Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het lijkt me erg leuk om een keer met Boy met andere honden te gaan wandelen, want ik neem hem nooit mee naar wandelingen omdat hij niet goed gaat met andere intacte reuen.
Dus als jij zelf ook intacte reuen hebt dan wordt het lastig, maar anders lijkt het me erg leuk.
saffie schreef:Het lijkt me erg leuk om een keer met Boy met andere honden te gaan wandelen, want ik neem hem nooit mee naar wandelingen omdat hij niet goed gaat met andere intacte reuen.
Dus als jij zelf ook intacte reuen hebt dan wordt het lastig, maar anders lijkt het me erg leuk.
Ik zou dan Hera en Woopy meenemen. Woopy is gecastreerd en gaat ook niet los.
saffie schreef:Het lijkt me erg leuk om een keer met Boy met andere honden te gaan wandelen, want ik neem hem nooit mee naar wandelingen omdat hij niet goed gaat met andere intacte reuen.
Ik zou dan Hera en Woopy meenemen. Woopy is gecastreerd en gaat ook niet los.
Dat moet dan geen probleem zijn. Gecastreerde reuen interesseren hem doorgaans weinig en met teven gaat hij altijd goed.
Alleen ik kan niet ver rijden met mijn oude autootje, daar is hij niet geschikt voor en kan ook niet harder dan 80 dus ik moet altijd binnendoor. Is er ook ergens tussen onze woonplaatsen in een leuke wandelplek? Bovenstaande link klopt volgens mij niet, ik krijg iig geen route
Wil je persé in Groningen lopen? Ik vind het namelijk wel leuk om eens samen te lopen (dan neem ik alleen Bono mee), maar Groningen is zo ver weg...
Wat had je in gedachten dan?
Ik zie het namelijk niet zo zitten om een eind met de auto te moeten rijden ergens heen waar ik de weg w.s. dan niet weet.
Dus het ozu op zich prima zijn maar dan kom ik met openbaar vervoer dus dat moet dan wel te doen zijn....maar volgens mij beginnen er ook genoeg routes vanaf stations??
Ik had nog helemaal niets in mijn gedachten, hoor. Misschien een wandeling uit 'Wandelen met je Hond' van Nicky Grootjes? Daar staat een route bij Staphorst in, weet ik. Die heb ik wel eens gedeeltelijk gelopen en die is erg mooi. Maar of je daar met het Openbaar Vervoer kunt komen?
Maar als je een andere leuke route tussen Zutphen en Groningen in weet, vind ik dat ook prima!
Laatst gewijzigd door Scooby op 23 apr 2008 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Probeer de route van staphorst te openen maar lukt niet.
Heb dus geen idee waar die route begint zodat ik ff kan kijken of dat te doen zou zijn met Openbaar Vervoer.
Maar op zich prima wat je zegt. *gaat gelijk ff neuzen naar een leuke route*.
een deel van het maarten van rossumpad begint bij een station. Het is het wandeltraject Dalfsen-Ommen. Lijkt me wel leuk.
Alleen kan ik natuurlijk geen routebeschrijving van deze route vinden.
estelle schreef:een deel van het maarten van rossumpad begint bij een station. Het is het wandeltraject Dalfsen-Ommen. Lijkt me wel leuk.
Alleen is dit waarschijnlijk geen rondwandeling? Dus hoe kom je dan weer terug bij het punt waar je begonnen bent?
estelle schreef:Ik wil ook niet al te ver hoeven te rijden hoor.
Als het kan vind ik met openbaar vervoer ergens heen ook leuk om te doen.
Ik heb gezocht op de site van de anwb daar staan allemaal routes gesorteerd op provincie. Misschien kun jij daar ook even kijken?
Die route hierboven was bij Ter Apel.
Dat lijkt me een erg leuke wandeling en dat is nog wel te rijden. Met het openbaar vervoer ergens heengaan kan natuurlijk ook.
Ik heb nog even verder gekeken en de wandeling Borger lijkt me ook erg mooi.
estelle schreef:een deel van het maarten van rossumpad begint bij een station. Het is het wandeltraject Dalfsen-Ommen. Lijkt me wel leuk.
Alleen is dit waarschijnlijk geen rondwandeling? Dus hoe kom je dan weer terug bij het punt waar je begonnen bent?
ohja dat is wel handig he.
pfff ik zal zo die link van staphorst nog eens proberen.
Ik heb gezocht op de site van de anwb daar staan allemaal routes gesorteerd op provincie. Misschien kun jij daar ook even kijken?
Dat lijkt me een erg leuke wandeling en dat is nog wel te rijden. Met het openbaar vervoer ergens heengaan kan natuurlijk ook.
waar vind ik die wandeling van Borger?
Ik vind het moeilijk om iets te vinden hoor. Wat Karen al zegt, je moet wel weer terug komen op de plek waar je begonnen bent en dan moet je er ooknog met OV kunnen komen. :N:
waar vind ik die wandeling van Borger?
Ik vind het moeilijk om iets te vinden hoor. Wat Karen al zegt, je moet wel weer terug komen op de plek waar je begonnen bent en dan moet je er ooknog met OV kunnen komen. :N:
Ook op de anwb-site bij de korte wandelingen, en dan de provincie Drenthe aanklikken en daar staat ie tussen. Er staat ook bij hoe je er met het ov kunt komen.
estelle schreef:Gevonden, lijkt me ook prima. Als het maar niet alleen maar wandelen door het platteland is maar volgens mij is dat niet zo.
Een keer afspreken dan?
Ik heb geen idee, maar bij de bibliotheek in Assen hebben ze het ANWB-boekje waar informatie en kaarten van al die routes instaan dus die ga ik even ophalen. Dan weten we ook of het een beetje een leuke route is.
Dan pb ik je nog even over afspreken, zit de komende zondagen een beetje vol en ik denk dat we er wel een tijdje over lopen.
estelle schreef:Gevonden, lijkt me ook prima. Als het maar niet alleen maar wandelen door het platteland is maar volgens mij is dat niet zo.
Een keer afspreken dan?
Ik heb geen idee, maar bij de bibliotheek in Assen hebben ze het ANWB-boekje waar informatie en kaarten van al die routes instaan dus die ga ik even ophalen. Dan weten we ook of het een beetje een leuke route is.
Dan pb ik je nog even over afspreken, zit de komende zondagen een beetje vol en ik denk dat we er wel een tijdje over lopen.
Okay prima! leuk!
Komende zondag zit ik ook vol.
Ik denk ook dat we wel even bezig zijn en ik wil er wel de tijd voor hebben, niet hoeven te haasten ofzo omdat 1 van ons ergens op tijd moet zijn.
Op zich kan ik verders iedere zondag wel dus pb jij maar als je een datum weet.