Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandeling Roggenbotzand met FritZ en Kiefer 3 mei?
Moderator: moderatorteam
-
nicolioo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano
- Aantal honden: 2
Jeeeee echt stom , we zijn elkaar dan echt net misgelopen want wij hebben ongeveer 2 uur gewandeld. We zaten bij precies dezelfde boom, en ik heb precies op dat pas met de auto gereden..
Jammer ik ben wel erg benieuwd naar Winter, hadden we echt een hele grote mannenclub gehad (Luna was het enige teefje vandaag).
Jammer ik ben wel erg benieuwd naar Winter, hadden we echt een hele grote mannenclub gehad (Luna was het enige teefje vandaag).
-
nicolioo
- Zeer actief
Jee wat lijtk me dat erg, maakt helemaal niets uit hoor dat je vergeten was af te zeggen, iedereen begrijpt wel dat je nu echt met andere dingen bezig bent...Carma schreef:Hallo iedereen, het spijt me vreselijk dat ik niet eerder even heb laten weten dat ik niet zou komen. Mijn lieve katje Balou is donderdag voor mijn ogen door een rottweiler doodgebeten. Hij is gisteren gecremeerd en vandaag kon ik de as ophalen. Ik ben er met mijn kop niet helemaal bij en ben dus vergeten af te zeggen. Ik hoop dat iedereen het leuk heeft gehad.
groetjes,
Nicole
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
Dat is het juiste watertje inderdaad, wij hebben daar gezeten. Jammer hoor. Arme Winter
WIj hebben heerlijk gewandeld en Storm was erg "verliefd" op Luna. HIj is helemaal kapot van het uitsloven en was af en toe behoorlijk de weg kwijt.
maar als je een hond diep wilt zien slapen en keihard wilt horen snurken moet je nu hier komen

WIj hebben heerlijk gewandeld en Storm was erg "verliefd" op Luna. HIj is helemaal kapot van het uitsloven en was af en toe behoorlijk de weg kwijt.
maar als je een hond diep wilt zien slapen en keihard wilt horen snurken moet je nu hier komen
-
nicolioo
- Zeer actief
Nou hier nog 2 ze zijn er helemaal moe van.
Maar jeee wat een leuke hond is dat die Storm, kende hem alleen nog maar van de vele foto's en verhalen. Maar kan je vertellen in het echie valt hij zwaar tegen hahahahhhhahhaa wat een hormoongestuurde puber zeg, hield niet meer op.
Maar ja hij heeft tenminste smaak, Kiefer en Ben vielen meer voor de mannen kun je van Storm niet zeggen, die had een echt teefje (gesteriliseerd dat dan weer wel
)
We hebben heerlijk genoten en ik vond het een geweldig groepje honden, zoveel reuen bij elkaar en ze hadden allemaal lol met elkaar!!!
gr. Nicole
Maar jeee wat een leuke hond is dat die Storm, kende hem alleen nog maar van de vele foto's en verhalen. Maar kan je vertellen in het echie valt hij zwaar tegen hahahahhhhahhaa wat een hormoongestuurde puber zeg, hield niet meer op.
Maar ja hij heeft tenminste smaak, Kiefer en Ben vielen meer voor de mannen kun je van Storm niet zeggen, die had een echt teefje (gesteriliseerd dat dan weer wel
We hebben heerlijk genoten en ik vond het een geweldig groepje honden, zoveel reuen bij elkaar en ze hadden allemaal lol met elkaar!!!
gr. Nicole
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Dan hebben we je echt maar net gemist denk ik, dat echtpaar hebben wij ook nog zien liggen!! Wel balen zeg...Leane schreef:
...
Er was nog een groep met kinderen aan het spelen daar. En er lag een echtpaar te zonnen.. Ik wist toen ik er om 2 uur was dat ik wel te vroeg was omdat jullie tegen 1e pas zijn gaan lopen. Maar goed volgende keer beter
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
wat moeilijk zeg, is natuurlijk logisch dat je er met je hoofd niet bij bent dan. sterkte...Carma schreef:Hallo iedereen, het spijt me vreselijk dat ik niet eerder even heb laten weten dat ik niet zou komen. Mijn lieve katje Balou is donderdag voor mijn ogen door een rottweiler doodgebeten. Hij is gisteren gecremeerd en vandaag kon ik de as ophalen. Ik ben er met mijn kop niet helemaal bij en ben dus vergeten af te zeggen. Ik hoop dat iedereen het leuk heeft gehad.
- IngeS
- geregistreerd lid
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
jammer hoor! ik had haar graag weer even gezien! maar we wisten ook niet dat je zou komen, je stond nog bij de misschientjes omdat je je zus ms moest helpenLeane schreef:Dan zat ik denk ik bij het verkeerde watertjeik zat daar bij die grote boom waar we ook wel eens met de pups geweest zijn. Heb wel foto's gemaakt van waar ik zat. Ik had mijn mobiel niet bij me dus kon niet bellen
ik heb er van 2 tot ong half 4 gezetten. Toen werd Winter echt moe en ben ik weer gegaan.