een mens is soms een raar wezen, echt gestoord.

Moderator: moderatorteam
als jij een hond verkracht is het toch ook verkrachting, dus hoort net zo strafbaar te zijn als bij mensen. Een dier kan niet zeggen dat hij iets niet fijn vind en niet wil.langehond1 schreef:Nee. Maar wat is erg? Vind m'n hond het erg als ik m af zou trekken? Waarom moet dat illegaal zijn?
Probleem met "wetten voor de goede zeden" is dat het een hellend vlak is...voor veel mensen is homosexualiteit ook tegen de goede zeden...moet het daarom illegaal zijn?
Waarom moet ik me aan goede zeden van andere mensen houden als ik er verder niemand mee stoor of geen mensen/dieren pijn doe met wat ik doe? Nog even los van de ethica van jagen/slachten.
L
sorry,wat een raar verhaal zeg.langehond1 schreef:Nee. Maar wat is erg? Vind m'n hond het erg als ik m af zou trekken? Waarom moet dat illegaal zijn?
Probleem met "wetten voor de goede zeden" is dat het een hellend vlak is...voor veel mensen is homosexualiteit ook tegen de goede zeden...moet het daarom illegaal zijn?
Waarom moet ik me aan goede zeden van andere mensen houden als ik er verder niemand mee stoor of geen mensen/dieren pijn doe met wat ik doe? Nog even los van de ethica van jagen/slachten.
L
Een pedo vind ook niet dat hij fout zit,en dat ze het graag hebben.Maar jij slaat alles wel dooreen hoor.Waarschijnlijk een dierenliefhebber zekerlangehond1 schreef:Yes.
Verkrachting is mishandeling en daar hebben we al een wet voor.
Alleen als het geen verkrachting is en je het dier geen pijn en/of schade berokkent...wat dan? Nu ben je niet strafbaar en ik zie niet in waarom je dat zou moeten zijn...
L
gotcha schreef:Een pedo vind ook niet dat hij fout zit,en dat ze het graag hebben.langehond1 schreef:Yes.
Verkrachting is mishandeling en daar hebben we al een wet voor.
Alleen als het geen verkrachting is en je het dier geen pijn en/of schade berokkent...wat dan? Nu ben je niet strafbaar en ik zie niet in waarom je dat zou moeten zijn...
L
Dat doet niks af aan het feit dat het vergelijk spaak loopt.Pepie schreef:Ik bedoelde dat sexueel gezien........Jaap* schreef:Als je de vraag stelt: Mag je een kind slachten en opeten merk je waarschijnlijk ook dat het vergelijk met dieren ergens spaak begint te lopen
Dat hij politiek een spel speelt ,ben ik met je eens. hoor Jaap......Maar dat staat los van mijn mening over dier en sexJaap* schreef:Dat gaan we verbieden, ik bel Waalkens wel even, kan hij ook nog een paar CU stemmers voor de gek gaan houdenPepie schreef:...ik vind mijzelf net een travestiet
Op deze manier ben ik het helemaal met je eensSuuz schreef:En mijn inziens mogen ze daar wel wat aan gaan doen ja, aan dierenmisbruik...
Ik wordt link van betutteling (niet door jou hoor, door waalkens)Pepie schreef:Dat hij politiek een spel speelt ,ben ik met je eens. hoor Jaap......Maar dat staat los van mijn mening over dier en sexVolgengs mij liggen we op 1 lijn hoor.behalve dan dat jij mij een beetje wil inzetten
Misschien zou je dat best zo kunnen stellen. Net zoals er is gesteld dat dierenmisbruik niet mag. Er is m.i. geen enkele noodzaak om dat verder te differentieren.Jacksel schreef:Maar dat je een ander mens niet mag vermoorden is uiteindelijk toch ook niet meer dan een mening?