ik ben zeer tevreden over mijn dierenarts,
ook al ben ik naar de andere kant van amersfoort verhuist heb ik dezelfde dierenarts gehouden.
ze werken alleen op afspraak zodat je nooit lang hoeft tewachten.
nemen alle tijd voor je om uitleg tegeven, vragen testellen en je verhaal kwijt tekunnen.
als er bijv fotos zijn gemaakt laat ze die zien met een uitgebreide uitleg van hoe of wat.
genoeg kennis maar idd sturen ze je door als ze iets niet zeker weten of niet vertrouwen.
en toen roxy ziek was en ik op dat moment niet genoeg geld had ,deden ze helemaal niet moeilijk en mocht ik het later en zelfs in termijnen betalen.
vaak krijg je eerst de assistente aan de telefoon maar als ze iets zelf willen horen of uitleggen komen ze zelf.
als je een `simpel` iets hebt kan je ook opbellen voor advies en laten ze je niet gelijk langs komen.
(een keer gehad met de hondjes van mijn ouders die hadden tehard gestoeid en 1 had een bloedneus uit 1 gat die niet over wou gaan, even gebelt en advies gegeven om een wc papiertje op terollen en even der in tehouden als het niet over ging moesten we langs komen, maar idd was over)
toen roxy als pup er ziek was geweest, mochten we elke dag even tussen de middag of eind van de dag langs komen, voor een knuffel en een koekje zodat ze niet alleen een nare herrindering over hield. (woonde toen 3 straten verder op)
het heeft geholpen, de dierenarts vind ze super lief, maar op de enge tafel raakt ze in paniek...
als je belt weten ze (zijn met zijn 3e) direct aan je naam wie je bent en welke honden je hebt en wat ze hebben gehad.
ik ben tevreden!