Moderator: moderatorteam
nou zeg, jij bent de tweede al uit Almelo.Elmar schreef:Lekker!
als ik dat eerder had geweten was ik vandaag even bij je gekomen. Ben vandaag dor je woonplaats gereden.
dan kom ik ook hoor , woon ook dicht bij je in de buurtMaria67 schreef:nou zeg, jij bent de tweede al uit Almelo.Elmar schreef:Lekker!
als ik dat eerder had geweten was ik vandaag even bij je gekomen. Ben vandaag dor je woonplaats gereden.
Den Ham is maar een klein dorpje en dan woon ik er ook nog zo'n 4 kilometer buiten. Maar ik krijg ineens een goed idee: misschien kan ik wel een yoghurt-bananenijsjes-in-de-kong-winkeltje beginnen
Ik heb vroeger ook en stukje buiten Den Ham gewoond, ca 6 km, maar dan in zuidwestelijke richting (Egede)Maria67 schreef:nou zeg, jij bent de tweede al uit Almelo.Elmar schreef:Lekker!
Den Ham is maar een klein dorpje en dan woon ik er ook nog zo'n 4 kilometer buiten. Maar ik krijg ineens een goed idee: misschien kan ik wel een yoghurt-bananenijsjes-in-de-kong-winkeltje beginnen
dat ken ik wel. Maar ik woon juist in noordoostelijke richting (Hammerflier)Elmar schreef:Ik heb vroeger ook en stukje buiten Den Ham gewoond, ca 6 km, maar dan in zuidwestelijke richting (Egede)Maria67 schreef:nou zeg, jij bent de tweede al uit Almelo.Elmar schreef:Lekker!
Is ook inderdaad dichbij.boemerang schreef:dan kom ik ook hoor , woon ook dicht bij je in de buurtMaria67 schreef:nou zeg, jij bent de tweede al uit Almelo.Elmar schreef:Lekker!
Den Ham is maar een klein dorpje en dan woon ik er ook nog zo'n 4 kilometer buiten. Maar ik krijg ineens een goed idee: misschien kan ik wel een yoghurt-bananenijsjes-in-de-kong-winkeltje beginnen![]()
westerhaar
een kong is gemaakt van zeer stevig rubber en je kunt hem vullen met iets lekkers. Ze zijn dan een hele poos zoet met het leegpeuteren ervan .Remina schreef:Leuke foto's en zal ze idd van genoten hebben met die warmte!
Maaree...heb er meer over gelezen, wat is een kong?