En zonder (volgend weekend wedstrijd, dus dan moet hij het zonder strips doen). Wat twijfelend, maar hij versnelt later wel wat. Nog een paar keer doen deze week en dan moet het volgens mij best goed gaan.

Moderator: moderatorteam
Ik heb ook het idee dat ik iets anders doe, want eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat die bogen nog zoveel verschil uitmaken voor Bram*Anita* schreef:Ziet er goed uit.
Ik zie wel een heel klein verschil in je manier van lopen met bogen en zonder. Heb het idee dat je met de bogen meer afstand houd en voor Bram loopt.
Mogelijk dreigt Bram daarom stil te vallen in het midden. Want zodra je er voor komt loopt ie weer als een speer. Het kan zijn dat ik het mis heb hoor want dat is moeilijk te zien vanaf een filmpje maar je kunt het allicht proberen of het wat uitmaakt
Carma schreef: Ziet er heel netjes uit! Maar wat is dat geluid? "shhhhh" lijkt wel of er iets leegloopt??![]()
![]()
Is een natuurlijke reactie hoor.Zoek stok! schreef:Ik heb ook het idee dat ik iets anders doe, want eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat die bogen nog zoveel verschil uitmaken voor Bram![]()
Ik ga er op letten, dankjewel
De vorige wedstrijd hing ik compleet over Bram heen bij de palen (bij VP), pure onzekerheid van mij. Uiteraard schoot hij er direct weer uit, want over hem heen hangen wordt niet gewaardeerd*Anita* schreef: Is een natuurlijke reactie hoor.
Zie dat vaak als de bogen er net vanaf gehaald worden.
Het eerste wat ik dacht toen ik de filmpjes zag was dat het voor Bram volgens mij niets uitmaakt. Heb wel een aantal keer moeten kijken voordat ik er de vinger er een beetje op kon leggen
Ik denk dat jezelf ook weer wat vertrouwen moet opbouwen dat Bram het zonder die bogen net zo goed kan. Probeer te spelen met jouw positie daardoor word Bram alleen maar zelfstandiger. (dit moet je wel met beleid doen)
Ach het geluid dat je maakt doe ik zelfs nog bij mijn hieperdepieper border collie die dus echt super snel is in de palen. Een beetje opjutten hoort er toch bij