Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandeling Roggenbotzand met FritZ en Kiefer 3 mei?
Moderator: moderatorteam
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Bo gaat niet mee begrijp ik, of doel je op een andere hond?miekmiek schreef:Door 'het verhaal' van Jeannettebo weet ik nu niet of ik ook Tommie mee kan nemen. Hij zoekt confrontaties niet op, maar hij zal zich ook zeker niet laten domineren. Ik twijfel nu of ik hem wel mee zal nemen. Misschien kom ik alleen met Miah.

Linda, Izzie en Bram
- Daphne
- Zeer actief
- Jeannettebo
- Zeer actief
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
Mooi optied, ja als jij Lilo niet meeneemt en het allemaal gaat passen wil ik Manga wel meenemen als het lukt. Want ze moet wel uit Dedemsvaart komenkitty2 schreef:vosse schreef:Alst dan ook op een dag is dat ik kan, wordt ik jou aanhangsel voor die dag okaykitty2 schreef:als ik mn rijbewijs dan heb ga ik mee
jaaa gezellig![]()
neem je Manga mee dan?

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
vosse schreef:Mooi optied, ja als jij Lilo niet meeneemt en het allemaal gaat passen wil ik Manga wel meenemen als het lukt. Want ze moet wel uit Dedemsvaart komenkitty2 schreef:vosse schreef:Alst dan ook op een dag is dat ik kan, wordt ik jou aanhangsel voor die dag okaykitty2 schreef:als ik mn rijbewijs dan heb ga ik mee
jaaa gezellig![]()
neem je Manga mee dan?
Anders neem ik wel een hond van jou mee als dat wil
als Manga niet meekomt neem ik Ozzy en Danne mee, Lilo gaat zo wie zo niet mee, die vind zulke wandelingen niks aan

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- vosse
- Zeer actief
Is er al een tijd bekend? Ik moet eigelijk werken maar mss dat ik of een halve dag kan werken of gewoon vrij neem, moet ik nog kijken!kitty2 schreef:als Manga niet meekomt neem ik Ozzy en Danne mee, Lilo gaat zo wie zo niet mee, die vind zulke wandelingen niks aanvosse schreef:Mooi optied, ja als jij Lilo niet meeneemt en het allemaal gaat passen wil ik Manga wel meenemen als het lukt. Want ze moet wel uit Dedemsvaart komenkitty2 schreef:vosse schreef: Alst dan ook op een dag is dat ik kan, wordt ik jou aanhangsel voor die dag okay
jaaa gezellig![]()
neem je Manga mee dan?
kijk maar, anders bel je me maar
En als ik Manga mee neem neem je alleen Danne mee? Os mag ook wel mee hoor dan laat ik Manga gewoon thuis. We zien wel eem, wacht eerst even een tijd af
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
vosse schreef:Is er al een tijd bekend? Ik moet eigelijk werken maar mss dat ik of een halve dag kan werken of gewoon vrij neem, moet ik nog kijken!kitty2 schreef:als Manga niet meekomt neem ik Ozzy en Danne mee, Lilo gaat zo wie zo niet mee, die vind zulke wandelingen niks aanvosse schreef:Mooi optied, ja als jij Lilo niet meeneemt en het allemaal gaat passen wil ik Manga wel meenemen als het lukt. Want ze moet wel uit Dedemsvaart komenkitty2 schreef:
jaaa gezellig![]()
neem je Manga mee dan?
kijk maar, anders bel je me maar
En als ik Manga mee neem neem je alleen Danne mee? Os mag ook wel mee hoor dan laat ik Manga gewoon thuis. We zien wel eem, wacht eerst even een tijd af
zeg jij maar wie mee moet, Ozzy of Danne, Ozzy kan met alle honden prima overweg

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Sucha
- Zeer actief
sja ik ga hier natuurlijk niet bepalen wie je wel of niet meeneemt maar Danne wil ik eigenlijk wel graag zienkitty2 schreef:...
zeg jij maar wie mee moet, Ozzy of Danne, Ozzy kan met alle honden prima overwegDanne ook trouwens hahahah Danne is trouwens wel groot geworden hoor, een stuk groter als Oz, dus als het om de grootte gaat in de auto neem ik liever Ozzy mee ( denk ik)

13:00 uur vind ik een prima tijd

-
- Zeer actief
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- vosse
- Zeer actief
Twee uur wordt zeker weer te laat? Of half 2?
Kit maakt me niet uit wie je meeneemt, moet even kijken of het lukt met Manga ivm met ophalen ofzo en anders nemen we gewoon Ozzy en Danne mee okay?
En als Manga niet lukt neem ik mss nog wel een zwabber van mn werk mee, klein hondje dus dat gaat wel passen
Ik hoort allemaal wel
Kit maakt me niet uit wie je meeneemt, moet even kijken of het lukt met Manga ivm met ophalen ofzo en anders nemen we gewoon Ozzy en Danne mee okay?
En als Manga niet lukt neem ik mss nog wel een zwabber van mn werk mee, klein hondje dus dat gaat wel passen
Ik hoort allemaal wel
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
- Hutsje
- Zeer actief
jaa, danne, danne, danne!!!Bianca_Storm schreef:sja ik ga hier natuurlijk niet bepalen wie je wel of niet meeneemt maar Danne wil ik eigenlijk wel graag zienkitty2 schreef:...
zeg jij maar wie mee moet, Ozzy of Danne, Ozzy kan met alle honden prima overwegDanne ook trouwens hahahah Danne is trouwens wel groot geworden hoor, een stuk groter als Oz, dus als het om de grootte gaat in de auto neem ik liever Ozzy mee ( denk ik)
13:00 uur vind ik een prima tijd

- Hutsje
- Zeer actief
half 2 mag ook nog wel hoor, wat mij betreftvosse schreef:Twee uur wordt zeker weer te laat? Of half 2?
Ik hoort allemaal wel

- Sucha
- Zeer actief
Route:Brigitte schreef:Wil iemand voor mij het adres door geven ivm mijn vriendje tomtom
Roggenbotweg.
Afslag Kampen, Dronten, Lelystad,
Einde afrit rijd je richting Dronten.
Je rijd dan een heel stuk rechtdoor, dan kom je over de sluis op een rotonde, ook dan ga je rechtdoor.
Na de rotonde neem je de 2e afslag rechts. (de 1e is naar een restaurant achtig iets)
Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats, daar kunnen we afspreken.
-
- Zeer actief
Hardstikke bedanktBianca_Storm schreef:Route:Brigitte schreef:Wil iemand voor mij het adres door geven ivm mijn vriendje tomtom
Roggenbotweg.
Afslag Kampen, Dronten, Lelystad,
Einde afrit rijd je richting Dronten.
Je rijd dan een heel stuk rechtdoor, dan kom je over de sluis op een rotonde, ook dan ga je rechtdoor.
Na de rotonde neem je de 2e afslag rechts. (de 1e is naar een restaurant achtig iets)
Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats, daar kunnen we afspreken.

- vosse
- Zeer actief
Ach ik neem wel vrij die dag als ik vrij kan krijgen, dus 13.00 is prima wat mij betreft. Is net zo makkelijk als ik vrij kan krijgen ivm de hond van mn vriend!Hutsje schreef:half 2 mag ook nog wel hoor, wat mij betreftvosse schreef:Twee uur wordt zeker weer te laat? Of half 2?
Ik hoort allemaal wel
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
13:00 uur is wat mij betreft ook prima!vosse schreef:Ach ik neem wel vrij die dag als ik vrij kan krijgen, dus 13.00 is prima wat mij betreft. Is net zo makkelijk als ik vrij kan krijgen ivm de hond van mn vriend!Hutsje schreef:half 2 mag ook nog wel hoor, wat mij betreftvosse schreef:Twee uur wordt zeker weer te laat? Of half 2?
Ik hoort allemaal wel

Ik heb er zin in

- vosse
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
wat fritZ en kiefer betreft kun je hem gewoon mee nemen hoormiekmiek schreef:Door 'het verhaal' van Jeannettebo weet ik nu niet of ik ook Tommie mee kan nemen. Hij zoekt confrontaties niet op, maar hij zal zich ook zeker niet laten domineren. Ik twijfel nu of ik hem wel mee zal nemen. Misschien kom ik alleen met Miah.