een herder die een stafford aanvalt :N:

ook nog een kind

pas als ze slapen zijn ze lief he

Moderator: moderatorteam
Ik heb het met angst en beven gefilmd :N:Bullenmama schreef:@ Alma, wat een mooi bulletje, zo zie je maar weer dat niet elke engelse bull de moord stikt van een beetje opwinding![]()
Maar die hedders met die zwaaiende staarten, het was bijna moord en doodslag, brrrr.

Mooi, hè. Zij wordt als ze drachtig is, moeder van onze pup en dit is de enge papa:pepim schreef:Ja een prachtige hond, schitterende foto!blondie schreef:ik ben op pagina drie geloof ik.. met lezen...Pak-de-bal schreef:het zijn:.. de grote rechte oren en de hele dominante uitstraling, zo van:Mireillevdw schreef:
Wat is hier nou eng aan, als ik vragen mag???
"hier ben ik , en ik ga jouw hondje eens lekker bang maken :N: "
maar ik snap best dat , als je aan de andere kant van de lijn zit, dat je dàt niet ziet,
wat de tegenligger wèl van zo'n grote herder ziet
meen je dit?
er zit hier gewoon een herder die gemoedelijk rondkijkt..kijk naar de ogen die stralen niets van agressie of willen domineren uit.. die neemt op en kijkt genietend wat er om haar heen gebeurd...

C@rmen schreef:De herder die hier rondloopt heeft vanmorgen mijn jack hussel geplet :N:
Het agressieve beest ging er zo met haar kont bovenop zitten

ik vind dit filmpje hèt beeld wat je krijgt van herders: blaffend maar doorgaanalm@ schreef:C@rmen, Hussels kunnen ook knap brutaal zijn hoor, kijk maar![]()
Marjolein, ik zal eens proberen deze week een filmpje te maken als lobke (schotse collie) en janus (labrador) aan het spelen zijn. En geloof me..het gaat er hard aan toe maar beide hebben echt geen enkele kwaad in zin.Pak-de-bal schreef:ik vind dit filmpje hèt beeld wat je krijgt van herders: blaffend maar doorgaanalm@ schreef:C@rmen, Hussels kunnen ook knap brutaal zijn hoor, kijk maar![]()
en ik geloof niet dat die Bull het erg leuk vindt![]()
![]()
hoe verklaar je dit Alma?
er wordt ook steeds bij die bull in de nek gepakt.. is dat goed spelen?
Haha en heeft de hussel het overleeft?alm@ schreef:Dank jeMireillevdw schreef:C@rmen schreef:De herder die hier rondloopt heeft vanmorgen mijn jack hussel geplet :N:
Het agressieve beest ging er zo met haar kont bovenop zitten![]()
![]()
![]()
@Alma: Leuk filmpje!!!!![]()
C@rmen, Hussels kunnen ook knap brutaal zijn hoor, kijk maar![]()
Nee joh, bij normale honden niet, alleen bij herders, dat weet toch iedereen?LongFields schreef:Dat is toch bij iedere hond zo, dat dat risico erin zit?Pak-de-bal schreef:
tot dat de hond "hap" zegt en dan is het over met de hond, en met het kind
Dat zijn jouw conclusies blijkbaar, of maak je nu echt een grapje, gezien de smiley?Pak-de-bal schreef:nee, bij herders kàn en màg alles, toch?LongFields schreef:Dat is toch bij iedere hond zo, dat dat risico erin zit?Pak-de-bal schreef:
tot dat de hond "hap" zegt en dan is het over met de hond, en met het kind