Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

geeft dit nou een verkeerde -indruk, of juist niet?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Essy

Ongelezen bericht door Essy »

Mickie schreef:
wendy71 schreef:Dat of topic gezever was anders al begonnen voor mickies opmerking, dus waarom haar alleen aanvallen? :19:
Omdat de Pak-de-bal-reddingsbrigade graag selectief leest en het prachtig vindt om olie op het vuur te gooien :wink:
Ik ben geen Pak-de-Bal reddingsbrigade. Ik wordt er enkel niet goed van dat jij elke keer op een geschikt moment zit te azen om op een gluiperige manier te proberen de stemming anti Pak-de-Bal te krijgen. En dan vervolgens weer bij de modjes gaat lopen zeuren of ze Pak-de-Bal niet van het forum af kunnen knikkeren.

Ik heb werkelijk nog nooit een leuke bijdrage van jou gezien in een Pak-de-Bal topic. Blijf er dan gewoon weg. De enige persoon waar ik me aan erger ben jij.

De enige die tot vervelens toe (het is niet eens meer subtiel) olie op het vuur probeert te gooien ben jij.
eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

Dag Essy
:roll:
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Liesbeth »

estelle schreef:
Essy schreef:
Mickie schreef:
Anna*Poncho schreef: Volgens mij begint hier de humor :smile:
Mwah, eerder het off-topic gezever.
jij bent de eerste die weer eens (niet geheel toevallig) begint te zeveren.
Als jij nou eens gewoon weg bleef uit pak-de-bal topics, dan werd het al een stuk plezieriger.
nou idd, niks aan de hand totdat Micky weer zo nodig iets moet zeggen. :roll:
:denken: :neenee: Nou, volgens mij begon eefje_ates met een positieve opmerking over de voortgang in dit topic en reageerde PdB daarop met een nogal uitlokkende vraag :19: .
En toen waren er nog 3 andere opmerkingen voordat Mickie überhaupt reageerde :roll: .

edit: woord onderstreept
Laatst gewijzigd door Liesbeth op 02 mei 2008 01:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Afbeelding
Wat een gave riempjes! Jammer genoeg zou het niet zo stoer staan als ik met mijn honden daarmee ging lopen. :idea:
Essy

Maryanne schreef:Afbeelding
Wat een gave riempjes! Jammer genoeg zou het niet zo stoer staan als ik met mijn honden daarmee ging lopen. :idea:
tuigje aan, riempje eraan en je hebt een heel stoer handtasje :smile:

Bij een dog vind ik ze ook niet handig
want als ze wel een keer ergens willen snuffelen wordt je over je dog heen gelanceerd.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Essy schreef: want als ze wel een keer ergens willen snuffelen wordt je over je dog heen gelanceerd.
ze zijn ook niet om te snuffelen :wink: heet niet voor niets een korthouder :wink: is meer om een hond ergens tussendoor te lootsen of zoals die man op de foto van pdb loopt
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Daantjeln4
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Daantjeln4 »

malinois schreef:
Essy schreef: want als ze wel een keer ergens willen snuffelen wordt je over je dog heen gelanceerd.
ze zijn ook niet om te snuffelen :wink: heet niet voor niets een korthouder :wink: is meer om een hond ergens tussendoor te lootsen of zoals die man op de foto van pdb loopt
Ik gebruikte ze op de show ook wel eens, als ze door die drukte moesten lopen, of op de behendigheid. En ook idd om de honden gewoon kort te houden. Super makkelijk!
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro
In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010
Afbeelding
Essy

malinois schreef:
nee dat snap ik. Maar als 75 kilo dog zich ineens bukt omdat hij een leuke JR ziet, ga je toch mee naar beneden :mrgreen:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Essy schreef:
malinois schreef:
nee dat snap ik. Maar als 75 kilo dog zich ineens bukt omdat hij een leuke JR ziet, ga je toch mee naar beneden :mrgreen:
ja dat wel :N: :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”