het maar een klein eng mormel.
Ze bleek ook nog eens gehandicapt te zijn.
Haar spieren van haar nek en voorpootjes zijn te kort.
Dus ze valt om met lopen,wat ze bijna niet kan en valt met haar snuitje in haar etensbakje.
Ze gaat ook niet naar buiten met haar en ze plast ook op de kattenbak.
Maar ze hebben vorig jaar een zomerhuisje gekocht waar geen honden meemogen.
Dus wat gebeurde er?
Ik was vorig jaar bij mijn ouders op visite en vroeg waar ze heen waren.
Op vakantie.
6 weken lang.
En waar is het hondje dan vroeg ik:
Ja dat wisten ze ook niet.
S''avonds zagen we de buurman over de galerij lopen en ik vroeg of hij geen vakantie had.
Hij zei:ja wel ik ga chi even eten geven.
Dat doe ik 2x per week.
Ik zei nog;ach ook zielig,waarop hij antwoordde:nee joh hij zit in de bench en de radio staat aan.
2 z per week......
Het zat me niet lekker en de volgende dag heb ik hem opgebeld en gezegd dat het dierenmish was.
Ik zei je kom hem hier brengen en snel ook.
Ik ga voor hem zorgen.
Dat is fijn,zei hij,want iedereen vind haar eng.
Hij wilde pas over 3 of 4 dagen haar komen brengen.
Nee zei ik...
Vanavond nog.
Hij kwam met een benche zo groot waar 2 herders in kunnen en een kattebak zo hoog en 1 zakje eten.
Voor 5 weken.
De rest moest ik zelf maar halen.
Ik had zoiets van eerst ga ik haar mouwtje wassen wat ze omhad.
Het was een afeknipt mouwtje van een truitje.haha

Toen heb fer eerst de voorkant van de kattebak er uit gezaagd zodat ze makkelijk de kattenbak in kon.
Maar het was net een doodvogeltje. :roll:

Na 1 dag lekker gelegen te hebben,ze kon ook niet andes,want ze loopt als een kangaroetje,heb ik haar in de tuin gezet.
En ze kon rennen,niet normaal.
Ik ben lekkere dingen gaan koken voor haar en vreten dat ze deed.
als het snoepkastje open ging kwam ze aanrennen,op haar manier.
Ik heb in haar mandje een lekker dekenjtje gelegd en een doekje over haar heen en ze knorde helemaal.
op een dag kwam ze ons uitdagen.
het gehandicapte humpie ging helemaal uit haar dak.
Na een paar dagen ging ik zo van haar houden,dat ik gezegd heb dat ik haar wilde kopen.
maar nee dat mocht niet.
Na 6 weken kwamen ze haar weer ophalen.
Ze wilde niet mee.
ik heb gezegd ik kom onverwachts naar haar kijken en bevalt het me niet,dan neem ik haar mee en geef je aan.
Stoer van mij natuurlijk,maarnee ze zouden goed voor haar zorgen.
Vorige week ben ik weer gaan kijken en ze heeft nu 2 york en erbij.
Van internet en gratis gekregen.
Die hoeven ook niet naar buiten en gaan op de kattenbak.
Oh weer van die scheten.
Ze zei:deze zijn veel leuker dan chi.
Dat is geen hond.
Ik hebe gezegd dat chi naar mij gaat als ze ze wegdoet en dat was goed.
Dus zal niet zo lang duren.
Wat is die kleine muts welkom/
Maar nu komt de vakantie eraan en ik hou mijn hart weer vast.
Ze wil ook op mijn honden passen als ik weg wil.
Maar mijn honden gaan wel naar buiten.
En daar heeft ze geen zin in.
Dus wat denk je zelf?
Ook als ze ze alle 3 komt brengen heb ik er 6 in huis.
Fer verklaart me voor gek,ook als ik chi zou nemen van haar.
Het is echt een zorgenkindje.
maar van mij is ze welkom/
Een heel verhaal ,maar recht uit mijn hart.haha
ze wilde spelen. :mrgreen:
Jeetje wat een verhaal. Maar wel heel goed te lezen wat jij allemaal hebt gedaan :ok:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Op mijn werk hebben wij soms een dwergpincher te loge. Hij weegt 1,4 kilo (heb hem gister gewogen) maar manman, tis gewoon echt een hond :smile: Hij woont samen bij een labrador en is gewoon een ontzettende hond. Niets truitjes of wat dan ook en owee als je hem als een chihuahua tilt, dat blieft meneer niet :pffff:

gister liep hij lekker los bij mij op kantoor (ik moest hem even wassen, nog nooit zo snel een hond kunnen wassen :smile: ) en hij liep lekker achter mij aan. hij is waaks :mrgreen:
enige nadeel is wel dat ik heel bang ben op hem te staan :N: zijn pootjes zijn dunner dan mijn pink en zien er zo kwetsbaar uit.

nee dit manneke heeft het zo slecht nog niet.

Wel grappig, liepen we eerst met een Tosa Inu van 70 kilo en daarna kwam ik terug met een hondje van 1,4 kilo :mrgreen:
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mirri »

Hoe oud is die dwergpinscher, want die horen zo'n 6 kilo te wegen.
Het zijn idd echte honden die niet voor een grote hond opzij gaan, af en toe hou ik mijn hart wel eens vast :N:
Carnivora
Actief

Meestal heel pittig, grote bek klein hondje. Ze zijn erg aan de baas gehecht, heel waaks. En meestal ook erg slim. Het zijn geen schoot hondjes, ze zitten liever naast de baas.
Suzan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suzan »

minimax schreef:Ik was gister weer even in de dierenwinkel (mn vaste hangplek :mrgreen: ), en er liep een meisje + mams met een roze tas waar ze tegen zat te praten. mijn interesse was gewekt en na 5 minuten grondig staren zag ik eindelijk een klein zwart hoofdje. een tea cup chihuahua
Was het geen pup? Normaal gaat een chihuahua pup met ongeveer 3 maanden naar de nieuwe eigenaar maar broodfokkers verkopen ze veel eerder en een chihuahua pup is klein hoor.
minimax
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door minimax »

Suzan schreef:
minimax schreef:Ik was gister weer even in de dierenwinkel (mn vaste hangplek :mrgreen: ), en er liep een meisje + mams met een roze tas waar ze tegen zat te praten. mijn interesse was gewekt en na 5 minuten grondig staren zag ik eindelijk een klein zwart hoofdje. een tea cup chihuahua
Was het geen pup? Normaal gaat een chihuahua pup met ongeveer 3 maanden naar de nieuwe eigenaar maar broodfokkers verkopen ze veel eerder en een chihuahua pup is klein hoor.
kan ook :denken: heb ik niet gevraagt :roll:
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
jidde

Mirri schreef:Hoe oud is die dwergpinscher, want die horen zo'n 6 kilo te wegen.
Het zijn idd echte honden die niet voor een grote hond opzij gaan, af en toe hou ik mijn hart wel eens vast :N:
geloof jaartje of 3-5 (moet ik eens nakijken op werk)
Hij zal denk ik niet oud worden, hij wordt al kaal en is grijs :N:
Mirri
Zeer actief

jidde schreef:
Mirri schreef:Hoe oud is die dwergpinscher, want die horen zo'n 6 kilo te wegen.
Dan vrees ik dat het niet een dwergpinscher is maar een kruising tussen een dwergpinscher en een chihuahua.
Moet je maar eens goed naar het verschil kijken tussen die van mij en die van je werk.
Maak er eens een foto van, ben wel benieuwd hoe die er uit ziet.
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

Nanna schreef:Klein, kleiner, kleinst, ik vind het niks.
Je kunt ze het beste met een pitbull kruisen, dat geeft een veel leuker effect ;-)
Afbeelding
vreselijk :N:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Mirri
Zeer actief

jip007 schreef:
Nanna schreef:Klein, kleiner, kleinst, ik vind het niks.
Je kunt ze het beste met een pitbull kruisen, dat geeft een veel leuker effect ;-)
Afbeelding
vreselijk :N:
Dat ziet niet uit :N: :smile:
jidde

Mirri schreef:
jidde schreef:
Dan vrees ik dat het niet een dwergpinscher is maar een kruising tussen een dwergpinscher en een chihuahua.
Moet je maar eens goed naar het verschil kijken tussen die van mij en die van je werk.
Maak er eens een foto van, ben wel benieuwd hoe die er uit ziet.
Hij is zaterdag opgehaald, dus dan moet ik even zoeken of ik ergens een foto heb.
hij lijkt sprekend op een dwergpincher :wink: alleen moet ik wel bekennen dat hij uitpuilende ogen heeft (eigenlijk logisch aangezien hij zooo klein is)
Rabecca
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua's en Vlinderhondjes
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Rabecca »

Carnivora schreef: Het zijn geen schoot hondjes, ze zitten liever naast de baas.
Met dit laatste ben ik het niet helemaal mee eens ;)
Ken der een hele hoop die wel echte "schoothondjes" zijn ;)

Maar overal waar TE voor staat is niet goed
Dus zo ook de 1kg- chihuahua's
Heb er al verschillende mee gemaakt, en het geeft heel veel zorg (geen reservers, geen stabiele hondjes, niet mee kunnen doen met andere honden enz.)
Je zou het kunnen zien als verdwerging, en komt bij de beste fokkers voor (helaas)
Teacup chihuahua's zijn een term die de broodfokkers bedacht hebben
Het trieste is dat er heel veel chihuahuapuppies als teacups verkocht worden... ze zeggen dat de pups bijvoorbeeld 12 weken oud zijn, maar ze zijn een week of 5-6 (en dus hééél klein)
Veel mensen trappen er nog in, met het gevolg dat veel pups veel ste vroeg bij hun moeder weggegaan en binnen een aantal dagen/weken overlijden
Carnivora
Actief

M
Laatst gewijzigd door Carnivora op 13 dec 2020 01:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Poppetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Poppetje »

Mijn kleine pinscher van 20cm en 1,7kilo gaat gewoon door voor een grote hond.
Ze gaat mee naar het strand/ardennen/bos en kan dan lekker rennen en spelen met onze andere honden (Mastin espagnol, dwergpinscher, flatcoatgoldenretriever.) Gelukkig lopen er bij ons in de buurt ook mensen met kleinere hondjes die dus ook naar het park gaan waardoor ze daar dus ook leuk mee kan spelen!

Verder doen we gewoon aan alle cursussen mee die gegeven worden en moet ze dezelfde dingen doen en kunnen als de andere honden.

Maar ze heeft wel een jasje aan met een printje naar mijn keuze, en zit ook weleens in mijn jas of in een tas als ik boodschappen ga doen of even de stad in ga. Tja en of dat nou zielig is? Ik doe haar er een groter plezier mee als ik haar meeneem in desnoods een tas dan dat ik haar thuis laat.

En het eten, die van mij eet veel voor zo`n klein hummeltje vind ik. Natuurlijk niet te vergelijken met wat de grotere honden eten, maar denk daar niet te makkelijk over :D.

Ik denk dat als mensen mij over straat zien lopen ze ook zullen zeggen wat een tuttebel. Klein hondje met een jasje aan. Maar ik durf te wedden dat mijn hondje van 1,7 kilo gemiddeld langere wandelingen maakt dan de grote honden in onze wijk.
Innuendo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël

Ongelezen bericht door Innuendo »

Poppetje schreef:Mijn kleine pinscher van 20cm en 1,7kilo gaat gewoon door voor een grote hond.
Ze gaat mee naar het strand/ardennen/bos en kan dan lekker rennen en spelen met onze andere honden (Mastin espagnol, dwergpinscher, flatcoatgoldenretriever.) Gelukkig lopen er bij ons in de buurt ook mensen met kleinere hondjes die dus ook naar het park gaan waardoor ze daar dus ook leuk mee kan spelen!

Verder doen we gewoon aan alle cursussen mee die gegeven worden en moet ze dezelfde dingen doen en kunnen als de andere honden.

Maar ze heeft wel een jasje aan met een printje naar mijn keuze, en zit ook weleens in mijn jas of in een tas als ik boodschappen ga doen of even de stad in ga. Tja en of dat nou zielig is? Ik doe haar er een groter plezier mee als ik haar meeneem in desnoods een tas dan dat ik haar thuis laat.

En het eten, die van mij eet veel voor zo`n klein hummeltje vind ik. Natuurlijk niet te vergelijken met wat de grotere honden eten, maar denk daar niet te makkelijk over :D.

Ik denk dat als mensen mij over straat zien lopen ze ook zullen zeggen wat een tuttebel. Klein hondje met een jasje aan. Maar ik durf te wedden dat mijn hondje van 1,7 kilo gemiddeld langere wandelingen maakt dan de grote honden in onze wijk.
Joh maak je niet druk over dat jasje en dat tasje :wink:
Liever je hond mee nemen al is het in een tasje dan thuislaten toch?
(zo zal de hond wel denken, denk ik :mrgreen: )
En ik heb ook een petje voor Maxi en een truitje voor Sam (geen ondervacht dus heeft het snel koud) en de dwergpincher van mijn zus die trilt als een gek bij guur weer, liever dan een jasje aan en lekker rennen dan het koud hebben en bibberend bij je staan toch?

Tuurlijk zullen mensen over jou en poppetje zeggen dat jij een tuttebel bent met een hond als (even fonetisch) asosware..
Maar jij weet beter :ok:
Suzan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suzan »

[quote="Rabecca

Ken der een hele hoop die wel echte "schoothondjes" zijn ;)

Als ik op een stoel ga zitten heb ik meteen 5 of 6 chihuahua's op schoot en 's nachts is er niks fijner dan bij de baas en het vrouwtje in bed liggen.
Dat laatste zal wel voor meer honden gelden. :D
Daanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daanie »

Een tijdje geleden ging er een stukje rond op internet over de kleinste Chihuahua niet groter dan een blikje cola. Erbij in het artikel stond dat ze niet kon blaffen omdat de longinhoud niet groot genoeg is en niet springen omdat de pootjes dat niet toelaten. Dat vind ik niet normaal.

Er zijn mensen die kleine hondjes hebben en ze wel als hond behandelen, maar wees eerlijk er zijn teveel mensen die kleine hondjes hebben en die niet behandelen als hond.
Mijn buurvrouw heeft 2 chi's en die laat ze nooit uit. Ze worden in de tuin gelaten en beginnen daar dan altijd meteen enorm te keffen omdat ze niet weten wat ze allemaal horen. Volgens haar is het niet nodig om ze uit te laten :roll:
nu maakt het niet uit of dit nou rotties zouden zijn of in dit geval chi's maar over het algemeen komen de kleine hondjes terecht bij mensen die er niet de moeite voor nemen om de hondjes zich te laten gedragen als hond.
Afbeelding
eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

:devil: Dat is idd niet normaal meer,zo groot als een colablikje :19: Maar zolang dat Paris Hilton en zo hun hondje mee nemen in een tas,zullen veel van die 'modepopptjes' precies het zelfde doen...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”