Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oppasadres in het Noorden gezocht

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Patrol
Zeer actief

Oppasadres in het Noorden gezocht

Ongelezen bericht door Patrol »

Tja.... ik had een heel goed adres, maar daar kunnen ze niet meer heen en normaal gaan ze naar mijn schoonouders, echter nu gaan we een weekendje met zijn allen.

Wie o Wie heeft een goed oppasadres, liefst particulier waar de honden een weekendje kunnen verblijven ( vrijdag t/m zondag ). Ze hoeven niet perse binnen en kunnen in een kennel. Ze hoeven ook niet perse uitgelaten te worden, spelen op een veld is prima! ( eigenlijk heb ik dat zelfs liever.... :wink: ). Het gaat dus om een weekend.

Het gaat om een rottweilerreu en een Cane Corso-meisje. Reu is intact, maar doet niets op loopse teven ( kortgeleden uitgeprobeerd :mrgreen: ) en kan bij andere teven... andere reuen, sommige wel, sommige niet. Hoewel hij nog nooit gevochten heeft. Chevy-meisje kan bij alles en iedereen...is wel wat onzeker. Chevy is gesteriliseerd.

Het oppasadres mag dus ook best wel een pension zijn, maar dan het liefst kleinschalig. Het is wel belangrijk dat het mensen zijn die wat van hondengedrag snappen met name omdat Chevy nog erg onzeker is en Dodge erg vocaal is en van plezier wel eens gromt.

Ik hoor het graag en dat mag uiteraard ook door PB!
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

het is dat ik de ahold ellendelingen nog in de kennel heb zitten, anders mochten ze zo hier komen :19:
Afbeelding
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

K weet niet of Dodge en Xavier goed gaat een heel weekend lang :19: en ik weet ook niet wanneer het is ivm dat we gaan verhuizen
Patrol
Zeer actief

Hutsje schreef:het is dat ik de ahold ellendelingen nog in de kennel heb zitten, anders mochten ze zo hier komen :19:
Tijd om er karbonade van te maken.... :devil:

Nee, hoor laat je big Albert en big Heijn maar lekker zitten, ik vind vast wel wat anders!
Afbeelding
Patrol
Zeer actief

Leane schreef:K weet niet of Dodge en Xavier goed gaat een heel weekend lang :19: en ik weet ook niet wanneer het is ivm dat we gaan verhuizen
Ik weet ook niet of dat samen gaat?? Lastig he.... je hebt geen kennels he? En ben jij niet veel te druk met je verhuizing?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”