Baasje gaat er elke werkdag om 6 uur uit om naar het werk te gaan. Maar van de week hadden we dus een paar dagen vrij en zoals nu ook in het weekend. Dan staat ze rond 6 uur voor de slaapkamer deur te piepen en te doen. Ze kan door het hele huis (behalve de slaapkamer) Ze kan naar buiten ze kan spelen, kluiven enz. Maar nee piepen voor de slaapkamer net of dat ze zegt van hup eruit het is 6 uur :N: en dat op zondagochtend !
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Winter haar klok
Moderator: moderatorteam
-
Leane
Winter haar klok
Loopt erg optijd
Baasje gaat er elke werkdag om 6 uur uit om naar het werk te gaan. Maar van de week hadden we dus een paar dagen vrij en zoals nu ook in het weekend. Dan staat ze rond 6 uur voor de slaapkamer deur te piepen en te doen. Ze kan door het hele huis (behalve de slaapkamer) Ze kan naar buiten ze kan spelen, kluiven enz. Maar nee piepen voor de slaapkamer net of dat ze zegt van hup eruit het is 6 uur :N: en dat op zondagochtend !
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Zo ben ik blij dat ik pas om kwart over 7 mijn bed uitkom als ik moet werken.... en in het weekend inderdaad ook, Bowie is dan rise and shine en wil eruit...en ga er maar uit!
Tja...je hebt wel wat aan je dag he haha..
Bij Bowie haalt het ook helemaal niets uit als je de laatste ronde bijv om snacht 2 uur doet hoor...kwart over 7 is kwart over 7
Tja...je hebt wel wat aan je dag he haha..
Bij Bowie haalt het ook helemaal niets uit als je de laatste ronde bijv om snacht 2 uur doet hoor...kwart over 7 is kwart over 7
- IngeK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
- Aantal honden: 2
zalig he? wij hebben ook zo'n wekker maar die is rood, knort en komt op mijn buik liggen als het 5.15 is
Ben er zelf erg blij mee, wij hebben echt al jaaaaaaaaaren de wekker niet meer gezet. Laatst lag hij zelf een keer lekker denk ik en toen werd ik om 6 uur wakker.........oeps......normaal loop ik dan al buiten.
En ja dat gaat bij ons op zaterdag en zondag ook zo. Vind het niet erg hoor, ben een ochtendmens
En ja dat gaat bij ons op zaterdag en zondag ook zo. Vind het niet erg hoor, ben een ochtendmens
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
doggy
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Innuendo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël - Locatie: Sweetlake city
- boy en minka
- Actief
- Mijn ras(sen): werklijn border collies
- Aantal honden: 3
- *tweety*
- Zeer actief
-
Sylvia 1980
- Actief
- Contacteer:
Hier gelukkig ook niet. Wel moet Fahim altijd even in het weekend komen. Doordeweeks staan we uiterlijk om 7 uur op. Zaterdag wordt Fahim rond 9 uur wakker en begint dan heel zachtjes te piepen. Zondag dan slaapt hij gewoon zolang als wij slapen.
Yaro en Luca zijn geen ochtendhonden die willen elke ochtend uitslapen. En trouwens ze zijn ook geen avondhonden want de laatste ronde hoeft ook niet perse.
Yaro en Luca zijn geen ochtendhonden die willen elke ochtend uitslapen. En trouwens ze zijn ook geen avondhonden want de laatste ronde hoeft ook niet perse.
Groetjes Sylvia
Poot Yaro, Luca en Fahim
A ridgeback isn't just another dog it's a lifestile
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
ff off-topic hoor maar Frederique sta jij echt zo vroeg opFrederique schreef:Zo werkt Vinou's wekker ook.
Ik sta door-de-week om 04:15 uur op.
Dus zelfs op zaterdag en zondag maakt die miep me rond dat tijdstip wakker![]()
![]()
Reuze fijn
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

-
_diva_
- Zeer actief
-
boxersien
Hier ook zo'n schat die dat doet. In de vakantie zal ik niet uitslapen tenzij een ander er eens vroeg uit moet. Ach na al die jaren heb ik er al goed mee leren leven en ben ik zelfs vaak eruit voordat hij gaat piepen. Soms verslaap ik het, maar dan wekt hij me wel
. Zeker nu hij 's nachts niet meer opgesloten zit in de bench weet hij goed hoe hij me wakker kan krijgen.
Gelukkig bij het ouder worden werkt de klok wat minder en kan hij weleens tot half 8 uitslapen i.p.v. 6 uur die het vorige zomer nog was
Er is dus hoop op ooit, later................
Gelukkig bij het ouder worden werkt de klok wat minder en kan hij weleens tot half 8 uitslapen i.p.v. 6 uur die het vorige zomer nog was
Er is dus hoop op ooit, later................
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
- Lucia
- Zeer actief
Die van Milo gelukkig niet
.
Mn vader gaat er altijd 5 uur al uit ofzo, hij krijgt altijd een heel klein brokje als hij weggaat, als hij zn schoenen aan doet dan istie 'opeens' wakker
.
Daarna kom ik of mn moeder, ligt eraan of ik moet werken of niet, etc. maar hij blijft dan nog net zo lief even lekker liggen.
Mn vader gaat er altijd 5 uur al uit ofzo, hij krijgt altijd een heel klein brokje als hij weggaat, als hij zn schoenen aan doet dan istie 'opeens' wakker
Daarna kom ik of mn moeder, ligt eraan of ik moet werken of niet, etc. maar hij blijft dan nog net zo lief even lekker liggen.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Ik ben geen ochtendmens en ik heb gelukkig ook geen ochtendhonden.
Als ik al eens een keer vroeg beneden ben wordt ik lodderig aangekeken zo van 'wat moet jij hier nou' en krijg ik een zoen van Jan die vervolgens verder gaat slapen.
Gina reageert ongeveer hetzelfde, behalve de zoen want die houdt niet zo van zoenen
Als ik al eens een keer vroeg beneden ben wordt ik lodderig aangekeken zo van 'wat moet jij hier nou' en krijg ik een zoen van Jan die vervolgens verder gaat slapen.
Gina reageert ongeveer hetzelfde, behalve de zoen want die houdt niet zo van zoenen

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love