Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Slimme belgenpup zoekt schaduw op!
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Van mij mag je het gerust zeggen hoor Nanna.
Marc, het is Opera, inderdaad uit Den Ham. Zij zou worden opgehaald door een mevrouw uit Slovenië maar door allerlei trubbels is dat steeds uitgesteld en nu is niet zeker of de pup daar uberhaupt nog naartoe zal gaan. Vandaar dat ze nog in Den Ham is gebleven.

Marc, het is Opera, inderdaad uit Den Ham. Zij zou worden opgehaald door een mevrouw uit Slovenië maar door allerlei trubbels is dat steeds uitgesteld en nu is niet zeker of de pup daar uberhaupt nog naartoe zal gaan. Vandaar dat ze nog in Den Ham is gebleven.
-
- Zeer actief
Dus Nozem vindt het goed omdat het haar nichtje isLongFields schreef:Van mij mag je het gerust zeggen hoor Nanna.![]()

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Volgens mij had ze het bij een ander pupje ook wel goed gevonden zonder er een hap uit te nemen.MARC_S schreef:Dus Nozem vindt het goed omdat het haar nichtje isLongFields schreef:Van mij mag je het gerust zeggen hoor Nanna.![]()
Marc, het is Opera, inderdaad uit Den Ham. Zij zou worden opgehaald door een mevrouw uit Slovenië maar door allerlei trubbels is dat steeds uitgesteld en nu is niet zeker of de pup daar uberhaupt nog naartoe zal gaan. Vandaar dat ze nog in Den Ham is gebleven.Leuke pup hoor. Was het leuk dit weekend?

Het is een verlegen maar heel lieve pup, de dag dat ik aankwam werd ik nog met argusogen bekeken maar vanochtend toen ik beneden kwam werd ik zowat door haar aangevallen, zo enthousiast was ze!
Mocht ze in juli nog niet weg zijn krijgen we haar een weekje te logeren. Vind ik helemaal niet erg!
Het weekend was heel gezellig en geslaagd. Nozem heeft het super gedaan en kreeg het RCAC bij de teven. Dat kan natuurlijk ook gebeuren, een keer niet met de beste teef de ring verlaten.

Maar ze heeft weer een dijk van een keurverslag gekregen met alleen maar goede dingen erin en dat is natuurlijk super.
Ook heeft ze een VDH-anwartschaft gekregen waardoor ze nu als het goed is Duits VDH-Kampioen is geworden. Daar moet ik nog even achterheen.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- boemerang
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
-
- Zeer actief
Ik kan er persoonlijk wel tegen hoorNanna schreef:Wat leuk zeg. Hopelijk trap ik andere belgenliefhebbers nu niet op de tenen maar ik vind de Laekentjes toch de leukste hoofdjes hebben.

En Nozem is gewoon heel erg lief, dat heeft niks met familiebanden te maken. Een scheetje is het, en Opera ook

- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer: