Moderator: moderatorteam
Ja, dat zijn wel gebeurde feiten die het tegendeel bewijzen van mijn gedachte over het opmerken van pijn bij dieren.malinois schreef:ehm nee... mijn teef heeft weleens een paar maanden met een, naar later bleek, gekneusde poot rondgelopen... je zag er nooit iets aan, tekende nooit geen pijn.... tot ze van de 1.80 afsprong met trainen en erdoor ging en even mankte... (even maar he... daarna niet meer)gotcha schreef:Daar ben ik het niet mee eens,je ziet toch of een dier pijn heeft.Ook al ken je het dier niet.
De DA zei later dus dat dit niet van kort geleden was maar dat ze daar al veel langer last van zou moeten hebben.
Mijn oudste dober heeft een gebroken teen gehad...ook nooit wat van gemerkt, tot we hem gingen rontgenen voor iets anders toen kwam die oude breuk ook naar voren op de foto.
Even offtopic,fromstaceyhome schreef:ik denk ook wel dat je moeten kijken wat voor ras hond je hebt ,ik denk dat je n klein hondje minder problemen kunt hebben als met n grote hond ,want let wel de hele voorfront van de hond moet het ook nog kunnen ,en afkunnen ,ze krijgen ook wel wat om mee te slepen ,ik denk dat daar ook veel verschil in zit ,ik geloof dan ook niet dat het bij iedere hond wel zo n geweldigge oplossing ken zijn![]()
staat toch op die mutskesgotcha schreef:Even offtopic,fromstaceyhome schreef:ik denk ook wel dat je moeten kijken wat voor ras hond je hebt ,ik denk dat je n klein hondje minder problemen kunt hebben als met n grote hond ,want let wel de hele voorfront van de hond moet het ook nog kunnen ,en afkunnen ,ze krijgen ook wel wat om mee te slepen ,ik denk dat daar ook veel verschil in zit ,ik geloof dan ook niet dat het bij iedere hond wel zo n geweldigge oplossing ken zijn![]()
Welk ras zijn die lievertjes op de foto![]()
keitof die mutskes