Op bed speelt het goed

Moderator: moderatorteam
Ja lief he als ze zich zo opzij laat vallen? Dat vind ik ook zo vreselijk schattig en dan haast geruisloos met die bekkies in elkaarMadelief schreef:oooooooooooooooooh...wat schattig!
Dat Vera het naar haar zin heeft is logisch, ze is een pup, maar Saartje, hoe zij geniet van haar kleine vriendinnetje.....daar smelt ik helemaal van!! Dat beweginkje in het begin als ze zich langzij Vera laat vallen.....!!
Ja, ze vinden elkaar echt heel erg leuk volgens mij :smile1:Wat gaat het super met je twee meiden! (ben best een beetje jaloers)
Yanthe wil dat héél erg graag! Maar ze hebben al soort van samen gespeeld, alleen ging Bonha net ook wat achteruit, en ze heeft nog "mixed feelings". Wel een beetje grommen, maar ondertussen al een spelbuiging maken!Moos schreef: Ja, ze vinden elkaar echt heel erg leuk volgens mij :smile1:
Jouw meiden spelen (nog) niet samen he? Wil het lieve kleine draakje dat wel graag?
Dat is herkenbaar! Zo ging het hier de eerste dagen ook ongeveer. Saar wilde wel spelen opzich, maar erg hard grommend (nu spelen ze, zoals je op het filmpje kan zien, ook gewoon stil), en Vera zag dat dan als een correctie, wat het eigenlijk niet was.Madelief schreef: Yanthe wil dat héél erg graag! Maar ze hebben al soort van samen gespeeld, alleen ging Bonha net ook wat achteruit, en ze heeft nog "mixed feelings". Wel een beetje grommen, maar ondertussen al een spelbuiging maken!
Ja, dat is erg vervelend van haar rug....zal vast ook meespelen.Maarja, ik denk dat de meest beperkende factor gewoon haar rug is. Want stiekem vindt Bonha het wel erg leuk. Ze is ook jaloers als een andere hond Yanthe's aandacht krijgt.
LeukIk zal eens een filmpje zoeken.
Dat Saar haar nu ook zo leuk vindt maakt het genieten inderdaad nog groterMaar je hebt inderdaad gewoon een zaaaalig stel! Ik kan me voorstellen dat je zo enorm blij bent voor Saartje en dat maakt het genieten van Vera nog véél leuker!! (ik voelde me in het begin best wel schuldig tegenover Bon)
Ja, dat denk ik zeker ook welRami schreef:Wat een leuk filmpje!
Ik denk dat Saar heel blij is met haar kleine grote zus!