Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ik moet mijn vooroordeel in trekken

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

fromstaceyhome
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door fromstaceyhome »

ik denk ook wel dat je moeten kijken wat voor ras hond je hebt ,ik denk dat je n klein hondje minder problemen kunt hebben als met n grote hond ,want let wel de hele voorfront van de hond moet het ook nog kunnen ,en afkunnen ,ze krijgen ook wel wat om mee te slepen ,ik denk dat daar ook veel verschil in zit ,ik geloof dan ook niet dat het bij iedere hond wel zo n geweldigge oplossing ken zijn :denken: :denken:
Afbeelding
gotcha
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door gotcha »

malinois schreef:
gotcha schreef:Daar ben ik het niet mee eens,je ziet toch of een dier pijn heeft.Ook al ken je het dier niet. :19:
ehm nee... mijn teef heeft weleens een paar maanden met een, naar later bleek, gekneusde poot rondgelopen... je zag er nooit iets aan, tekende nooit geen pijn.... tot ze van de 1.80 afsprong met trainen en erdoor ging en even mankte... (even maar he... daarna niet meer)
De DA zei later dus dat dit niet van kort geleden was maar dat ze daar al veel langer last van zou moeten hebben.

Mijn oudste dober heeft een gebroken teen gehad... :19: ook nooit wat van gemerkt, tot we hem gingen rontgenen voor iets anders toen kwam die oude breuk ook naar voren op de foto.
Ja, dat zijn wel gebeurde feiten die het tegendeel bewijzen van mijn gedachte over het opmerken van pijn bij dieren. :ok:
gotcha
Zeer actief

fromstaceyhome schreef:ik denk ook wel dat je moeten kijken wat voor ras hond je hebt ,ik denk dat je n klein hondje minder problemen kunt hebben als met n grote hond ,want let wel de hele voorfront van de hond moet het ook nog kunnen ,en afkunnen ,ze krijgen ook wel wat om mee te slepen ,ik denk dat daar ook veel verschil in zit ,ik geloof dan ook niet dat het bij iedere hond wel zo n geweldigge oplossing ken zijn :denken: :denken:
Even offtopic,

Welk ras zijn die lievertjes op de foto :ok:

keitof die mutskes :smile:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Hier never nooit een hond in een karretje. Misschien heeft de hond geen pijn maar wat moet hij thuis doen? Leg je hem dan ergens neer om hem later weer in het karretje uit te laten? Doodzielig in mijn ogen want zo'n hond ligt ergens verlamd te zijn of hij loopt rond in dat karretje. Verder kan hij niks, niet drinken, eten, rondlopen of spelen zolang hij ergens neergelegd is.

Je kan die hond nl moeilijk de hele dag in een karretje laten staan in huis. Hij wil ook liggen, zijn pootjes wassen en kluiven om maar wat te noemen. Dat gaat erg moeilijk als je in een karretje gebonden bent :19:
Afbeelding
fromstaceyhome
Vaste gebruiker
Contacteer:

nee klopt die vlieger gaat niet altijd op die van mij had gescheurde knieband ,ken je nagaan ,zelfs de dierenarts snapte er niks van dat die zo nog liep ,dus er zijn honden die n hele lage pijngrens hebben ,en dan kom je er moeilijk achter :eek: :eek:
Afbeelding
fromstaceyhome
Vaste gebruiker
Contacteer:

gotcha schreef:
fromstaceyhome schreef:ik denk ook wel dat je moeten kijken wat voor ras hond je hebt ,ik denk dat je n klein hondje minder problemen kunt hebben als met n grote hond ,want let wel de hele voorfront van de hond moet het ook nog kunnen ,en afkunnen ,ze krijgen ook wel wat om mee te slepen ,ik denk dat daar ook veel verschil in zit ,ik geloof dan ook niet dat het bij iedere hond wel zo n geweldigge oplossing ken zijn :denken: :denken:
Even offtopic,

Welk ras zijn die lievertjes op de foto :ok:

keitof die mutskes :smile:
staat toch op die mutskes :wink: :wink: :wink:
Afbeelding
gotcha
Zeer actief

Aan ons vragen ze altijd welk ras Gotcha is,ik had al gezegd om een bordje rond ons te hangen.

Maar die mutskes zijn het einde,ik had ze in Belgie nog niet gezien.
Alhoewel zwitserse witte herder best lang is. :smile:
fromstaceyhome
Vaste gebruiker
Contacteer:

ja ken het me wel voorstellen dat ze dat niet weten ,maar ook die van mij honden maken ze meestal ook van alles ,maar als ik zeg n zwarte labrador geloven ze het ook :piew: :piew:
laat ze ook maar zo wijs :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”