Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Terra schreef:Zijn jullie met zijn allen fervente wandelaars? Ik heb nu tijd te over (zwangerschapsverlof) maar kan niet zo ver meer waggelen toch lijkt het me voor Terra en Joep ook wel eens leuk om met andere hondjes kennis te maken en ik zie een aantal teckels die mee gaan (zal Joep erg blij mee zijn!)
hou er wel rekening mee dat het mul zand is. als je al in je verlof zit gok ik dat je al een aardige buik zal hebben en dan kan het best pittig zijn. Maar als je een betere conditie hebt dan ik toen ik zwanger was (wat niet zo moeilijk is ) dan is het voor jou misschien geen probleem.
Terra schreef:Zijn jullie met zijn allen fervente wandelaars? Ik heb nu tijd te over (zwangerschapsverlof) maar kan niet zo ver meer waggelen toch lijkt het me voor Terra en Joep ook wel eens leuk om met andere hondjes kennis te maken en ik zie een aantal teckels die mee gaan (zal Joep erg blij mee zijn!)
hou er wel rekening mee dat het mul zand is. als je al in je verlof zit gok ik dat je al een aardige buik zal hebben en dan kan het best pittig zijn. Maar als je een betere conditie hebt dan ik toen ik zwanger was (wat niet zo moeilijk is ) dan is het voor jou misschien geen probleem.
We kunnen ook rond de duinen lopen in het bos gebied is misschien makkelijker voor jou
Bianca_Storm schreef:ik kan maar op 1 plek tegelijk zijn en is stond al een wandeling gepland bij Roggebot. IK kan/ga dus niet met jullie mee Mirri Volgende keer maar weer
Bianca_Storm schreef:ik kan maar op 1 plek tegelijk zijn en is stond al een wandeling gepland bij Roggebot. IK kan/ga dus niet met jullie mee Mirri Volgende keer maar weer
Jammer
Maar Robbebot is ook heel leuk
Nina los in een bos is op zn zachtst gezegd niet zo'n succes :N:
Maar wij komen hoor, desnoods gaat ze een stuk vast aan de riem.
ja hoor ik ga ook mee,
mits het niet heel warm is want dan trekt bikkel het niet, die moet dan echt ff tussendoor in het water staan. \maar als het meevalt zijn we er
majelle schreef:ja hoor ik ga ook mee,
mits het niet heel warm is want dan trekt bikkel het niet, die moet dan echt ff tussendoor in het water staan. \maar als het meevalt zijn we er
Helaas het gaat mij en Mex niet lukken om te komen wandelen zaterdag. Veel bezigheden voor het nieuwe huis te doen.
Het zal voor ons wel weer vanaf 1 juli gaan.
Veel plezier en tot daarna.
De wedstrijd zondag ga ik niet doen, dus ik kan gewoon de hele wandeling meelopen (ga niet weer switchen van wandeling ). Ik hoop dat het niet te warm wordt, anders kunnen we wellicht een beetje aan de buitenkant onder de bomen blijven lopen?
Jammer Jeanette en Ingrid maar er komt vast een volgende keer. Bedankt voor het afmelden.
Zoek stok! schreef:De wedstrijd zondag ga ik niet doen, dus ik kan gewoon de hele wandeling meelopen (ga niet weer switchen van wandeling ). Ik hoop dat het niet te warm wordt, anders kunnen we wellicht een beetje aan de buitenkant onder de bomen blijven lopen?
Leuk Linda, onder de bomen lopen vind ik ook heerlijk hoor
gtr majelle
het wordt 20 graden . dat vind ik dus het grote nadeel van de soesterduinen, geen water.
gtr majelle
het wordt 20 graden . dat vind ik dus het grote nadeel van de soesterduinen, geen water.
neem maar veel water mee (of kom anders alsnog naar de roggenbot om de hondjes lekker te laten zwemmen)
Veel plezier vanmiddag en leuke foto's maken he?
gtr majelle
gtr majelle
Ik neem een water tankje mee
voor de honden om te zwemmen bedoel ik
dat is idd erg jammer met dit weer maar de lol zal er vast niet minder om zijn
en volgende keer moeten jullie de leuke wandelingen gewoon op verschillende dagen plannen dan kunnen we naar allebei