Baco heeft een mooie kraag dus zijn dagelijkse brede leren halsband is zonde, maar een showlijntje vind ik wel heel iel

Wie heeft er tips

Groetjes Els
Moderator: moderatorteam
nee, die moet ik makenbilly schreef:Heb je daar een foto van Jessica
Groetjes Els
ik weet niet hoe wanhopig je bent, in Rotterdam is altijd een stand met leren showlijnen, halsbanden en lijnen. Wat ik begreep maken ze het zelf. Ik weet geen naam, maar ik ben dik tevreden over hun leren showlijnen.billy schreef:Oke bedankt, ik ga morgen eens kijken voor een leren jachtlijn, en ringtraining was hier niet in de buurt, maar Baco luistert best goed , hoop ik![]()
Groetjes Els
Ik moet hem hebben voor volgende week,ik ga die bestellen van de link van Sonja, en veel naar shows ga ik zowiezo niet, of Baco moet het echt super doen, dan kopen we misschien een handgemaaktejores schreef:ik weet niet hoe wanhopig je bent, in Rotterdam is altijd een stand met leren showlijnen, halsbanden en lijnen. Wat ik begreep maken ze het zelf. Ik weet geen naam, maar ik ben dik tevreden over hun leren showlijnen.billy schreef:Oke bedankt, ik ga morgen eens kijken voor een leren jachtlijn, en ringtraining was hier niet in de buurt, maar Baco luistert best goed , hoop ik![]()
Groetjes Els
dat is zeer snelbilly schreef:Ik moet hem hebben voor volgende week,ik ga die bestellen van de link van Sonja, en veel naar shows ga ik zowiezo niet, of Baco moet het echt super doen, dan kopen we misschien een handgemaaktejores schreef:ik weet niet hoe wanhopig je bent, in Rotterdam is altijd een stand met leren showlijnen, halsbanden en lijnen. Wat ik begreep maken ze het zelf. Ik weet geen naam, maar ik ben dik tevreden over hun leren showlijnen.billy schreef:Oke bedankt, ik ga morgen eens kijken voor een leren jachtlijn, en ringtraining was hier niet in de buurt, maar Baco luistert best goed , hoop ik![]()
Groetjes Els![]()
Groetjes Els
Dank je weljores schreef:dat is zeer snelbilly schreef:Ik moet hem hebben voor volgende week,ik ga die bestellen van de link van Sonja, en veel naar shows ga ik zowiezo niet, of Baco moet het echt super doen, dan kopen we misschien een handgemaaktejores schreef:ik weet niet hoe wanhopig je bent, in Rotterdam is altijd een stand met leren showlijnen, halsbanden en lijnen. Wat ik begreep maken ze het zelf. Ik weet geen naam, maar ik ben dik tevreden over hun leren showlijnen.billy schreef:Oke bedankt, ik ga morgen eens kijken voor een leren jachtlijn, en ringtraining was hier niet in de buurt, maar Baco luistert best goed , hoop ik![]()
Groetjes Els![]()
Groetjes Elsik hoop dat hij het zo super doet dat je een handgemaakte moet nemen
Succes maandagbilly schreef:Ik heb de lijn van Sonja haar link binnen en het is een mooie showriem, hij kan net over Baco zijn hoofden we zien het wel maandag hoe het gaat
![]()
Groetjes Els