Moderator: moderatorteam
Het komt idd vast door die lekkere vacht!LongFields schreef:Ik zie het niet hoor, dat hij dik zou zijn. Hij ziet er gewoon mooi slank uit voor mijn gevoel, heeft ook een mooie opgetrokken buik en toont niet breed op zijn rug of zo. Hij heeft wel een flinke volle vacht dus het zou kunnen dat dat voor jou vertekenend is.
oh echt? ik dacht op de foto's te zien, dat hij niet zo groot was, dat bv Nozem hoger was, maar dat zal dan erg vertekend zijn op de foto's ( voor mij dan haha)LongFields schreef:Ik denk een centimeter of 64 a 66 hoog als ik het moet schatten.yamie schreef:leuk is ie gewordenhoe hoog is hij ong. ?
LongFields schreef:Nee joh, Nozem is 58 centimeter hoog, Sjefke een paar centimeter kleiner en Dikkie is echt flink wat groter hoor.
Het verschil zit hem denk ik in dit geval in het camera-standpunt. Dikkie zijn eigenaresse zal ze wel gewoon terwijl ze rechtop stond gemaakt hebben, ik fotografeer mijn honden altijd vanaf een zo laag mogelijk standpunt.Dan lijken ze dus inderdaad groter dan ze zijn.