Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik wil op de misschien lijst
Heb eigenlijk wel weer zin maar moet even kijken of het niet te veel voor Harley wordt daar ik daags daarna een wedstrijd heb met beide honden. Heb eigenlijk wel zin om weer eens die kant op te komen.
Beslis vrijdag pas definitief
Ik heb (nog steeds) een vervoersprobleempje, aangezien mn rijbewijs nog steeds niet verlengd is (ik wacht op bericht van het CBR)... Voor de 22e heb ik m sowieso niet...
ik weet ook niet zeker of ik kom, Teun heeft een soort wratje/wondje op zijn achterpoot wat steeds opengaat als hij buiten te gek gaat doen.
soesterduinen en allemaal leuke honden is denk ik een beetje vragen om problemen en ik wil eigenlijk voorkomen dat het erger wordt. het is sneu voor Teun maar het is even niet anders
bekkie schreef:ik weet ook niet zeker of ik kom, Teun heeft een soort wratje/wondje op zijn achterpoot wat steeds opengaat als hij buiten te gek gaat doen.
soesterduinen en allemaal leuke honden is denk ik een beetje vragen om problemen en ik wil eigenlijk voorkomen dat het erger wordt. het is sneu voor Teun maar het is even niet anders
Ik kom wel maar loop niet de hele wandeling mee. Q zakt wat door zijn achterhand heen en kan ook geen poot meer optillen bij het plassen. Weer een DA-bezoekje dus.
Als het echt stortregent kom ik niet
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Pax-Dracona schreef:Ik wil onder voorbehoud mee met Dana
Volgens 9292ov moet ik 12 minuten lopen vanaf soest zuid, is het hiervandaan makkelijk te vinden?
Het is goed te doen qua route, maar volgens mij is het wel wat meer dan 12 minuten
Pax-Dracona schreef:Ik wil onder voorbehoud mee met Dana
Volgens 9292ov moet ik 12 minuten lopen vanaf soest zuid, is het hiervandaan makkelijk te vinden?
Het is goed te doen qua route, maar volgens mij is het wel wat meer dan 12 minuten
Het zal wel weer berekend zijn op mesnn met lange benen >.> Dan trek ik er maar wat langer voor uit . Maar zolang ik weet dat zelfs ik het niet kan missen, moet alles goed komen XD
bekkie schreef:ik weet ook niet zeker of ik kom, Teun heeft een soort wratje/wondje op zijn achterpoot wat steeds opengaat als hij buiten te gek gaat doen.
Ah gossie, beterschap voor Teun!
dank je wel, ik hoop dat het goed heelt als ik hem een beetje rustig aan laat doen anders moeten ze het waarschijnlijk wegsnijden :N:
Maar ik snap het natuurlijk wel
Als het gewoon droog blijft komen wij wel, maar ik ga zeker niet lopen in regen/hagel/sneeuw
Ik kan helaas niet mee, Alano loopt mank en moet voor elleboogfoto's en wordt dan gelijk weer geopereerd aan zijn oog. Het wordt of zaterdag of maandag gedaan.
Ik mag van de misschien lijst af. Kom erg in tijd nood als ik mee ga en wil Harley toch ontzien zo vlak voor een wedstrijd.
Vind het wel jammer maar volgende keer beter
Moet helaas afhaken.De training van tess is verzet naar morgen twee uur.Omdat ik al regelmatig training moet missen ivm de paarden wil ik deze wel volgen.
Ik kom wel gewoon hoor Ik was van plan om drie kwartier mee te wandelen vanwege een agility wedstrijd zondag (ik houd Bram de dag ervoor altijd zo rustig mogelijk), maar heb besloten niet naar de wedstrijd te gaan (wordt me te gevaarlijk op zo'n glad modderveld waar morgen al 150 large honden drie parcoursen op gaan lopen). Dus ik loop gewoon de hele wandeling mee.