Pak-de-bal schreef:
nee, want ik wil toch serieus genomen worden
en niet zo arrogant behalend te worden.
Persoonlijk vind ik het erg moeilijk, zo niet onmogelijk, om je nog serieus te nemen, na de ontelbare topics waar mensen je serieuze vragen hebben gesteld, waarop je dan stelselmatig niet ingaat. Na een periode waarin ik keer op keer heb geprobeerd om een werkelijke communicatie met je aan te gaan over onderwerpen waarover jij blijkbaar denkt de waarheid in pacht te hebben, heb ik het eerlijk gezegd opgegeven. Jij bent blijkbaar expert op het gebied van, nou laat ik eens wat noemen waar ik zelf wel ervaring mee heb, herders, dus alles wat herdereigenaars zelf meemaken is blijkbaar lariekoek en die paar ervaringen die je zelf hebt zijn het evangelie. En zo vrees ik dat er wel een paar honderd onderwerpen op te noemen zijn.
Bovendien ben je een ster in het een ander kwalijk nemen van gedrag dat je zelf heel vaak vertoont, maar die spiegel die een ander zich steeds moet voorhouden van je, is bij jezelf blijkbaar behoorlijk beslagen.
Van een ban ben ik geen voorstander, je bent net zo lelijk met het benoemen van sommige medeforummers als een aantal andere medeforummers, dus dat is voor mij geen reden. Ook de arrogantie die je anderen verwijt, vind ik nogal eens spreken in sommige van je berichten.
Maar ik moet zeggen dat sinds ik geen pogingen meer doe om je serieus te nemen, ik van een aantal topics wel heerlijke lachaanvallen heb gehad, die ik op dat moment bovendien goed kon gebruiken. Dat vind ik bovendien het voordeel van topics die jij zelf start, die zijn altijd goed voor ten eerste toch elke keer weer grote verbazing en ten tweede een lekkere lachbui
Edit: kan nog steeds niet typen