Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eigenlijk zouden we zaterdag inpakken voor de verhuizing...
Maar ja dit is natuurlijk veel leuker... Ik ga Jos lief aan kijken Dat hij gaat inpakken en ik naar het strand kan... Ik kom in ieder geval met Winter :N: Ik hoop dat ze zich gedraagd want het is een snippie eerste klas. . Xavier blijft thuis want die is te ADHD met di kleintjes. Winter weet er ondertussen mee om te gaan haha. Mischien dat ik Spyro ook nog wel meeneem. Omdat we toch niet gaan lopen en zei er wel van kan genieten om gewoon te zitten.
Een klein voorbehoudje dus nog van mij kant ivm de naderende verhuizing en we nog veel moeten doen.
Okee, doen we zaterdag 13.00 uur.
Spreken we af op de Amperestraat to nr 3.
De A9 richting haarlem/ alkmaar afslag ijmuiden. Bij het stoplicht naar links ijmuiden aanhouden. Borden sluizen volgen daarna haven (Je rijd langs het kanaal). Gewoon rechtdoor rijden, viaduct onder en alsmaar rechtdoor (twee rotondes).
De weg blijven volgen, gaat met de bocht naar rechts (aan je linkerhand zie je even verder woontoon, dan de baco. De weg volgen tot de weg met de bocht naar rechts loopt richting strand, daar ga je links. Aan het einde van de weg naar links en zoek je parkeerplaats. (mocht je fout rijden kom je bij een rotonde met slagbomen. Je rijd dan terug en neemt meteen de eerste rechts).
Ik wacht bij het fietspad dat je vanzelf ziet zo een 100 meter als je de amperestraat oprijd.
Wat mee te nemen, als iedereen wat te drinken meeneemt en wat te knagen zijn we een heel eind. Ik zal bakken meenemen voor de honden om te drinken en zorg voor vers water.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Caro. schreef:
Ik moet ook even kijken hoe Puch op Lulu reageert, want hij kan absoluut niet tegen Chow's. Niet dat Lulu een Chow is hoor :N: maar het zou in principe door de vacht en soort kop kunnen komen.
Gaat hij klieren, dan blijf ik uit de buurt natuurlijk
Verder is hij in principe lief met alle pupjes.
Zaterdag kan ik trouwens wel, zondag ook (mits er geen files staan, want dan haak ik af met die warmte). Dus het maakt mij niet uit welke dag.
Lulu kan wel wat hebben hoor, daar hoef je je niet druk om te maken. Die moet juist leren dat ze in contact is met andere honden de groters geen klusjes voor haar oplossen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico schreef:
De file deze kant valt mee hoor, zandvoort moet je niet zijn bij deze warmte, dan weet je zeker dat je vast staat.
Denk je dat ik vanuit Enschede veel file tegekom zo met het pinksterweekend?
Ik heb geen airco in mijn auto en dan sta ik niet graag met hond in de zon in de file
Nee ik denk niet dat je veel file zal treffen, het is in de middag, dan zijn de meeste al op de plek van bestemming
Leane schreef:Eigenlijk zouden we zaterdag inpakken voor de verhuizing...
Maar ja dit is natuurlijk veel leuker... Ik ga Jos lief aan kijken Dat hij gaat inpakken en ik naar het strand kan... Ik kom in ieder geval met Winter :N: Ik hoop dat ze zich gedraagd want het is een snippie eerste klas. . Xavier blijft thuis want die is te ADHD met di kleintjes. Winter weet er ondertussen mee om te gaan haha. Mischien dat ik Spyro ook nog wel meeneem. Omdat we toch niet gaan lopen en zei er wel van kan genieten om gewoon te zitten.
Een klein voorbehoudje dus nog van mij kant ivm de naderende verhuizing en we nog veel moeten doen.
Jos, pleasse pleasse zal het helpen
Leane schreef:Eigenlijk zouden we zaterdag inpakken voor de verhuizing...
Alleen ik heb geen pup meer maar een oudere jongere
Geen idee of dat ook mag?
En ik kan volgend weekend niet en ik vermoed dat er as zondag giga file's zullen staan?
Afijn.... doe maar gewoon wat en dan kijk ik wel of een oudere jongere ook mag en of de datum en tijd mij uitkomen
Onze oudere jongeren kunnen dan aan het water uitrazen
Ik moet ook even kijken hoe Puch op Lulu reageert, want hij kan absoluut niet tegen Chow's. Niet dat Lulu een Chow is hoor :N: maar het zou in principe door de vacht en soort kop kunnen komen.
Gaat hij klieren, dan blijf ik uit de buurt natuurlijk
Verder is hij in principe lief met alle pupjes.
Zaterdag kan ik trouwens wel, zondag ook (mits er geen files staan, want dan haak ik af met die warmte). Dus het maakt mij niet uit welke dag.
chrico schreef:Okee, doen we zaterdag 13.00 uur.
Spreken we af op de Amperestraat to nr 3.
De A9 richting haarlem/ alkmaar afslag ijmuiden. Bij het stoplicht naar links ijmuiden aanhouden. Borden sluizen volgen daarna haven (Je rijd langs het kanaal). Gewoon rechtdoor rijden, viaduct onder en alsmaar rechtdoor (twee rotondes).
De weg blijven volgen, gaat met de bocht naar rechts (aan je linkerhand zie je even verder woontoon, dan de baco. De weg volgen tot de weg met de bocht naar rechts loopt richting strand, daar ga je links. Aan het einde van de weg naar links en zoek je parkeerplaats. (mocht je fout rijden kom je bij een rotonde met slagbomen. Je rijd dan terug en neemt meteen de eerste rechts).
Ik wacht bij het fietspad dat je vanzelf ziet zo een 100 meter als je de amperestraat oprijd.
Wat mee te nemen, als iedereen wat te drinken meeneemt en wat te knagen zijn we een heel eind. Ik zal bakken meenemen voor de honden om te drinken en zorg voor vers water.
Prima
Wil jij nog even een pb naar mij toe knallen met je 06 ?
Alleen mijn fototoestel is zojuist kapot gegaan ik kan dus geen foto's maken
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Wel even onder voorbehoud, als het echt te warm is wil ik niet 1,5 uur in de auto zitten met hem.
Mitch is alleen wel ruim 1,5 jaar... maar dan doen we met de 'oudere jongere' mee
Is het daar erg druk met mensen trouwens?? Mitch houdt nogal van mensen en daar gaat ie dan ook graag even een kijkje nemen... hij doet niks hoor (behalve soms wat kwijlen en kusjes geven :N: ).
Wel even onder voorbehoud, als het echt te warm is wil ik niet 1,5 uur in de auto zitten met hem.
Mitch is alleen wel ruim 1,5 jaar... maar dan doen we met de 'oudere jongere' mee
Is het daar erg druk met mensen trouwens?? Mitch houdt nogal van mensen en daar gaat ie dan ook graag even een kijkje nemen... hij doet niks hoor (behalve soms wat kwijlen en kusjes geven :N: ).
nou over het algemeen valt het erg mee met de drukte daar!
ondanks het feit dat het voor ons goed te doen is kom ik niet,het word erg warm zaterdag,dat is voor demi geen pretje met haar korte snoetje en daarbij zijn die van mij helemaal niet leuk tegen puppen,tegen andere honden ook niet altijd(harley zou wel wild zijn van Winter denk ik,rottieteefjes doen het altijd goed bij hem),levert mij dus te veel stress op......
Jammer hoor,eindelijk een wandeling in de buurt