Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cairn Terrier!

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

m-aan
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door m-aan »

Eén iemand is het cairnforum komen versterken en dat vind ik hartstikke leuk! Nog meer kandidaten? Het cairnforum kan nog wel meer kletskousen gebruiken zoals ik.... :wink:

Maan
Jenvee
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): cairn terrier en cavalier

Ongelezen bericht door Jenvee »

ja hoi Maan
ik zit ook al op het cairn-forum,maar sinds kort begin ik wat "los" te komen,het is maar goed dat er zo'n kletskousen als jij zijn,dan hebben de
"lezers" ook nog eens wat te doen :blah: :blah: :blah: (grapje)
leuke site heb je trouwens of had ik dat al gezegd :denken:

Jose en de cairns
heb meer vertrouwen in 4 poten en een staart dan in 2 benen en een uitgestoken hand
m-aan
Actief
Contacteer:

Hahahaha! Wordt het eens geen tijd dat er wat meer "beweging" in komt? Ik kan er met mijn verstand niet bij dat mensen zo weinig te vertellen hebben over dit ras. 't Is dat die van mij nu wat ouder worden en dus veel rustiger, maar god, god, vroeger kon ik er hele boeken over schrijven :) Nu zijn mijn herders een dankbaar onderwerp om over te schrijven, maar dat wordt op het cairnforum niet zo op prijs gesteld :)
Daarbij vind ik het jammer dat er alleen maar veel gelezen wordt. Zo heb ik er een tijdje geleden aan getwijfeld om er nog iets op te zeggen, want ik kreeg heel weinig respons :( De laatste weken gaat het iets lekkerder.
En dank je wel voor het compliment over mijn site, ik ben er stiekem ook heel erg trots op!
Enne... kom nog lekker wat "losser", oke?

Maan
Jenvee
Vaste gebruiker

stap je langzaam over op de herders?leuker dan dat kleine grut? :neenee:
bij ons komt er ook nog wel eens een grotere hond(ik ben opgegroeid tussen de boxers,mijn ouders hadden een kennel)het wordt dan een herder,stabij,drentse patrijs of wolfhond,zover zijn we al,dan kom ik nog wel eens om advies
poot
heb meer vertrouwen in 4 poten en een staart dan in 2 benen en een uitgestoken hand
m-aan
Actief
Contacteer:

Dat zijn wel vier verschillende rassen die je opnoemt :)

En nee, ik stap echt niet over, hoor!
Ik wil ze allebei :)

De cairn zal ik trouwens tot het einde hebben, verwacht ik zo. Als 75-jarige of zo zie ik mij echt niet meer met een herder lopen :)

Maan
Jenvee
Vaste gebruiker

m-aan schreef:Dat zijn wel vier verschillende rassen die je opnoemt :)

En nee, ik stap echt niet over, hoor!
Ik wil ze allebei :)

De cairn zal ik trouwens tot het einde hebben, verwacht ik zo. Als 75-jarige of zo zie ik mij echt niet meer met een herder lopen :)

Maan
er zullen hier altijd cairn(s) zijn dat is zeker,jja en tussen die andere rassen kiezen wordt erg moeilijk
wel wat weinig cairn-liefhebbers hier op het forum,maar goed dat er nog een alternatief is :cheer:
poot vd familie
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”