Ik heb geen auto of rijbewijs en ik zoek leuke wandelroutes om eens lekker te lopen, maar dat moet dan wel te doen zijn met de bus of trein.
Ideeen en tips zijn welkom

Moderator: moderatorteam
Heej weet je? Ik ben vanmiddag ook yn Snits, bij m'n broer.Silmariën schreef:Wij gaan altijd naar het Zwettebos, hier in Sneek. Je hebt er bos, grasvelden, en water. Onze honden vinden het er in ieder geval heerlijk om te wandelen. ^_^ Als je op treinstation Sneek noord uitstapt, is het nog maar iets van 2 minuten lopen er heen.
En laatst zijn we in Sint Nicolaasga geweest, dat was ook een erg mooie wandeling in een prachtige omgeving. (Ik probeer er nog achter te komen hoe het daar heette) Het lijkt me dat er sowieso wel een bus naar Sint Nyk gaat.
Klopt ik heb 8 jaar in Siegerswoude gewoond*Kane* schreef:Beetserzwaag is ook mooi wandelen, bij lauswolt.
vd week kwamen we met toeval bij een natuurgebied in siegerswoude, erg mooi, mocht de hond alleen niet los,
maar was niemand te bekennen en de ridgeback gaat toch niet van
de paden af (was hoge heide en dat vind ie nog niks )en blijft zolang er niks in het zicht is wat leuker is lekker dichtbij.
dit is ook wel handig...
http://www.ontrack.nl/ONTRACK/OT/trails ... =friesland