ik heb geen zin in een scheldkanon op mij gericht nu, maar ik heb enorm mazzel gehad met max.
max was bijna 3 maanden toen ik hem kreeg, en de volgende dag ben ik gewoon 6 uur gaan werken :N: ik werkte toen 30 uur per week (5 dagen van 6 uur).
mn buurvrouw/man liet hem dan rond een uur of 12 uit. en verder zit ie alleen.
regelmatig pols ik bij de buren of ze wat horen, maar ze horen nooit iets. ik heb ook niet het idee dat ie het vreselijk vind ofzo, hij doet gewoon normaal als ik thuiskom.
inmiddels werk ik 36 uur en onregelmatig. dwz dat mn buren hem uitlaten, op de helft van mn dienst ongeveer (tenzij ik nacht heb, maar dan ga ik zelf met m lopen voor en na mn dienst, en voor ik dan ga slapen duurt het ook wel ffies, dus dan heb ik alle tijd voor hem

). zij gaan dan lekker een flink stuk met hem lopen en hij vind ze helemaal super. als ik ze ook tegenkom op een rondje lopen ofzo is iegelijk door het dolle heen haha
maargoed, ik besef ook echt wel dat ik flink mazzel had wat dat betreft en ik zou het een ander
echt niet aanraden.
hoewel ik al flinke tijd op zoek was naar een hond, kwam max vrij plotseling en kun je eigenlijk best zeggen dat het een impuls aankoop was, hoewel flink doordacht

Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.