Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kennel

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Joanne
Vaste gebruiker

kennel

Ongelezen bericht door Joanne »

Helaas moet ik mijn hond Boris deze zomer naar een kennel doen voor 3 weken. Eigenlijk had ik in de planning dat hij mee zou komen op vakantie, maar omdat hij nogal wat probleemgedrag vertoont (o.a.uitvallen naar honden) heb ik besloten dat hij beter af is in een kennel. Echter, welke kennel in omgeving zuid-oost brabant is goed? En omdat het een hond is die nogal snel last heeft van stress vind ikj het heel moeilijk om em naar een kennel te doen, zeker voor zo'n lange tijd. Weten jullie nog andere oplossingen? bestaan er gastgezinnen voor?
~Suzanne~
Zeer actief

Re: kennel

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Joanne schreef:Helaas moet ik mijn hond Boris deze zomer naar een kennel doen voor 3 weken. Eigenlijk had ik in de planning dat hij mee zou komen op vakantie, maar omdat hij nogal wat probleemgedrag vertoont (o.a.uitvallen naar honden) heb ik besloten dat hij beter af is in een kennel. Echter, welke kennel in omgeving zuid-oost brabant is goed? En omdat het een hond is die nogal snel last heeft van stress vind ikj het heel moeilijk om em naar een kennel te doen, zeker voor zo'n lange tijd. Weten j
ullie nog andere oplossingen? bestaan er gastgezinnen voor?
Ik kan je niet helpen aan een opvang-adres; maar er zijn natuurlijk legio mogelijkheden; van een rasvereniging, tot een particulier die dit doet.
Maar, zou je juist OMDAT er een gedragsprobleem is, niet overwegen hem juist WEL mee te nemen!? Ik bedoel.. om daar dan een ander mee op te zadelen?

Groetjes,
Suzanne
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ik heb mijn honden ooit een nachtje weg moeten brengen en heb ze toen hiernaartoe gebracht
http://www.kempischdierenpension.nl/index2.htm
Een groot voordeel vond ik dat de honden hier niet met andere honden op een speelweide werden losgelaten, maar gewoon individueel of in mijn geval met zijn tweeën. :wink:
Volgens mij hebben (hadden) ze zelf Rottweilers.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Dierenpension Sevenum, daar vonden onze honden het geweldig :ok:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

heel veel succes met zoeken, want ik ben bang dat er geen plek meer is, laat staan voor een moeilijke hond :N:
Biko
Zeer actief

Ongelezen bericht door Biko »

Mijn vorige hond was een probleemhond, die bracht ik alleen naar het Martin Gaus centrum. Daar wordt speciale aandacht gegeven aan honden met afwijkend gedrag.
Een particulier zou ook kunnen, iemand die je goed kent en die om kan gaan met de hond en bereidt is er drie weken op te passen.
hondengedragscentrum.nl

& een pootje van Biko!
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

in vierlingsbeek zit een goede
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Ja, hier in Vierlingsbeek is een goede en in Oeffelt ook :ok:

Als je 'm nou naar vierlingsbeek zou brengen kan ik misschien ook nog wel wat betekenen als het niet precies in onze vakantie valt. Ik kan 'm niet in huis nemen maar een wandeling wil ik best doen hoor!
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”