Bram had niet zo'n zin

Moderator: moderatorteam
Caja en Bram starten gelukkig in een andere klasse (Caja large en Bram medium). Caja springt hier ook medium, maar nog zeker niet op haar snelst. Beide hondjes hadden het warm vandaagInge O schreef:maar bram deed het toch ook helemaal niet verkeerd, toch? ja, naast caya oog je vast altijd wel als een slak.
moet ik straks ook met ons coopermarye schreef:Ja, we moeten het tegen alle border collies opnemen :N:Inge O schreef:oeps, zit caya bij de 'large'? dat wordt pas echt jumpen :N: .
Moet zo te zien geen probleem zijn. Snelheid zit er genoeg in en het is geen ongeleid projectiel als ik het zo zie. Ja je hebt super snelle borders alleen komen die super snelle honden vaak niet zonder fouten rond.(of helemaal niet)marye schreef:Ja, we moeten het tegen alle border collies opnemen :N:Inge O schreef:oeps, zit caya bij de 'large'? dat wordt pas echt jumpen :N: .
47 of 48 cm schofthoogte.marye schreef:Hoe hoog is Cooper dan?lonneke schreef:moet ik straks ook met ons coopermarye schreef:Ja, we moeten het tegen alle border collies opnemen :N:Inge O schreef:oeps, zit caya bij de 'large'? dat wordt pas echt jumpen :N: .
dat is een large hond bij cyno en een midi bij fhn:19:lonneke schreef:47 of 48 cm schofthoogte.marye schreef:Hoe hoog is Cooper dan?lonneke schreef:moet ik straks ook met ons coopermarye schreef: Ja, we moeten het tegen alle border collies opnemen :N:
Klopt helemaal. Ik houd nu ook vaak eerder op in de training. Liever wat vaker trainen dan heel lang achter elkaar.*Anita* schreef:Wel denk ik dat je het voor Bram verrassend moet houden omdat het wel een hondje lijkt die na twee tot drie maal het zelfde rondje inkakt. Je zou bij hem denk ik beter korte stukken kunnen trainen met veel beloning. (interval training) Beloning ook iedere keer ergens anders.
Har is ook zo'n hondje. Vind dat niet makkelijk trainen.Zoek stok! schreef:Klopt helemaal. Ik houd nu ook vaak eerder op in de training. Liever wat vaker trainen dan heel lang achter elkaar.*Anita* schreef:Wel denk ik dat je het voor Bram verrassend moet houden omdat het wel een hondje lijkt die na twee tot drie maal het zelfde rondje inkakt. Je zou bij hem denk ik beter korte stukken kunnen trainen met veel beloning. (interval training) Beloning ook iedere keer ergens anders.
Haha, dat zal Bram nooooit doen inderdaad. Een paar keer hetzelfde en dan is het echt klaar. In workshops van andere trainers is dat ook wel lastig hoor, want die kunnen daar slecht mee omgaan omdat ze Borders en aanverwanten gewend zijn.*Anita* schreef:Har is ook zo'n hondje. Vind dat niet makkelijk trainen.
Pardoes kun je meer met Caja vergelijken. Blijft gaan al loopje twintig keer hetzelfde.
Puppycursus met Fientje?Tamara. schreef:Wat een snelheid, die CajaBram is meer van de precisie
Maar ik vind het nog steeds ontzettend goed hoor
![]()
Fientje heeft afgelopen zondag haar eerste behendigheidsparcourtje gelopen![]()
Alleen door een lange slurf hoor, ze was niet te houden en ging er wel 4x doorheen![]()
Gert heeft het hele parcour met Bowie gelopen en ik heb zowat staan piesen in m'n broek, Bowie isssssss........ Ongeschikt![]()
Nee, gister was er een Hovawart spellendagZoek stok! schreef:Puppycursus met Fientje?
Foootooo's van Gert en Bowie?
Och ships is ook zo, de spellendagTamara. schreef: Nee, gister was er een Hovawart spellendag![]()
Morgen begint de puppy cursus :N:
Foto's heb ik niet, ook niet van mij en Fien![]()
We waren onderverdeeld in groepen en ik zat in de puppy groep en Gert in de volwassen honden groep. We hebben elkaar amper gezien
Large springen kost haar wel snelheid, maar we zien het allemaal welInge O schreef:ik dacht net hetzelfde*Anita* schreef:Moet zo te zien geen probleem zijn. Snelheid zit er genoeg in en het is geen ongeleid projectiel als ik het zo zie. Ja je hebt super snelle borders alleen komen die super snelle honden vaak niet zonder fouten rond.(of helemaal niet)marye schreef:Ja, we moeten het tegen alle border collies opnemen :N:Inge O schreef:oeps, zit caya bij de 'large'? dat wordt pas echt jumpen :N: .
. caya wordt echt een topper, ben ik (serieus!) van overtuigd
.
EitjeElsbeth schreef:Je vergeet haar half zus Juulmarye schreef:Ja, we moeten het tegen alle border collies opnemen :N:Inge O schreef:oeps, zit caya bij de 'large'? dat wordt pas echt jumpen :N: .![]()
Wij lopen meerendeels bij cyno en dat blijven we denk ik ook doen....*Anita* schreef:dat is een large hond bij cyno en een midi bij fhn:19:lonneke schreef:47 of 48 cm schofthoogte.marye schreef:Hoe hoog is Cooper dan?lonneke schreef: moet ik straks ook met ons cooper
Pardoes is ook 48