Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

fietsen met oudere hond

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

chester
Actief

Ongelezen bericht door chester »

Muis.. schreef: @ TS, Ik weet zo verder niet hoe de conditie van de hond is, maar met onze vorige hond Joep, een syberische Huskey fietsten wij tot hij een jaar of 12 was. Dat had waarschijnlijk nog wel langer gekund, waare het niet dat Joep plotseling blind werd...
Zijn conditie is wel goed maar hij is liever lui dan moe :wink:
Muis..
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
Contacteer:

Ongelezen bericht door Muis.. »

chester schreef:
Petra1979 schreef:Is het misschien niet een optie om met hem te gaan skeeleren??? Dan heb je zelf toch iets meer vaart maar ga je niet zo snel als met de fiets! Ik heb dat een keer gezien, de hond had lol voor 10!
:mrgreen: ja, zou een goed idee zijn maar dan moet het baasje toch eerst op cursus. Zou namelijk niet weten hoe ik met die dingen moet remmen. Vroeger toen ik nog jong was rolschaatsten ik wel elke dag maar dat is toch op 4 wieltjes naast elkaar :wink:
Persoonlijk vindt ik dat best wel onveilig....
Muis..
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
Contacteer:

Ongelezen bericht door Muis.. »

chester schreef:
Muis.. schreef: @ TS, Ik weet zo verder niet hoe de conditie van de hond is, maar met onze vorige hond Joep, een syberische Huskey fietsten wij tot hij een jaar of 12 was. Dat had waarschijnlijk nog wel langer gekund, waare het niet dat Joep plotseling blind werd...
Oké, dan lijkt het mij geen probleem. Natuurlijk wel langzaam opbouwen en hij moet het lichaamlijk natuurlijk wel aankunnen.
Waar Myra ook enorm veel energie mee verbruikt is het stoeien/spelen met vriendjes.
chester
Actief

Ongelezen bericht door chester »

Muis.. schreef:
chester schreef:
Oké, dan lijkt het mij geen probleem. Natuurlijk wel langzaam opbouwen en hij moet het lichaamlijk natuurlijk wel aankunnen.
Waar Myra ook enorm veel energie mee verbruikt is het stoeien/spelen met vriendjes.
Ja, klopt met stoeien verbruiken ze enorm veel energie. Maar helaas is Odie nog al bang uitgevallen en loopt bij het zien van een anderen hond met een super grote boog er omheen. Maar daar verbruikt hij dan ook wel weer energie voor toch :wink:
We gaan het gewoon met fietsen rustig opbouwen. En ik hou hem goed in de gaten mocht hij het niet meer willen dan stoppen we gewoon.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”