En ik kom ook

is maar ene uurtje rijden!
zal ik 1 2 3 of 4 puppies meenemen
Moderator: moderatorteam
Haha dat had ik al opgeschreven, 4, gewoon alle 4Brigitte schreef:Ohhh leukkkkkkkkkkkkkkkk allemaal allemaal allemaalthalina schreef:nou heb er over nagedacht![]()
En ik kom ook![]()
![]()
![]()
Caro. schreef:Hebben de mensen die komen allemaal airco in de auto?
Ik heb dat namelijk niet en de voorspelling is 27 graden voor morgen... het is 45 minuten rijden (mits er geen file staat, maar als er file staat dan doe ik het dus niet).
Ik begin me toch af te vragen of het verantwoord is om Puch in de auto zonder airco te doen morgen![]()
Wat denken jullie of hoe doen jullie dat?
Ik heb gewoon ramen achterLeane schreef:Caro. schreef:Hebben de mensen die komen allemaal airco in de auto?
Ik heb dat namelijk niet en de voorspelling is 27 graden voor morgen... het is 45 minuten rijden (mits er geen file staat, maar als er file staat dan doe ik het dus niet).
Ik begin me toch af te vragen of het verantwoord is om Puch in de auto zonder airco te doen morgen![]()
Wat denken jullie of hoe doen jullie dat?Raam open. En wij hebben een bestelauto dus dicht van de achterkant ze zitten niet achter het glas ofzo. En ze maken zich ook niet druk in de auto.
is wel druk allemaalBrigitte schreef:Ohhh leukkkkkkkkkkkkkkkk allemaal allemaal allemaalthalina schreef:nou heb er over nagedacht![]()
En ik kom ook![]()
![]()
![]()
Met deze warmte doe ik dat meestal ook niet met de honden. Gister naar de Gaasperplas, maar dat is nog geen 10 minuten rijden.chrico schreef:Of ik ben te makkelijk, ik ga in de zomer ook gewoon op pad, staat een bak water achterin en dat is alles. De ene auto heeft wel airco en de ander niet en die heb ik meestal bij me
Zou inhouden dat je zomers nergens naar toe kan gaan met de auto anders.
De hitte is voor mij dus de reden om toch niet te gaan.. met 27 graden ongeveer 2 uur in de auto zitten zie ik niet zitten en daarbij ben ik als de dood dat ik toch in de file kom en dan sta je.Caro. schreef:Hebben de mensen die komen allemaal airco in de auto?
Hier geen airco, ik gooi gewoon de ramen open.Caro. schreef:Hebben de mensen die komen allemaal airco in de auto?
Ik ben ook zo hoor, ze liggen hier ook gewoon in de bloedhete tuin, en daarbij rijd ik niet op het heetst van de dag.chrico schreef:Of ik ben te makkelijk, ik ga in de zomer ook gewoon op pad, staat een bak water achterin en dat is alles. De ene auto heeft wel airco en de ander niet en die heb ik meestal bij me
Zou inhouden dat je zomers nergens naar toe kan gaan met de auto anders.
Ik kom met mijn moeder en heb helaas maar 2 zitplaatsen in de autoJacksel schreef:Zo te zien niet, geen mensen waar ik mee kan rijdenalm@ schreef:Dat wordt weer gezellig met ReinaJacksel schreef:Als er iemand een lifter uit Leusden op wil pikken wil ik ook komen met mijn puppie (nouja, qua formaat staat ze gelijk aan een pup)
Nouthalina schreef:is wel druk allemaalBrigitte schreef:Ohhh leukkkkkkkkkkkkkkkk allemaal allemaal allemaalthalina schreef:nou heb er over nagedacht![]()
En ik kom ook![]()
![]()
![]()
zal ik 1 2 3 of 4 puppies meenemen![]()
het lijkt erop als ze met z'n 4en zijn dat ze de andere puppies gaan terroriseren![]()
Ik neem er 2 mee!!
dottie zoiezo en de ander weet ik nog niet